Gå til innhold

Forelska i vannmannen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har falt pladask (haha) for en vannmann. Hen er veldig spesiell, og jeg har rett og slett ikke møtt et menneske før. Jeg blir fylt av noe underlig, utfordrende og mystisk, samtidig som det er vanskelig å helt fatte vedkommende.

Noen råd? Hvordan går man frem med denne vannmannen?

Anonymkode: 3be5b...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar. Av og til er det som hen har en verdighet fra en annen verden, og jeg tror ikke jeg kan holde følge. Passer de dårlig sammen med jordtegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han er en slags mannlig havfrue ? Veldig spesielt, har ikke møtt noen slike før. Bor han i et hus under vann, og har gjeller? Bare ta på deg dykkerutstyr så kan dere oppleve den fantastiske verdenen under vann sammen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datet en vannmann og han er den mest underlige skapningen jeg noen gang har møtt. 

Han er veldig morsom og vi hadde det så gøy når vi var sammen.

problemet er bare at han sliter med å binde seg.

Vi var av å på i 1.5 år og nå har vi ikke hatt kontakt på en stund. Men tenker fortsatt på han hver eneste dag.

Anonymkode: 56ba5...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var forresten også veldig ærlig og la ikke noe imellom hvis det var et problem. Men å snakke om følelser var veldig vanskelig. Jeg sliter også med det,så tror vi begge bare unngikk det. Og dermed ble det mange misforståelser.

Anonymkode: 56ba5...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, Vannmann er bra fangst.😉💦

Jeg er selv kvinne født i Vannmann, og mine beste match når det kommer til kjærlighet har vært Vannmann, Tvilling og Tyr... 

Anonymkode: e9b77...c04

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vannmenn er veldig trivelige. Jeg synes dette beskriver dem bra: http://xn--ndelighet-42a.no/vannmannen/

De er veldig på det mentale plan og kan være vanskelig å komme inn på følelsesmessig da. 

Anonymkode: 56d4f...dee

Ikke alt som stemmer men er mye: 

http://www.personlighoroskop.com/stjernetegn/vannmannen/

http://www.personlighoroskop.com/stjernetegn/tyren/

Anonymkode: e9b77...c04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har falt pladask (haha) for en vannmann. Hen er veldig spesiell, og jeg har rett og slett ikke møtt et menneske før. Jeg blir fylt av noe underlig, utfordrende og mystisk, samtidig som det er vanskelig å helt fatte vedkommende.

Noen råd? Hvordan går man frem med denne vannmannen?

Hva med å begynne å snakke om vann? En mann som lever av vann er vel interessert i det.

Anonymkode: 0107c...cde

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er et av jordtegna.

takk for alle tanker :)

Jordtegn passer best med vanntegn, vannmannen er lufttegn og passer best med ildtegn.

Anonymkode: dcd91...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jordtegn passer best med vanntegn, vannmannen er lufttegn og passer best med ildtegn.

Anonymkode: dcd91...636

Æsj da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...