AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #1 Skrevet 19. august 2019 Hei! Vil jeg kunne ta nøyaktige mål selv for å kjøpe en perfekt bh på nett eller er det nødvendig å gå til en Change-butikk? Har tenkt mange ganger å gå innom en når jeg er i nærheten, men synes det er så tiltak og så ser de damene så skumle ut. 😛 Og er det noen som har tips til myke bher som samtidig støtter og former litt? Får så vondt i ryggen. Enn bher for oss med skeive pupper? Altså en stor og en liten? Skal jeg velge den med cup som passer den største puppen da? Hjelpes.. Har jo brukt bh i mange år, men nå vil jeg gjøre det skikkelig!! Anonymkode: 32cb2...223
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #2 Skrevet 20. august 2019 Ingen som har noe erfaring? Anonymkode: 32cb2...223
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #3 Skrevet 20. august 2019 Hvordan en BH passer er veldig individuelt. Personlig er jeg ikke så glad i change BH-er, men hvis det er det du har tilgjengelig er det bedre enn HM eller Cubus. Fitting er ubehagelig, men en god BH er verdt det! Anonymkode: 6409a...9bf 1
elentari Skrevet 20. august 2019 #4 Skrevet 20. august 2019 Jeg er fornøyd med bher fra change og synes alle som jobber der har vært veldig flinke til å gjøre prøvingen lite klein. Foretrekker å kjøpe i butikk for størrelsene varierer litt fra modell til modell har jeg merket. Pluss at returfrakten kan fort bli dyr (ingen fast returporto. Betal etter vekt).
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #5 Skrevet 20. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan en BH passer er veldig individuelt. Personlig er jeg ikke så glad i change BH-er, men hvis det er det du har tilgjengelig er det bedre enn HM eller Cubus. Fitting er ubehagelig, men en god BH er verdt det! Anonymkode: 6409a...9bf Har det egentlig ikke tilgjengelig her jeg bor, tenkte bestille på nett. Vet det er en Reimers i nærheten, kanskje de er bra? Men kan vel måle selv også? Samarbeide med samboeren.. 😛 Blir ikke det like bra? Anonymkode: 32cb2...223
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #6 Skrevet 20. august 2019 4 timer siden, elentari skrev: Jeg er fornøyd med bher fra change og synes alle som jobber der har vært veldig flinke til å gjøre prøvingen lite klein. Foretrekker å kjøpe i butikk for størrelsene varierer litt fra modell til modell har jeg merket. Pluss at returfrakten kan fort bli dyr (ingen fast returporto. Betal etter vekt). Takk for erfaringsdeling. Men jeg kan kanskje måle meg selv? Og så sammenligne med størrelsene, eller forskjellene er kanskje ikke oppgitt? Anonymkode: 32cb2...223
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå