Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest skindeep

Heia!

Fri denne uken du da?? heldige du! Her begynner tålmodigheten min å ta snart slutt.. min lille vil absolutt ikke sove!!! :sur: Men hun MÅ, ellers blir hun så sint å sur, og egentlig er hun stuptrøtt! He he.. ;)

Holder du på å pusse opp?? åhh.. det er så gøy! Kanskje ikke akkurat når man står midt oppi alt rotet, men når alt er ferdig og man kan bare sette seg ned og se på alt det nye!!

Håper du får en fortsatt fin uke!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

STOR :klem: til alle sammen! :klem::klem::klem:

Har fått kost meg en del denna uko.. sjøl med litt oppussing innimellom... :sjenert: Føle at vi aldrig blir ferdige her jo... :forvirret: Men men..... har fått handla og gjort litt ting eg ellers ik hadde fått tid til.. fått litt flere julegavar i havn.. ;) Men har no litt igjen då..

Igår var eg hos mammo og lagde kromkaker... syns liksom det er litt greit å ha litt "bakst" sammen.. er så kjedelig å gjøra åleina.. :) Får snart til å laga middag... blir listemaling idag.. Og imåro blir d maling av første strøket på tapeten... Å så komme nye vedovnen og parketten.. :sjarmor: Då begynner d vel å ordna seg så smått om.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får snart til å laga middag... blir listemaling idag..

:ler: Leste det som én setning jeg... Hvordan smaker listemaling, mon tro?

Endret av Aricept
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også lage krumkaker, men det er det eneste jeg baker i år. Skal lage litt til svigermor og foreldrene mine også når jeg først er i gang.

Flink du er som er godt i gang med baking, å pusse opp - og julegaver.

Ønsker deg en god natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei snuppa!!

Bare innom og oppdaterer meg litt her... Blir vel godt å bli ferdig med oppussing tenker jeg :) Regner med at det blir kjempefint! Håper du har kost deg i friuka di :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...