AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #1 Skrevet 19. august 2019 Trenger dette pga. nytt boliglån. Leser at flere meglere tilbyr dette, men det står kun at verdivurdering er gratis og det står veldig lite om prisene for E-takst. Hva koster det sånn ca? Er det store forskjeller i pris hos de ulike meglerne? Anonymkode: 5b4ea...5b1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #2 Skrevet 19. august 2019 Jeg ble tilbudt det gratis, men det er en megler som kjenner leiligheten min godt, han solgte den til meg og har ved et par anledninger oppdatert verdivurdering når jeg har refinansiert. Derfor var det ikke noe særlig jobb for han, han satt med all informasjon allerede. Mulig meglere generelt tar betalt, da jeg tror det er en regel på at de må ha vært der og kunne dokumentere det med bilder, dvs. at de ikke kan gi deg en takst uten å ha sett leiligheten. Det er jo bare å kontakte et firma å høre, bare vær åpen om at du trenger det til refinansiering så de ikke blir sure når du ikke kommer med en salgsjobb. Anonymkode: 7f9e9...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå