Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Hjelper det å trene på ergometersykkel når man vil ned i vekt? Forbrenner man endel da? Og sist: Kan man risikere å få endel store muskler ut av det? Jeg er jente, så vil helst unngå de største musklene om mulig.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #2 Skrevet 12. mai 2005 Hjelper det å trene på ergometersykkel når man vil ned i vekt? Forbrenner man endel da? Og sist: Kan man risikere å få endel store muskler ut av det? Jeg er jente, så vil helst unngå de største musklene om mulig. Ja det hjelper veldig mye etter min erfaring. Men du må ta i (svetten må sile), trene ofte og du må ha progresjon. Kvittet meg meg med en ca 20-25 kg ifjor på ca ni måneder. Kombinert med et sunnere kosthold, men jeg gikk ikke rundt og var sulten støtt og stadig og jeg spiste helt vanlig mat. Og, muskler er bra. Det er ikke noe man risikerer. Kan ikke gå rundt som en spjæling heller. For min del ble jeg vel litt mindre i omkrets i beina men endel av fettet ble muskler. Det er å foretrekke. Jeg har selvfølgelig fortsatt å trene etter de ni månedene. Færre men lengre økter - jeg orker det nå. Har stått stille vektmessig i ett år tror jeg. Jeg veier meg ikke mye, måler heller livvidden. Jeg har alltid gått opp trappene i gården der jeg arbeider og jeg merker stadig forbedringer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå