Gå til innhold

Snart i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren min skal begynne i barnehagen neste år, lurte på , kan barnevernet informere barnefar uten foreldreansvar om hva barnehagen hetter og i hvilken barnehage hun skal begynne i elns? er redd for at barnefaren plutselig dukker opp uten at jeg vet om det, siden fleste ansatte har bare levert ungene til far.. barnefarens far har løyet engang til presten at barnefaren  hadde  del i foreldreansvare for og ja..

Anonymkode: 971f5...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok utdype litt mer, om du "kan" 🧡🧡så vi vet mer. Men uansett ring barnevernet og hør 

Anonymkode: aba0b...bd6

• Liker 1
Skrevet

Barnehagen har uansett ikke lov til å levere ut barnet til en som ikke har foreldreansvar om ikke en med foreldreansvar har godkjent det. Det løser du enkelt med å informere barnehagen når den tid kommer 

Anonymkode: 40197...f13

• Liker 4
Skrevet

Ang barnevernet vet jeg ikke. Men du har vel dokumentasjon på foreldreansvar og at bf ikke har ansvar for barnet?

Når våre barn begynte i barnehagen måtte vi fylle ut skjema med hvor barnet bor, med hvem, foreldreansvar, hvem har lov til å hente osv. Ha en god dialog med barnehagen og vær svært tydelig på hvem som har lov til å hente barnet og ikke. Snakk med både bhg og bv i forkant.

Anonymkode: e4ab9...52e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...