AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #1 Skrevet 19. august 2019 Hva er det med disse folka som kun skal være så forbanna seriøse hele tiden og aldri klare å se noe humoristisk ? Anonymkode: cf26b...2e9
Ullvott Skrevet 19. august 2019 #2 Skrevet 19. august 2019 Vi har humor. Den er bare ikke for alle å forstå. 4
Supernova17 Skrevet 19. august 2019 #3 Skrevet 19. august 2019 (endret) Jeg er litt mer alvorlig enn gjennomsnittet og vet det utmerket godt selv. Som hun over meg sier, har vi også humor. Men den blir ikke hørt av dem som bare hører på egne morsomheter. Mange av de jeg møter har dårlig humor og kommer med krenkende vitser som jeg bare ikke klarer å le av. For eksempel hvis jeg forteller venner noe jeg sliter med og blir møtt humoristiske kommentarer. Det er en fornærmelse. Endret 23. august 2019 av Supernova17 3
Ullvott Skrevet 19. august 2019 #4 Skrevet 19. august 2019 3 minutter siden, Supernova17 skrev: Jeg er litt mer alvorlig enn gjennomsnittet og vet det utmerket godt selv. Som hun over meg sier, har vi også humor. Men den blir ikke hørt av dem som bare hører på egne morsomheter. Mange av de jeg møter har dårlig humor og kommer med krekende vitser som jeg bare ikke klarer å le av. For eksempel hvis jeg forteller venner noe jeg sliter med og blir møtt humoristiske kommentarer. Det er en fornærmelse. Jeg er blitt mobbet ganske grovt i arbeidslivet, og mobberne skjulte seg alltid bak «Ha litt humor, ‘a» når de bedrev systematisk psykisk og dels også fysisk krenking. 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #5 Skrevet 20. august 2019 Enig Ts. Tror en del av de har en del angst ig er veldig selvhøytidelige! Men noen ganger blir jeg dritt lei av folk som skal være morsomme hele tiden. Anonymkode: e718d...fd7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #6 Skrevet 20. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig Ts. Tror en del av de har en del angst ig er veldig selvhøytidelige! Men noen ganger blir jeg dritt lei av folk som skal være morsomme hele tiden. Anonymkode: e718d...fd7 Enig i det, finnes en mellom ting. TS Anonymkode: cf26b...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #7 Skrevet 20. august 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Enig i det, finnes en mellom ting. TS Anonymkode: cf26b...2e9 På internett er det ikke så lett å vite hva som er riktig balanse mellom humor og saklighet og hva som er passende humor. Man ser jo ikke hvem man skriver til. Anonymkode: 9962f...4b1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #8 Skrevet 23. august 2019 Jeg for min del syns ikke man vitser med andres skavanker, og liker dårlig vitser som går under beltestedet. En annen ting er hvis vedkommende ler av seg selv. Da kan man gjerne tulle med en skavank, men her bør man være forsiktig. Spesielt om man ikke kjenner vedkommende særlig godt. Anonymkode: 487bd...114
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå