Gå til innhold

Hvordan er ytterklær i Wheat på størrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikker på om jeg skal kjøpe 74 eller 80. Skal kjøpe brukt, så har ikke mulighet å prøve og bytte... Noen som har erfaring? Hun er 10 mnd og akkurat begynt med 74, hverdagsklær er enda ganske stort til henne. Klærne skal brukes i høst/tidlig vinter

Anonymkode: b3803...810

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare brukt Wheat i yttertøy til mine 3 barn. Mener klærne er store i str. I hvert fall ikke for små. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, ane_luise87 skrev:

Jeg har bare brukt Wheat i yttertøy til mine 3 barn. Mener klærne er store i str. I hvert fall ikke for små. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en sånn her https://www.epleskrinet.no/products/-vardress-wheat-blue-mirage?gclid=EAIaIQobChMItMmM4qqP5AIVhbYYCh0WswMvEAQYBiABEgLmzfD_BwE

I størrelse 74. Den er stor i størrelsen vil jeg si

Anonymkode: ecc6d...40d

Takk for svar! Tror dere det er dumt å gå for 80 da? Hadde jo vært kjekt om den kanskje passet til våren også, men gidder ikke ta sjansen hvis hun må kave rundt i alt for mye tøy heller i høst... 

Anonymkode: b3803...810

Skrevet

Vi har en vår/høstjakke. Str. 86. Han er 19 måneder, 86 cm lang og normalt slank og nå er jakken knapp på ermene. Ville sagt normal i størrelsen, mot liten, ikke stor.

Anonymkode: 835bc...c54

Skrevet

Syns ytterklær generelt ofte er stort i str., men vil ikke si wheat er større enn andre merker. Jenta mi bruker 98-104 i vanlige klær nå, men wheat-dressen i str 92 passer ennå.

Anonymkode: ac481...0d6

• Liker 1
  • 4 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om skallbuksene fra Wheat er mykere enn de fra Polar o Pyret?

Anonymkode: 7c31e...d83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...