Gå til innhold

Hva var deres første symptomer etter IVF?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er endelig ruger 🤩🤩🤩

Og går derfor å kjenner litt etter om jeg har noen symptomer. Skal teste om 6 dager,  og til nå kjenner jeg egentlig ikke noe. 

Hvilke symptomer hadde du etter innsett da du ble gravid?

Hvor mange dagers embryo fikk du satt inn?

Hvor mange delinger hadde det?

Anonymkode: fd9c0...f4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ingen symptomer. Dessuten kan du ikke stole på symptomer, da du går på progesteronstøtte og dette kan gi svangerskapstegn. 

Jeg ble gravid på første forsøk, satt inn et fem dagers. Aner ikke hvor mange delinger, aldri hørt om 🤔 Lykke til. 

Anonymkode: 11935...844

Skrevet

Samme som de gangene jeg ikke ble gravid.

Var noe mer oppblåst kanskje, men ellers ganske likt. 

Anonymkode: a67e3...b31

Skrevet

Jeg hadde menssmerteaktige smerter fra 8-9 dpo (regner at uttak tilsvarer eggløsning). Jeg pleier ikke å få det før dagen før en til to dager før mensen kommer.  Og det kan jo også godt ha vært tilfeldig. Jeg innbilte meg at det hadde med at egget festet seg å gjøre, men hadde disse smertene til og fra gjennom hele første trimester. Ellers merket jeg ingenting annerledes. Jeg hadde to negative forsøk før det gikk. 

Jeg fikk satt inn to firedelte todagers embryo. Vi hadde alltid bare 1-2 embryoer igjen på dag to, så å dyrke lenger ble ikke aktuelt. 

Lykke til! Den venteperioden er så nervepirrende. 

Anonymkode: ab791...a15

Skrevet

Takk for svar 🥰

Ja det er veldig nervepirrende denne ventetiden. 

Hi 

Anonymkode: fd9c0...f4e

Skrevet

Eneste forskjellen fra den gangen jeg var gravid mot alle de mange gangene jeg ikke var det var menssmerter og spotting fra 11 dpo. Eller var alt som alle andre ganger, ømme bryst (progesteron), stikninger i eggstokkene (ovitrelle), oppblåst (kombinasjon). Medisinene gir en hel haug symptomer som egentlig betyr ingenting, så man vet egentlig ikke resultatet før man tester. Nå når jeg ble gravid fikk jeg satt inn 5 dagers hatching blastocyst, dvs at det har delt seg så mange ganger at man ikke kan telle delinger lengre. 

Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer utenom positiv test. Fikk til og med blødning som vanlig. Merket ikke noe på kroppen før etter 5-6 uker.

Anonymkode: e0fcc...f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...