Charmina Skrevet 13. desember 2005 #1141 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei vennen regner det hos deg også? Her bare bøtter det ned - skikkelig utrivelig! Nå vil jeg ha snø til jul Ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 13. desember 2005 #1142 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei Nå har jeg endelig kommet meg ut på dagbokrunde igjen hvordan går det med oppussinga, blir dere ferdige til jul? Er sikkert kjempegøy å få bestemme hvordan alt skal se ut, selv om det er kjedelig å være uten stue mens arbeidet står på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. desember 2005 #1143 Del Skrevet 13. desember 2005 ¤Escada¤!! Hvor er du?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 13. desember 2005 #1144 Del Skrevet 13. desember 2005 Hei på du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 13. desember 2005 #1145 Del Skrevet 13. desember 2005 Goood evening madam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. desember 2005 #1146 Del Skrevet 14. desember 2005 Næmen - hvor har du blitt av? Sitter du fast i julestria? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 15. desember 2005 #1147 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei på deg Gler meg til å komma heim å sjå deg!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. desember 2005 #1148 Del Skrevet 18. desember 2005 Heisann damer... beklager mitt store fravær.. Dataen har stått litt forkjært i all oppussingen og ik vært kobla til heile tida.... Men no er vi no ferdige her og daten har kommet på rette plassen.. Har forsåvidt også vært en del opptatt med julestria.. bale i tilleg til å væra opptatt av å handla maling, sparkel, lister og andre saker i tillegg til denna julehandelen... og ikkje minst julebaksten.. Apropo oppussinga så er vi no heldigvis ferdige og flytta tbake til stua for noen dagar siden... jammen godt å få litt større plass.. "liksom stua" inne på gjesterommet var nok i trangaste laget... Så no er alt bare herlig... Einaste er å gå å grua seg litt til jobbbinga denna uka... skal nemmlig jobba kveldvakt på julaften.... Maks uheldig då.... men men... er no bare sånn.. Einaste som bekymrer meg litt er at vi bare skal være 4 personer på HELE AVDELINGEN! Og såvidt eg veit så slutte vel ik folk å bli sjuke forde om d er jul...? :klø: Minste vi vanligvis pleier å være.. i helgene å sånn då... er 6 stk... og då er d kjempe hektisk! Kan ikkje forstå heilt koss detta skal væra heilt forsvarlig då men.. Noen andre som gjør d..? :icon_neutral: Vel vel... får håpe d ikkje blir så mange pasinter i julen då... for deiras egen del... Men no skal eg slenga mg ned på sofaen og se en film som går på kassen.. og smaka på de namme namme kakemennene vi lagde ikveld.. Har alltid vært så glad i kakemennner eg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. desember 2005 #1149 Del Skrevet 18. desember 2005 Godt å ha deg tilbake vennen! Så trist å jobbe kveld på julaften.. Kan trøste deg litt med å si at mamma (som er sykepleier) sier at jula er rene ferien i forhold til resten av året, når det gjelder pasienter.. merkelig at folk holder seg friske akkurat da gett..? Håper det er litt sånn hos dere også da! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 18. desember 2005 #1150 Del Skrevet 18. desember 2005 Lenge siden sist! Surt å jobbe på julaften ja, er glad jeg kommer til å slippe det i min fremtidige jobb! Men så er det jo din tur til å ha fri neste år, og en annens til å jobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 20. desember 2005 #1151 Del Skrevet 20. desember 2005 Så herlig at stuen er ferdig! Gratulerer! Jobbing på julaften hørest ikke festlig ut. HÅper du får litt julefeiring likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 20. desember 2005 #1152 Del Skrevet 20. desember 2005 Gratla med vel avslutttet oppussing! Håper det blir bedre enn du tror og jobbe på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 20. desember 2005 #1153 Del Skrevet 20. desember 2005 Deilig å være ferdig med oppussinga tenker jeg. Skjønner at det er kjett å jobbe juleaften, håper det blir bedre enn du tror. Du får fri neste juleaften, men det er vel en fattig trøst. Og så gjør du jo en god gjerning for de som er syke. Er filmen fin? Har du spist opp alle kakemennene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. desember 2005 #1154 Del Skrevet 21. desember 2005 Innom med en god klem Nå er det jammen ikke lenge igjen til julekvelden gitt! Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 21. desember 2005 #1155 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei Her kommer jeg omsider innom for å ønske deg en riktig god jul og et godt nyttår Er ikke så aktiv på KG lengre jeg Kanskje KG gløden i meg kommer tilbake snart Kos deg masse i jula!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. desember 2005 #1156 Del Skrevet 21. desember 2005 Koselig at du er innom boken min Go jul til jenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. desember 2005 #1157 Del Skrevet 21. desember 2005 Heisann damer... Ja no er d snart jul her og greier... Syns d har gått ekstra fort i å år... tida har bare løpt ifra meg liksom.. Har endå 2 gaver igjen som eg må få i boks imorra.. Har no ik pleid å væra så seint ute eg.. Cons: Vi er et lokal-sykehus så alle de stre sykehusene sender og sine pasienter til oss i fleng no... har faktisk hopa seg ganske mye siste uka.. Og sjukeheimane sender og en del for små-ting.. anntar at d er lite bemanna der og tenke eg..... Men men... håper d går bra.. Jobba formiddag i fjor og då var d et sant helv.. værste er når en ik år tatt seg av pasientene i d heila tatt nesten... værtfall ik sånn som en vil då.. Sheherazade: Jobba ifjor og eg... o året før d... De er desverre ikkje så flinke til å ordne d så rett ferdig her.. Går litt får mye i kjennskap og vensskap.. Litt kjipt å se noen som fikk fri i fjor og som d samme i år... mens en sjøl på det i år også... men d er bare å bita i d sure eple.. hjelper ik å klaga likavel.. Tommeline: Har fri imorra og skal feira bursdagen til min morfar... så eg tror eg skal lata litt som om d er litt jul då liksom.. Fru Fomle: Ja eg håper jo på at d skal bli bedre enn i fjor... er bare så vanskelig å tenke positivt på det når d ser som mørkast ut.. Qeenblue: Kjempe godt å væra ferdig med oppussinga ja.. var redd eg ik sku bli ferdig t jul nesten.. Synes forsåvidt at d i d minste skulle vært "helge-bemanning" på julaften og ik endå mindre.. 4 er liksom ikkje godt nok for å ta seg bra nok av de stakkarane som ligger der å er syke.. men men.. Komt halveis i kakamann-spannet då... godt at spannet er stort! Charmina: Nei tida har jammen flydd fort av gårde i d sista ja... Men d er no ei fin tid då.. Må ha en flott jul du og då.. @riel: Du er ikkje den einaste.... men du har no mye å tenka på og då.. Håper d går bra med deg og knøttet... og at han vokser og koser seg.. Kosa deg masse og ha ei flott jul då! Lille Ballerina: Må jo følga litt med og greier då vettu! Ha ei kjempe flott jul du og! Ellers må eg no ønska alle på forummet ei riktog god jul! Kosa dokke masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 22. desember 2005 #1158 Del Skrevet 22. desember 2005 Takk for dagbokbesøket. Håper du får en kjempefin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 22. desember 2005 #1159 Del Skrevet 22. desember 2005 God jul, Escada! Håper du får tid til å kose deg mellom jobbingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. desember 2005 #1160 Del Skrevet 22. desember 2005 Hei du Gratulerer. Ferdig med å pusse opp, jo. Jeg forstår at det er deilig å få ting på plass igjen. Synd at du må jobbe julekvelden. Du får sette deg opp på "fri-liste" tidlig neste år. Jeg trodde det var en rullering på sånt, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå