Gå til innhold

Kjøpe bh på nett? Erfaringer med Change?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Vil jeg kunne ta nøyaktige mål selv for å kjøpe en perfekt bh på nett eller er det nødvendig å gå til en Change-butikk? Har tenkt mange ganger å gå innom en når jeg er i nærheten, men synes det er så tiltak og så ser de damene så skumle ut. 😛

Og er det noen som har tips til myke bher som samtidig støtter og former litt? Får så vondt i ryggen. 

Enn bher for oss med skeive pupper? Altså en stor og en liten? Skal jeg velge den med cup som passer den største puppen da? Hjelpes.. Har jo brukt bh i mange år, men nå vil jeg gjøre det skikkelig!! :)

Anonymkode: 32cb2...223

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noe erfaring? :)

Skrevet

Hvordan en BH passer er veldig individuelt. Personlig er jeg ikke så glad i change BH-er, men hvis det er det du har tilgjengelig er det bedre enn HM eller Cubus. Fitting er ubehagelig, men en god BH er verdt det! 

Anonymkode: 6409a...9bf

• Liker 1
Skrevet

Jeg er fornøyd med bher fra change og synes alle som jobber der har vært veldig flinke til å gjøre prøvingen lite klein.

Foretrekker å kjøpe i butikk for størrelsene varierer litt fra modell til modell har jeg merket. Pluss at returfrakten kan fort bli dyr (ingen fast returporto. Betal etter vekt).

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan en BH passer er veldig individuelt. Personlig er jeg ikke så glad i change BH-er, men hvis det er det du har tilgjengelig er det bedre enn HM eller Cubus. Fitting er ubehagelig, men en god BH er verdt det! 

Anonymkode: 6409a...9bf

Har det egentlig ikke tilgjengelig her jeg bor, tenkte bestille på nett. :) Vet det er en Reimers i nærheten, kanskje de er bra?

Men kan vel måle selv også? Samarbeide med samboeren.. 😛 Blir ikke det like bra? 

Skrevet
4 timer siden, elentari skrev:

Jeg er fornøyd med bher fra change og synes alle som jobber der har vært veldig flinke til å gjøre prøvingen lite klein.

Foretrekker å kjøpe i butikk for størrelsene varierer litt fra modell til modell har jeg merket. Pluss at returfrakten kan fort bli dyr (ingen fast returporto. Betal etter vekt).

Takk for erfaringsdeling. :) Men jeg kan kanskje måle meg selv? Og så sammenligne med størrelsene, eller forskjellene er kanskje ikke oppgitt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...