Madame Butterfly Skrevet 19. august 2019 #2 Skrevet 19. august 2019 Det er vel tre alternativ her, kanskje flere. -Det er lite nytt å jobbe med, andre saker prioriteres. Ingenting å rapportere om. -Det er henne, hun har ikke drept noen, og er full i psykisk sykdom. De lar saken ligge av hensyn til dette, henne, familien, mannen, og også litt regjeringen -Det er ting som tyder på at det er noen andre, og noen i PST vil tape ansikt, så det er best å bare vente på at det forsvinner, og går i glemmeboken. Henlagt av bevisets stilling. 3
Purple Basil Skrevet 19. august 2019 #3 Skrevet 19. august 2019 La nå fyren være, og husk at de har barn som fortjener at saken ikke settes mer fokus på i offentligheten. 7
Vera Skrevet 20. august 2019 #4 Skrevet 20. august 2019 Norge er vel ikke akkurat kjent for å ha den raskeste saksgangen.. 2
parmanoia Skrevet 20. august 2019 #5 Skrevet 20. august 2019 De jobber på spreng med å frikjenne henne, etter press fra Siv og Erna.
Måsabjønnen Skrevet 20. august 2019 #6 Skrevet 20. august 2019 Man kan jo bare spekulere, men jeg regner med at det foregår en psykiatrisk undersøkelse. Handlingene som ble beskrevet i media kan stemme godt overens med eksempelvis psykopati, noe som kan være vanskelig å utrede. Samme hva det er går det til syvende og sist på psykisk helse, og jeg regner med at man forsøker å skjerme familien det er snakk om så godt man kan. Det er fullt forståelig. 2
CoolDuckie Skrevet 20. august 2019 #7 Skrevet 20. august 2019 6 minutter siden, Måsabjønnen skrev: Man kan jo bare spekulere, men jeg regner med at det foregår en psykiatrisk undersøkelse. Handlingene som ble beskrevet i media kan stemme godt overens med eksempelvis psykopati, noe som kan være vanskelig å utrede. Samme hva det er går det til syvende og sist på psykisk helse, og jeg regner med at man forsøker å skjerme familien det er snakk om så godt man kan. Det er fullt forståelig. Dette tviler jeg på. Tipper PST er godt fornøyd med at alle truslene stoppet opp det øyeblikket de siktet henne. Det var kanskje det de ville oppnå- løse en pågående vanskelig situasjon. CD 1
himmeloghav Skrevet 21. august 2019 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2019 Det siste jeg leste på nett var at noen hadde sendt et brev til pst og tatt på seg skylden for hendelsene samtidig som wara familien dro på ferie. Men mistanken mot waras samboer er ikke svekket ifølge pst. Hadde vært interessant å vite konklusjonen. Er det lov å legge lokk på en slik sak?
BrukerErHeltAnonym Skrevet 8. desember 2019 #9 Skrevet 8. desember 2019 Hun skriver nå stadig om saken på Facebook. 1
DianaV Skrevet 9. desember 2019 #10 Skrevet 9. desember 2019 12 timer siden, BrukerErHeltAnonym skrev: Hun skriver nå stadig om saken på Facebook. Og gjør ikke seg selv akkurat noen tjenester med det, hun fremstår jo ganske psyk så det er kanskje noe av grunnen til at vi ikke ser noe om dette i media lenger. 7
minister-mio Skrevet 9. desember 2019 #11 Skrevet 9. desember 2019 På 20.8.2019 den 13.56, Måsabjønnen skrev: Man kan jo bare spekulere, men jeg regner med at det foregår en psykiatrisk undersøkelse. Handlingene som ble beskrevet i media kan stemme godt overens med eksempelvis psykopati, noe som kan være vanskelig å utrede. Samme hva det er går det til syvende og sist på psykisk helse, og jeg regner med at man forsøker å skjerme familien det er snakk om så godt man kan. Det er fullt forståelig. Man utredes ikke før psykopati
Gjest SVK Skrevet 18. desember 2019 #12 Skrevet 18. desember 2019 Wara-saken er oversendt til Riksadvokaten Statsadvokaten er ferdig med å se på bevisene i Wara-saken. Nå skal Riksadvokaten ta den endelige avgjørelsen. https://www.tv2.no/nyheter/11076210/
BrukerErHeltAnonym Skrevet 23. januar 2020 #13 Skrevet 23. januar 2020 On 12/18/2019 at 12:06 PM, SVK said: Wara-saken er oversendt til Riksadvokaten Statsadvokaten er ferdig med å se på bevisene i Wara-saken. Nå skal Riksadvokaten ta den endelige avgjørelsen. https://www.tv2.no/nyheter/11076210/ Bertheussen tiltalt for trusler mot Wara Det nasjonale statsadvokatembetet har tiltalt Laila Anita Bertheussen for trusler mot sin samboer, og tidligere justisminister, Tor Mikkel Wara. I tillegg til truslene mot Wara, så er Bertheussen også siktet for et truende brev som ble lagt i postkassen til Christian og Ingvil Smines Tybring-Gjedde. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Jog7Wm/bertheussen-tiltalt-for-trusler-mot-wara 10
Sandberg Skrevet 23. januar 2020 #14 Skrevet 23. januar 2020 Dette er dypt tragisk. Håper media er anstendig og tar hensyn til både Bertheussen, Wara og aller mest barna. 4
Inkognitogata Skrevet 23. januar 2020 #15 Skrevet 23. januar 2020 3 minutter siden, Sandberg said: Dette er dypt tragisk. Håper media er anstendig og tar hensyn til både Bertheussen, Wara og aller mest barna. Hvorfor skal det tas hensyn til henne? Hun er en lovbryter på linje med andre. 19
Sandberg Skrevet 23. januar 2020 #16 Skrevet 23. januar 2020 19 minutter siden, Inkognitogata skrev: Hvorfor skal det tas hensyn til henne? Hun er en lovbryter på linje med andre. Ja, mente ikke noe annet. Tenkte på å omtale med anstendighet og ikke slå politisk mynt på saken. 2
Inkognitogata Skrevet 23. januar 2020 #17 Skrevet 23. januar 2020 6 minutter siden, Sandberg said: Ja, mente ikke noe annet. Tenkte på å omtale med anstendighet og ikke slå politisk mynt på saken. For meg ser det ut som at politikere fra andre partier er svært forsiktige med å uttale seg. 6
Gjest Elseby13 Skrevet 23. januar 2020 #18 Skrevet 23. januar 2020 Ja, vi må for all del tenke på Waras barn. De er uskyldige ofre. IS-damas barn, derimot... dem kan vi drite i.
lysestake Skrevet 23. januar 2020 #19 Skrevet 23. januar 2020 Jeg forsvarer ikke det hun har gjort, ikke i det hele tatt. Men å drite seg ut foran hele Norge, herlighet så utrolig flaut! Hun må ha angra bittert. Noen lovbrytere forblir anonyme, mens bildene hennes er overalt. 2
ops2 Skrevet 23. januar 2020 #20 Skrevet 23. januar 2020 Merkelig at det har tatt så lang tid. Vel, det er bra det endelig blir en rettsak. Håper det blir rettsak før påske. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå