Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner så veldig en venn jeg mistet kontakten med for noen år siden. 

Men nå har jeg mann, barn, og tidsklemme... 

Blir det dumt å ta opp kontakten med en gammel venn, når jeg ikke har tid til å treffes noe særlig..? Før, da vi var venner, traff vi hverandre 2-4 ganger i mnd, ofte en gang i uken. Ble noen meldinger ila uken ellers. Men nå har jeg knapt tid én gang i mnd til å fysisk treffes. 

Hadde dere mislikt om noen ville være venner med dere, men sjelden hadde tid til å treffes? Bør jeg la være..? 

Anonymkode: 3dfed...1c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er spørs hva formålet er, hvis du vil ta kontakt men allikevel ikke har tid til det, så blir det lett avslørt og gir ikke noe innhold. Det er iallfall slik du beskriver det  her, og det vil også bli avslørt når du tar kontakt. 

Jeg har berørt den type mennesker før, og de var rett og slett farlige mennesker i mitt liv. 

Med ditt utgangspunkt og det du skriver så bør du ikke ta kontakt. Fordi du har ikke tid allikevel. Du har rett og slett blitt for stor egoist. Det var det disse farlige menneskene jeg møtte som jeg aldri skulle henvendt meg til var. Egoister som ville se seg selv som mye viktigere menneske enn andre. 

Anonymkode: e1aa1...754

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er spørs hva formålet er, hvis du vil ta kontakt men allikevel ikke har tid til det, så blir det lett avslørt og gir ikke noe innhold. Det er iallfall slik du beskriver det  her, og det vil også bli avslørt når du tar kontakt. 

Jeg har berørt den type mennesker før, og de var rett og slett farlige mennesker i mitt liv. 

Med ditt utgangspunkt og det du skriver så bør du ikke ta kontakt. Fordi du har ikke tid allikevel. Du har rett og slett blitt for stor egoist. Det var det disse farlige menneskene jeg møtte som jeg aldri skulle henvendt meg til var. Egoister som ville se seg selv som mye viktigere menneske enn andre. 

Anonymkode: e1aa1...754

Åh herregud...

Anonymkode: 3dfed...1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...