Gå til innhold

Goodiebag til bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vurderer «goodiebags» til bryllupet som blir utlevert i kirken med program, roseblader(eller annet) til å kaste over brudeparet, en flaske vann og en Paracet. Men hva annet kan være morsomt å ha en denne?

Endret av katrinesem
..
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Mariell77 skrev:

Paracet?

Ja, litt morsomt til dagen derpå.

Anonymkode: b3295...314

Skrevet

Hvis du kjører den stilen kan du jo kanskje ta med kondom og angrepille? 

Anonymkode: 4bced...936

• Liker 26
Skrevet

Nei... Det hadde jeg ikke likt. Skal man så gå og drasse på denne? En flaske vann? Den er ganske stor.. passer dårlig i clutch-vesken jeg pleier gå med når jeg skal pynte meg. Skal jeg gå og drasse på en pose??

Vann kan man skaffe seg selv om man ønsker. Og paracet? Hva skal jeg med det? 

Det er miljøsvineri, og til bryderi for mange av gjestene. La være. Er du redd folk blir tørste, sett fram karafler med vann så folk kan forsyne seg om de ønsker. Paracet dagen derpå kan da de som trenger det helt fint sørge for selv... 

Anonymkode: 00f24...dba

• Liker 28
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du kjører den stilen kan du jo kanskje ta med kondom og angrepille? 

Anonymkode: 4bced...936

Oi, den eskalerte fort! ✌🏻

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei... Det hadde jeg ikke likt. Skal man så gå og drasse på denne? En flaske vann? Den er ganske stor.. passer dårlig i clutch-vesken jeg pleier gå med når jeg skal pynte meg. Skal jeg gå og drasse på en pose??

Vann kan man skaffe seg selv om man ønsker. Og paracet? Hva skal jeg med det? 

Det er miljøsvineri, og til bryderi for mange av gjestene. La være. Er du redd folk blir tørste, sett fram karafler med vann så folk kan forsyne seg om de ønsker. Paracet dagen derpå kan da de som trenger det helt fint sørge for selv... 

Må si meg enig i dette.

Synes du kan droppe dette ts

Anonymkode: 1cf66...078

• Liker 9
Skrevet

For å svare skikkelig: nei det hadde jeg ikke likt. Noe å kaste over brudeparet er en ting, men det andre blir bare tull.

Hva med å sette inn en korg på wc heller? Har vært på flere arrangement hvor det står en fin korg med vaskene med diverse «akutte» ting man fort kan ha glemt, plutselig trenger eller ødelegger. Der har det ligget både sorte og hudfargede tynne strømpebukser, paracet og ibux om noen skulle bli dårlige i løpet av kvelden, hudkrem, ob/bind, tørkepapir m.m.

• Liker 11
Skrevet

Vi hadde papp-poser med «garn» i håndtakene, og hadde det på bord så folk kunne ta selv om de ønsket.

var alt de trengte til kvelden; 

powerbank, 

kondomer, 

mascara, 

munnspray, 

leppestift, 

lipsyl, 

og en liten shotteflaske. 

Og noen andre småting jeg ikke husker. 

Alle syns dette har såå gøy, og det så kjempe fancy ut 🥰

• Liker 2
Skrevet

Takk for gode tips, tror jeg dropper denne posen :)

• Liker 4
Skrevet

Unødvendig. 

Tenk miljø (samt at folk ikke gidder å drasse med seg dette) og server heller vann fra karafler og sett ut roseblader som folk kan forsyne seg av dersom de ønsker det. 

Anonymkode: 71748...ac4

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Summ skrev:

Vi hadde papp-poser med «garn» i håndtakene, og hadde det på bord så folk kunne ta selv om de ønsket.

powerbank, 

kondomer, 

mascara, 

munnspray, 

leppestift, 

lipsyl, 

Dere hadde poser med kondomer på bordene i bryllupet deres ? :klo: 

Classy...

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, Mariell77 skrev:

For å svare skikkelig: nei det hadde jeg ikke likt. Noe å kaste over brudeparet er en ting, men det andre blir bare tull.

Hva med å sette inn en korg på wc heller? Har vært på flere arrangement hvor det står en fin korg med vaskene med diverse «akutte» ting man fort kan ha glemt, plutselig trenger eller ødelegger. Der har det ligget både sorte og hudfargede tynne strømpebukser, paracet og ibux om noen skulle bli dårlige i løpet av kvelden, hudkrem, ob/bind, tørkepapir m.m.

Jeg skjønner ikke helt disse heller, jeg.. 

Hvorfor i alle dager tror man at det å være gjest i bryllup er noe vanskeligere enn å være gjest i andre typer selskaper? Man setter jo ikke frem "dokurver" i førtiårsdager, konfirmasjoner, julebord, whatnot? Når jeg skal i slike ting, tar jeg med meg ekstra strømpikk, tamponger, o.l. selv.. hvorfor skal vertene styre med sånt? 

• Liker 9
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager tror man at det å være gjest i bryllup er noe vanskeligere enn å være gjest i andre typer selskaper? Man setter jo ikke frem "dokurver" i førtiårsdager, konfirmasjoner, julebord, whatnot? Når jeg skal i slike ting, tar jeg med meg ekstra strømpikk, tamponger, o.l. selv.. hvorfor skal vertene styre med sånt? 

Egentlig ganske enig, men om man først skal ordne noe ekstra, så hvorfor ikke. Må legge til at korgene jeg har sett til nå har vært på både 50 års dag, flere seminar og julebord. Er nok mer vanlig i noen kretser?

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Strømpikk 😂🤣

Men seriøst, jeg pleier ikke å gå rundt med alt sånt i den bittelille veska mi. Koselig gest synes jeg,  men ikle nødvendig. Kult å gjøre litt stas på gjestene

Anonymkode: 707ce...ced

• Liker 7
Skrevet
På 19.8.2019 den 10.57, AnonymBruker skrev:

Dere hadde poser med kondomer på bordene i bryllupet deres ? :klo: 

Classy...

Altså i bryllup er det ofte folk ligger med hverandre... vi hadde bryllup på hotell, og mange syns dette var kult! Nå kjøpte vi ikke akkurat på kiwi, men på Kondomeriet, så de så kule ut.

• Liker 1
Skrevet
På 19.8.2019 den 10.55, Summ skrev:

powerbank, 

kondomer, 

mascara, 

munnspray, 

leppestift, 

lipsyl, 

Hva skal folk med kondomer i bryllup?

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, Summ skrev:

Altså i bryllup er det ofte folk ligger med hverandre... vi hadde bryllup på hotell, og mange syns dette var kult! Nå kjøpte vi ikke akkurat på kiwi, men på Kondomeriet, så de så kule ut.

Voksne folk klarer da å ta med seg kondomer selv.

Skrevet

Vi hadde noen sånne poser som vi delte ut i kirka, men det var vel øvre aldersgrense ca 12 år på dem 😛

(Stor familiebryllup, mange barn i kirke, middag og tidlig på festen) 

Lagde poser til barna som ble delt ut i kirken, med liten fargebok, fargeblyanter, såpebobler til å blåse utenfor kirka når det ble tatt bilder, liten kortstokk med fine bilder av dyr på fronten, eske smurfedrops, og en pakke Solrik. 

Skål. 

Anonymkode: 2a905...98c

• Liker 7
Skrevet

Ska vedde på dette er noe som blir vanlig om noen år, innen den tid er bryllup en greie man må ansette ti stykk for å få i havn.  Ingen som har vanlige bryllup lengre.

Anonymkode: 47bc8...6d3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...