Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Gjest skindeep
Skrevet

Heisann du!!!

Vil bare få ønske deg en riktig

GOD JUL!!! :nissevink:

Og så skal du få en liten gave : :gave:

:klem:

Håper du får en trivelig julefeiring!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Føler med deg som må jobbe julaften - men er også glad for at dere er der i tilfelle noen trenger dere :klem: men håper alle holder seg friske, sånn at dere kan sitte hele vakta og drikke kaffe og spise pepperkaker ;)

God jul til deg og dine :nissevink:

Endret av Dagoberta
Skrevet

Innom for å ønske deg god jul! :klem:

Dårlig gjort at julejobbing skal bli avgjort på kjennskap og vennskap, slikt blir det dårlige arbeidsforhold av. :frustrert:

Skrevet

Dårlig gjort at julejobbing skal bli avgjort på kjennskap og vennskap, slikt blir det dårlige arbeidsforhold av.  :frustrert:

Enig! Så urettferdig da...

Men god jul likevel! Kose deg masse i romjulen iallfall! :klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Våger meg nett innom her på skiftet og ønsker alle en riktig god jul! :) Og takker damene som stikker innom her.. :klem::klem::klem:
Skrevet

Selv om du må jobbe håper jeg du får en god jul

Gjest lillelou
Skrevet (endret)

:nissevink::gave: God Jul, ¤Escada¤!:nissevink::gave:

Kos deg kjempemasse!

Juleklemmer fra meg og Pinny :klem:

Endret av lillelou
Skrevet

En fredelig jul ønskes til deg og dine fra meg! Håper kvelden blir koselig, og at romjulen blir fylt med glede og fine stunder. Takk for at du er innom i boken min og leser, det betyr så masse :hjerte:

God jul helt fra nordnorge :kyss:

Kanskje kommer nissen i kveld! :nisse:

Skrevet

Håper du har det fint og har en trivelig jul!

Her spiser vi deilig mat og koser oss. Og ungene nyter å ha oss begge voksne hjemme.

Stor romjulsklem fra Charmina :klem::nisse::nisse::nisse:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

God kveld damer og takk så mye for hilsener! :)

Gikk forsåvidt noenlunde greit på jobben i julehelga... er ik sikker på om alt kan kalles forsvarlig men.. :sjenert: Sånn er d når sparekniven er der..

Ellers fikk eg fine gaver fra familie og venner.. og eg som trodde at d skulle begynne å bli litt mindre no når eg ble eldre... mne syns no eg hr fått ganske så masse eg.. :sjarmor: Men no det godtmed litt fri i romjula... merker eg har lagt i meg en MASSE mat her! :ironi: Hatt fri idag og skal ha fri imorgen og... godt å få slappa av litt no... blir så masse stress på jobben å sånt og når d er jul.. at d er absolutt bare heilt herlig å ha fri nett no.. :nisse: Bare ligga litt på sofaen og se på film.. og spisa god mat og anna snacks.. :eeeh: Uff... må vel hardtrening til no etter jul tenke eg.. :ler: Får ta meg litt kveldsmat her... å så må eg prøva å oppdatera meg litt meira her... vært litt dårlig t d i d sista.. ;)

Ha en fortsatt flott romjul alle sammen! :nisseblunk:

Skrevet

Godt at du nar noen dager fri i alle fall. Ha en fin romjul :)

Skrevet

Med den bemanningen forstår jeg at du må ha hatt det travelt på jobb. Godt at du får noen fridager i romjula

Gjest Trulselinemor
Skrevet (endret)

Jeg vil ønske deg fortsatt en riktig god jul og et godt nyttår!

Hm- Jeg er ikke i syden :klø:

Endret av Trulselinemor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...