AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Jeg skal pusse opp badet (bytte innredning, servant og sånn, ikke fliser). Og siden jeg ikke har bil, vil det ta flere dager å reise rundt på alle butikkene som kommer opp når jeg googler... Vet du hvilke butikker som har godt utvalg i utstilling (vil ikke bare sitte og bla i kataloger) og OK priser? Tar gjerne en liten runde, men kjekt å vite hvor jeg bør begynne 😊 Anonymkode: eb372...72d
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 I Oslo-området 😉 Anonymkode: eb372...72d
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #3 Skrevet 19. august 2019 Bademiljø Expo Oslo VVS Senter. Anonymkode: 9999f...0a3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #4 Skrevet 19. august 2019 MegaFlis på Alna har en forholdsvis stor utstilling, og prisene er greie. Du kan jo kikke på utvalget på nettet først, og se om det er noe som er interessant. Forøvrig er prisene på baderomsmøbler omtrent det halve i Sverige (for samme vare), så om du skal handle en del, kan det være verdt å undersøke dette litt nærmere. Anonymkode: e18ca...78a
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #5 Skrevet 19. august 2019 Bergersen flis på Røa. Anonymkode: 4e4b6...0af
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #6 Skrevet 19. august 2019 En halvtime sørvest for Oslo ligger Flis & Bad i Lier. De har stor utstilling. https://www.comfort.no/rorlegger/buskerud/comfort-lier/ Det er også flere butikker som selger fliser og baderomsmøbler i området, så er mulig å besøke flere butikker om dere tar turen: -Bauhaus på Lierskogen -Modena Flisgiganten på Reistad -Flisekompaniet på Lierskogen -FagFlis på Lierskogen -Flis og interiør på Lierskogen -Bella fliser og interiør i St.Hallvards vei. Anonymkode: abdfc...011
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #7 Skrevet 20. august 2019 Takk for gode tips! Kan se ut som jeg får med meg tre gode alternativer om jeg hopper på sykkelen til Alna/furuset. Takk for tips om Lier, men tror det blir litt fot kronglete for meg 😉 Anonymkode: eb372...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå