Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Håper alt står bra til og at du nyter fridagene! :vinke:

60 sider jo!!! :hoppe::danse::perebrus:

Endret av Fru Fomle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg med fridagene :klem: Det gjør jeg :sjarmor:

Skrevet

Bare innom for å ønske deg et riktig godt nytt år

Skrevet

Et riktig godt nyttår til deg!!!!! Alle gode ønsker for 2006!

:klem::klem::klem:

Skrevet

GODT NYTTÅR FRA MEG :klem:

:hjerte:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Godt nyttår alle sammen!!!! :ironi: :hoppe: Ja då var nye året her... blir rart å måtta skriva 2006 over alt no... :-D

Koste meg forsåvidt kongelig igår.. Var bedt til middag hos mammo.. spiste kalkun (yammi! elsker fjærkre... :) ) med foreldre og besteforeldre.... var så koselig atte... ;) Blei kanskje litt mye fludium og greier.... :sjarmor: jammen bra eg har fri imorra og... :eeeh: Var foresten ute på fredagen og av en el annen merkelig grunn.. ik planlagt akkurat då men... koslig var d no... ;) Heilt utrolig at eg ik føler meg i verre form... bare litt trøtt og sliten... Tar visst på denna feiringa.. :ler:

Ja ja.. nytt år og nye utfordringar... :rosasmil: Noen som har satt opp noen nyttårsforesetter el? Lurer på å sette opp noe.. men veit ik heilt ka... for tenka litt på d... kanskje eg skal prøva å "lura" gubben opp i "stry" i år...? :sjarmor: Neida bare kødda.. :briller2:

Håpe aller KG jentene hadde ei flott jul og et riktig godt nyttår då! :kghjerte::vinke:

Skrevet

Godt nyttår, Escada! :klem:

Ingen nyttårsforsetter her i gården...

Skrevet

Godt nytt år! :klem:

Hadde planer om å røyke betydelig mindre i 2006..men så langt lover det ikke så bra.. :forvirret:

Skrevet
Ja ja.. nytt år og nye utfordringar... :rosasmil: Noen som har satt opp noen nyttårsforesetter el? Lurer på å sette opp noe.. men veit ik heilt ka... for tenka litt på d... kanskje eg skal prøva å "lura" gubben opp i "stry" i år...? :sjarmor: Neida bare kødda.. :briller2:

Her i gården er det nyttårsforsetter ja. :sjarmor: Få meg jobb og flytte ut er høyest på lista, noe jeg kanskje får til nå. Også skal jeg slutte å overanalysere alt. :ler:

Nyttårsforsetter kan være så mangt. Trenger ikke være store mål. ;)

Håper du har det bra!

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Avspasering fra jobben idag... vet ikkje om eg fikk så mye ut av den men.. :sjenert:

Var forsåvidt hos en gyn-spesialist idag.. Fastlegen henviste meg for en stund siden pga. uregelmessige mens... Forventa egentlig ik at han skulle finna noe men eg tok visst litt feil der.. Fant visst ut at eg hadde noe som heter PCO.. Er visst noen slags cyster i eggstokkene som bla. forårsaker en "opphoping av egg..." Veldig festelig då... :sjenert: Fikk forsåvidt lite og ingen info av legen om værken behandling el noe... og då sitter eg her med 1000 spm.. som et anna nek.. :tristbla: Synes sånne GU greier er så pyton at alt eg bare tenker på er å komme meg ut av den stolen fortere enn fy.... blæ altså... Tok en celle-prøve for å undersøke/utelukke kreft å sånn då... å så sånn invendig ultralyd... veldig festelige greier altså... :forvirret: Men det værste var at en kunne ha problemer med å bli gravid når en hadde PCO, og legen sa at dersom eg prøvde på d og ik fikk d til innen et år så skulle eg komma tilbake... jippi! :grine: Dumt eg ik stillte mer spørsmål med ting då eg var hos legen... men d er akkurat som alt bare er blåst bort når enn føst sitter der... og så lurer en på ALT når en komme heim.. :sur: Lest litt på internett.. ble noe klokare, men fant ikkje ut om d har noen betydning om en venter med graviditeter å sånt... om det bare blit\r verre med åra detta lisom... Noen her som veit? :overrasket:

Tommeline: Kunne tenka meg å ha som nyttårforesett å lura gubben opp i "stry" eg... :sjarmor:

Cons: Slutta å røka er jammen ikkje lett nei...:smoke:

CocoPuff: Å få flytta for seg sjøl er jo et STORT mål då... å SÅ herlig!! :sjarmor:

Skrevet

Huff, de PCO-greiene hørtes ikke helt greit ut. :overrasket: Håper du finner mer info og blir litt klokere etterhvert! :klem:

Skrevet

Du kan jo be om en time hos legen din, og ta med alle spørsmålene dit. Det er dumt å gruble når man kan få svar.

Ønsker deg en god helg

Skrevet

Oi, det var ingen hyggelig beskjed og få. Om du vil ha litt trøst kan du jo lese i @lfakrøll sin graviditetsdagbok. Jeg tror hun har samme diagnose som deg, og som du ser så kan man lykkes likevel. Jeg vet også at det er flere andre her inne med samme diagnose, så om du søker litt finner du nok mer informasjon her på KG, og sikkert noen som er villig til å svare på spørsmål. Men som Bettie sier så er det nok i tillegg lurt og ta en tur til legen. Lykke til!

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Halu :) Det her ble visst stress det ser ut som me ikkje klarar å treffast. Jaja... Det er så mykje så må klaffa med transport og sånn... blæh . Husk me er 2 med pco så dette skal me klare . Men ta ein prat med legen eg ringte masse og var inn og ut på undersøkelser men det var jo mest pga spiralen. Go helg ! Gla i deg

Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)

Heisann og god helg!! :hoppe:

Denna helga har eg tenkt å bare slappa av å kosa meg.. ikkje tenka dumme tankar og bare la alt gå sin gang.. :sjenert:

Fundere på å kjøpa meg nytt salongbord imorra får nett se... ;)

Fru fomle: Ja har funne litt bra info om Pco på nettet då.. :rosasmil:

Bettie: Ja d kan nok væra lurt... men eg føle ik så veldig for å prata med fastlegen som igrunnen ik er så veldig fast... Får en ny med et par mnd mellomrom... Og som eg mottok i posten idag... nok en ny en..... En med et mystefistisk navn som eg ik tror eg hadde klart å utala en gang.. Føler liksom litt at dissa allmennlegane ik har så god peiling.. Dumt eg ik krevde mer info og tenkte litt lenger når eg var hos spesialisten... :sjenert:

Fakse: Har skrevet et inlegg her på KG som eg fikk mange gode svar på... Tydligvis flere som har klart å bli gravide å sånnt blant anna uten for mye problem... Og d er jo kjekt for meg å høra då.. Litt betryggande liksom.. :smilbla:

#Spidergirl#: Joda d skal nok sikkert gå fint... :) Glad i deg og! :klem:

Ellers folkens... så vurdere eg litt å legga ned dagboka mi her... Får tenka litt på det her.. sånn litt for og imot.... ;)

Endret av ¤Escada¤
Skrevet

Oj, det er ikke gøy å få en sånn diagnose og gå med masse spørsmål :klem:

Kan du ikke få en telefontime med spesialisten, da? Hvis du ringer og sier det er en del ting du glemte å spørre om, ordner de sikkert det, for det er jo de færreste som klarer å komme på alle de relevante spørsmålene når man sitter der.

Ble det salongbord på deg i dag, forresten? Og jeg synes ikke du skal legge ned dagboka, bare for å ha det sagt :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...