Gjest skindeep Skrevet 7. desember 2005 #1122 Skrevet 7. desember 2005 Heia! Fri denne uken du da?? heldige du! Her begynner tålmodigheten min å ta snart slutt.. min lille vil absolutt ikke sove!!! Men hun MÅ, ellers blir hun så sint å sur, og egentlig er hun stuptrøtt! He he.. Holder du på å pusse opp?? åhh.. det er så gøy! Kanskje ikke akkurat når man står midt oppi alt rotet, men når alt er ferdig og man kan bare sette seg ned og se på alt det nye!! Håper du får en fortsatt fin uke!!
Charmina Skrevet 7. desember 2005 #1123 Skrevet 7. desember 2005 Håper du koser deg nå som du har fri vennen
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. desember 2005 #1124 Skrevet 7. desember 2005 STOR til alle sammen! Har fått kost meg en del denna uko.. sjøl med litt oppussing innimellom... Føle at vi aldrig blir ferdige her jo... Men men..... har fått handla og gjort litt ting eg ellers ik hadde fått tid til.. fått litt flere julegavar i havn.. Men har no litt igjen då.. Igår var eg hos mammo og lagde kromkaker... syns liksom det er litt greit å ha litt "bakst" sammen.. er så kjedelig å gjøra åleina.. Får snart til å laga middag... blir listemaling idag.. Og imåro blir d maling av første strøket på tapeten... Å så komme nye vedovnen og parketten.. Då begynner d vel å ordna seg så smått om..
Calla Skrevet 7. desember 2005 #1125 Skrevet 7. desember 2005 Jammen aktiv for tiden du! Med julebakst og oppussing og det hele! Ha en fin kveld vennen!
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. desember 2005 #1126 Skrevet 7. desember 2005 En må jo prøve å få unnagjort litt her då..
Edie Skrevet 8. desember 2005 #1127 Skrevet 8. desember 2005 (endret) Får snart til å laga middag... blir listemaling idag.. ← Leste det som én setning jeg... Hvordan smaker listemaling, mon tro? Endret 8. desember 2005 av Aricept
Gjest Queenblue Skrevet 8. desember 2005 #1128 Skrevet 8. desember 2005 Her går det framover ser jeg.. Listemaling - det har jeg aldri hatt til middag.. Kos deg i helga.
Bettie Skrevet 8. desember 2005 #1130 Skrevet 8. desember 2005 Jeg skal også lage krumkaker, men det er det eneste jeg baker i år. Skal lage litt til svigermor og foreldrene mine også når jeg først er i gang. Flink du er som er godt i gang med baking, å pusse opp - og julegaver. Ønsker deg en god natt
Gjest seroxata Skrevet 8. desember 2005 #1131 Skrevet 8. desember 2005 hei søta!!! innom og ønsker deg god helg
Gjest lillelou Skrevet 9. desember 2005 #1134 Skrevet 9. desember 2005 God helg ,¤Escada¤! Hvordan går det med juleforberedelsene- Har julefølelsen kommet? Her kommer ihvertfall en nisse!
Bettie Skrevet 9. desember 2005 #1135 Skrevet 9. desember 2005 Hatt en bra dag? Nå er det helg, vet du
Fru Fomle Skrevet 9. desember 2005 #1136 Skrevet 9. desember 2005 God helg til deg! Deilig å være snart ferdig med oppussing tenker eg?
Charmina Skrevet 10. desember 2005 #1137 Skrevet 10. desember 2005 Håper du koser deg i det som er igjen av friuka di snuppa
Gjest Myztica Skrevet 11. desember 2005 #1139 Skrevet 11. desember 2005 Hei snuppa!! Bare innom og oppdaterer meg litt her... Blir vel godt å bli ferdig med oppussing tenker jeg Regner med at det blir kjempefint! Håper du har kost deg i friuka di
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå