Gå til innhold

Første dag i første klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja... første dag i første klasse. Og stakkars jenta mi som har en mor som griner som en tulling...

Har fulgt flere barn til første klasse. Dette er den siste. Og hver gang blir jeg sippeguri. Prøver å la være, men. Så starter 2. klasse å synge denne, og da tar det helt av. 

Jeg er flau over meg selv. Superstolt over jenta mi. Er helt trygg på at det går kjempefint, det er ikke det. Blir bare så emosjonell. 

Flere? Eller er jeg gal? 😂

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi begynte på stor avdeling i bhg og jeg griner over det 😛 orker ikke tenke på skolestart engang. Greier du ikke sippe foran barnet?! Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå første skoledag, kommer til å revne helt for meg 😛 

Anonymkode: bb9bf...863

• Liker 1
Skrevet

Samme her!

Siste dag i bhg, første dag på skolen 😭 Siste dag på barneskolen, første dag på ungdomsskolen, siste dag på ungdomsskolen...

Jeg har 4 barn, yngste er 9. Så skulle tro dette gikk smertefritt... 🙈😂

(Kan jo legge til hver gang d har vært arrangement der de synger el.l. er d samme greia 😭😍)

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jenta mi begynte på stor avdeling i bhg og jeg griner over det 😛 orker ikke tenke på skolestart engang. Greier du ikke sippe foran barnet?! Jeg skjønner ikke hvordan det skal gå første skoledag, kommer til å revne helt for meg 😛 

Anonymkode: bb9bf...863

Jo, det blir jo som det blir... sikkert flere som felte en tåre. Men ingen som var så ille som meg der... 

Rektor så på meg og kommenterte etterpå at han ble også rørt. 😉😂

Skrevet
11 minutter siden, mam4ma skrev:

Samme her!

Siste dag i bhg, første dag på skolen 😭 Siste dag på barneskolen, første dag på ungdomsskolen, siste dag på ungdomsskolen...

Jeg har 4 barn, yngste er 9. Så skulle tro dette gikk smertefritt... 🙈😂

(Kan jo legge til hver gang d har vært arrangement der de synger el.l. er d samme greia 😭😍)

Samme her. Blir så emosjonell hver gang. Har også en som begynte på ungdomskolen i dag, felte en tåre i går kveld. 

Kunne ikke følge henne pga skolestarteren. Og det er nok bra, hun hadde blitt så flau. Hun ville ikke at jeg skulle bli med en gang. Klok av skade, sikkert... 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...