AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Noen som har erfaring med finansforbundet? tillitsvalgt hjelper lite og jeg vet fortsatt ikke hva jeg bør tjene. Finner ikke helt min stilling i deres kalkulator men ligger svært lavt når jeg filtrerer etter utdanning, kjønn og område. Har funnet ut at jeg også er den eneste i avdeling uten personlig bonus når vi jobber med det samme og jeg er en av de første som ble ansatt. Lurer på hva jeg har gjort for å fortjene dette her. Ønsker råd straks da jeg selv har innkalt til lønnssamtale siden min bedrift ikke tilbyr det årlig. Jobber i bank. Anonymkode: 2836d...47c
Hedersbrukeren Skrevet 19. august 2019 #3 Skrevet 19. august 2019 Her trenger vi mer info Hva slags type stilling har du? Er det en av de store bankene, eller en liten, lokal? Får alle de andre i avdelingen personlig bonus hvert år, eller bare det siste året? Hvor mye er disse bonusene på? Hvordan vet du at alle har fått uten deg? Gjør du en minst like god og viktig jobb som de andre i avdelingen?
petterm Skrevet 20. august 2019 #4 Skrevet 20. august 2019 (endret) På 19.8.2019 den 0.47, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med finansforbundet? tillitsvalgt hjelper lite og jeg vet fortsatt ikke hva jeg bør tjene. Finner ikke helt min stilling i deres kalkulator men ligger svært lavt når jeg filtrerer etter utdanning, kjønn og område. Har funnet ut at jeg også er den eneste i avdeling uten personlig bonus når vi jobber med det samme og jeg er en av de første som ble ansatt. Lurer på hva jeg har gjort for å fortjene dette her. Ønsker råd straks da jeg selv har innkalt til lønnssamtale siden min bedrift ikke tilbyr det årlig. Jobber i bank. Anonymkode: 2836d...47c Hvis du ikke får hjelp av lokal tillitsvalgt så kan du sjekke om du kan få hjelp av noen på fylkesleddet. Hvis ingen på fylkesavdelingen kan hjelpe så ringer du sentralt og ber om råd. Endret 20. august 2019 av petterm
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 På 19.8.2019 den 18.48, Hedersbrukeren skrev: Her trenger vi mer info Hva slags type stilling har du? Er det en av de store bankene, eller en liten, lokal? Får alle de andre i avdelingen personlig bonus hvert år, eller bare det siste året? Hvor mye er disse bonusene på? Hvordan vet du at alle har fått uten deg? Gjør du en minst like god og viktig jobb som de andre i avdelingen? Vi har så pg si lik kompetanse men ulike ansvarsområder. De fortalte meg det selv da de antok jeg også har. Snakket om hvor mye de tror som kommer. Jobber i en stor bank. Lei av å være den dårligst betalte. Kan så vidt leve på lønnen min som er 18-19 tusen etter skatt. 4 år i jobb og master i finans.. det er ikke verdt innsatsen min lenger. Jeg søker ny jobb og håper på å få en «normal lønn» Anonymkode: 2836d...47c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå