Gjest gjesta Skrevet 8. januar 2006 #1201 Skrevet 8. januar 2006 Høres ut som du også har hatt en avslappende helg, hvis det ble til det? Uffda.. Trist å høre du har PCO, men nå er det jo heldigvis masse hjelp man kan få så det klaffet fortere Legge ned dagboka? Nei.. Håper ikke det! Nytt salongbord? Ahh, så digg! Jeg har også lyst på nytt! Håper du har hatt en fin helg
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 8. januar 2006 #1203 Skrevet 8. januar 2006 Gjeeeeesp...... trøtt ikveld.. Tålte nok ikkje turen ut på byn igår.. tar på det der.. Men vi hadde d jo kos då... Blei ikkje noe salong-bord på meg... var ikkje så mange eg likte.. men et ar stykk då... men det likte jo seff... ikkje gubben... og då var vi no lika langt... Får se igjen om litt el så får vi ta en tur utenbys å kikka litt.. :blunke: Dagoberta: Nei de er nok ik så enkle der eg var... sier at eg må gå t fastlegen først for så å bli henvist vidare igjen... sjøl om d bare er for å stilla spørsmål... så sånn er d med den saken... Sist tok d først 14 dager for å komma t fastlegen og så tok d 2,5 mnd før eg kom t spesialisten... Så d er vel meiningen at de skal få tjent en god del med penger dissa folka her... Epica: Ja syns ik d var så festelig å få diagnosen... har liksom ik forestillt meg at d sku bli et stort problem å få barn å sånn men... Vi får se etter hvert... Lipstick: Jo takk du og! Får no nett tenka litt til på nedlegginga av boka...
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 8. januar 2006 #1204 Skrevet 8. januar 2006 Noen som veit koss en stenger dagboken sin??
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2006 #1205 Skrevet 8. januar 2006 Noen som veit koss en stenger dagboken sin?? ← Send ein PM til Hege så ordnar ho det.. Men kvifor vil du stenge den?
Gjest gjesta Skrevet 9. januar 2006 #1208 Skrevet 9. januar 2006 Uff.. Håper ikke du stenger dagboka..
Charmina Skrevet 9. januar 2006 #1209 Skrevet 9. januar 2006 Neimen.........skal du stenge dagboka di
Edie Skrevet 9. januar 2006 #1210 Skrevet 9. januar 2006 Næmenn... Endelig har jeg fått tid til å oppdatere meg her i boka di, og så vurderer du å stenge den?? Kjedelig svar på den legetimen, men det gjør ikke det å få barn til en umulighet vettu! Fullt mulig, må bare prøve litt mer. Og sånn prøving er jo bare gøy!
Bettie Skrevet 10. januar 2006 #1212 Skrevet 10. januar 2006 bare innom for å si hei. Ønsker deg en god dag
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 10. januar 2006 #1213 Skrevet 10. januar 2006 Heisann Veslo Lille Ballerina Fakse Epica Charmina Aricept Fru Fomle Bettie :klem: Er bare det at eg føler eg har vært så lite innpå her siste tida og at alt bare blir så kjedelig og teit av det eg skriver.. Derfor har eg vurdert å stenge boka... Men kan da vente litt til å se om d går seg til... Skal på Kveldsvakt idag... Nytt opplegg idag.. Mindre personal skal d visst væra framover.. Så no blir avdelingen vår delt opp i 2 istedenfor å væra delt opp i 3 som d pleier... Håper d går fint.. Synes alltid det er litt bale med alle dissa nye omstillingane heile tida... Syns Liksom at det er litt sånn rovdrift på personalet.. mne vi har no aldrig hatt noe vi skulle ha sagt likavel... Håpe bare at alt går greit og at vi ik sliter oss ut å sånn.. Får ta meg en dagbokrunde no før eg må på jobben... blit så dårlig t å oppdatera meg i d sista... Sorry folkens...
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2006 #1214 Skrevet 10. januar 2006 Ikke kjedelig i det hele tatt!! Hvordan er det med babysnakk fortiden? Han er ikke klar enda? Når har han sagt han vil begynne å prøve?...
Charmina Skrevet 10. januar 2006 #1215 Skrevet 10. januar 2006 Neida vennen det er overhode ikke kjedelig å lese her inne
Lipstick Skrevet 10. januar 2006 #1216 Skrevet 10. januar 2006 Hvis du skal stenge denne må du i hvert fall se til å åpne en ny Synes forresten det var rart at de skal kutte enda mer ned på bemanningen der du jobber. Som om dere ikke sliter nok fra før Ha en god kveld videre
Gjest Queenblue Skrevet 10. januar 2006 #1217 Skrevet 10. januar 2006 Hvis du skal stenge denne må du i hvert fall se til å åpne en ny Synes forresten det var rart at de skal kutte enda mer ned på bemanningen der du jobber. Som om dere ikke sliter nok fra før Ha en god kveld videre ← Helt enig i alt.
tommeline Skrevet 11. januar 2006 #1220 Skrevet 11. januar 2006 Håper du ikke stenger dagboken din!!! Syns det er koselig å følge med deg! Og det går jo an å ta pauser fra kg uten å stenge dagboken! JA til fortsatt Escada-dagbok! Ha en fin dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå