tommeline Skrevet 7. desember 2005 #1121 Del Skrevet 7. desember 2005 Nyt friuken din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 7. desember 2005 #1122 Del Skrevet 7. desember 2005 Heia! Fri denne uken du da?? heldige du! Her begynner tålmodigheten min å ta snart slutt.. min lille vil absolutt ikke sove!!! Men hun MÅ, ellers blir hun så sint å sur, og egentlig er hun stuptrøtt! He he.. Holder du på å pusse opp?? åhh.. det er så gøy! Kanskje ikke akkurat når man står midt oppi alt rotet, men når alt er ferdig og man kan bare sette seg ned og se på alt det nye!! Håper du får en fortsatt fin uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2005 #1123 Del Skrevet 7. desember 2005 Håper du koser deg nå som du har fri vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. desember 2005 #1124 Del Skrevet 7. desember 2005 STOR til alle sammen! Har fått kost meg en del denna uko.. sjøl med litt oppussing innimellom... Føle at vi aldrig blir ferdige her jo... Men men..... har fått handla og gjort litt ting eg ellers ik hadde fått tid til.. fått litt flere julegavar i havn.. Men har no litt igjen då.. Igår var eg hos mammo og lagde kromkaker... syns liksom det er litt greit å ha litt "bakst" sammen.. er så kjedelig å gjøra åleina.. Får snart til å laga middag... blir listemaling idag.. Og imåro blir d maling av første strøket på tapeten... Å så komme nye vedovnen og parketten.. Då begynner d vel å ordna seg så smått om.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. desember 2005 #1125 Del Skrevet 7. desember 2005 Jammen aktiv for tiden du! Med julebakst og oppussing og det hele! Ha en fin kveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. desember 2005 #1126 Del Skrevet 7. desember 2005 En må jo prøve å få unnagjort litt her då.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 8. desember 2005 #1127 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Får snart til å laga middag... blir listemaling idag.. ← Leste det som én setning jeg... Hvordan smaker listemaling, mon tro? Endret 8. desember 2005 av Aricept Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 8. desember 2005 #1128 Del Skrevet 8. desember 2005 Her går det framover ser jeg.. Listemaling - det har jeg aldri hatt til middag.. Kos deg i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 8. desember 2005 #1129 Del Skrevet 8. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. desember 2005 #1130 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg skal også lage krumkaker, men det er det eneste jeg baker i år. Skal lage litt til svigermor og foreldrene mine også når jeg først er i gang. Flink du er som er godt i gang med baking, å pusse opp - og julegaver. Ønsker deg en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 8. desember 2005 #1131 Del Skrevet 8. desember 2005 hei søta!!! innom og ønsker deg god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. desember 2005 #1132 Del Skrevet 8. desember 2005 Snart helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 9. desember 2005 #1133 Del Skrevet 9. desember 2005 Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 9. desember 2005 #1134 Del Skrevet 9. desember 2005 God helg ,¤Escada¤! Hvordan går det med juleforberedelsene- Har julefølelsen kommet? Her kommer ihvertfall en nisse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 9. desember 2005 #1135 Del Skrevet 9. desember 2005 Hatt en bra dag? Nå er det helg, vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 #1136 Del Skrevet 9. desember 2005 God helg til deg! Deilig å være snart ferdig med oppussing tenker eg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. desember 2005 #1137 Del Skrevet 10. desember 2005 Håper du koser deg i det som er igjen av friuka di snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 10. desember 2005 #1138 Del Skrevet 10. desember 2005 Gjort noe artig i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. desember 2005 #1139 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei snuppa!! Bare innom og oppdaterer meg litt her... Blir vel godt å bli ferdig med oppussing tenker jeg Regner med at det blir kjempefint! Håper du har kost deg i friuka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 12. desember 2005 #1140 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå