Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

Får håpe oppussinga går bra :) Kjedelig å være stueløs ja.. huff... du får trøste deg med det at det kommer sikkert til å bli kjempefint! :sjenert:

GOD jobbehelg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Å som eg gleder meg til jobbehelga mi no.. og tidligvakt imorra.. :forvirret: Not! :grine: Men det er vel bare å hoppa i d.. :sjenert:

Fakse: Jepp d er litt kjipt, men vi har et gjeste-rom som eg har rigga om til midlertidig "stua" då... som eg kan sitta å se på TV mens halvdelen pusse, sparkle og banke.. ;)

Bustertroll: Det går bra.. bare litt seint... men får forhåpentlig komt litt vidare imåro... beynne å se litt lys i tunellen no.. :sjenert:

#Spidergirl#: Tålmodighet ja... d var d eg hadde så masse ut av då... :ler:

¤Chanela¤: Ja de englane var faktisk ganske så kule.. kjøpt sånn du og el? :sjarmor: Glede meg t stuo er sånn noenlunde i orden og eg kan begynna å pynta litt.. ;)

Bettie: Eg har vel en smule dårlig tålmodighet her no ja... kan væra at det har noe med at d er litt tett opp mot jul og at eg vil ha orden her... og ik minst lyst til å pynta litt... :)

Charmina: Gratti med 100 sider! Var nett innom og festa litt på sido de då.. :sjarmor:

LinKri: Kommer nok til å blir bra til slutt ja... håper eg no virkelig... :sjenert:

Tommeline: Det gjør vi.. hele tida vettu.. ;)

Fru Fomle: Jo takk og god helg til deg og!:kose:

Har ellers gått og vært litt små nervøs i hele dag... :sjenert: Lille tanteungen min på 6 mnd. har nemmlig blitt operert idag... Han hadde en utposning i tarmen.. en brokk der som de måtte fjerne.. og den har de operert vekk ikveld.. :hår: :icon_neutral: Litt godt å høre ikved at alt var gåt fint og at han var våken å sånn.. Håper han kommer seg raskt.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Oj, skummelt med operasjon på den vesle tassen :overrasket: Men det gikk sikkert bra, dyktige leger nå får vi håpe :)

Fri neste uke du og! Jeg og! Hver dag bortsett fra torsdag. Skal bare lese til eksamen og spise snop :Hehe: Herlig liv!

Gooood helg da vennen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Endelig ferdig med jobbehelga!! :hoppe: Og no har eg ei heil uka fri framfor meg! :briller2::sjarmor:

Litt tapet igjen på en liten vegg her no...må bare shoppa litt mere lim.. ;) Å så skal vi kikke litt på parkett-gulv.. og ny ovn.. :klappe: Men dette ik før mannen kommer fra jobb.. På formiddagen skal eg forøvrig se om eg kan få shoppa inn noen flere julegavar og kanskje nye julegardiner til stua.. :smilbla:

Lillelou: Endelig ferdig.. :klappe:

¤Chanela¤: Så kos med fri og greier då! :lol:

Qeenblue:Tanteungen går d fint med og oppussingen begynner å ligne noe.. :)

#Spidergirl#: Ja han Daniel er ein riktig sjønning! :hjerter_rundt: Bra at d fins gode legar no for tida.. :sjenert:

Bettie: Ja det er oftast de som som komme seg raskast.. og heldigvis for det.. :blunke:

Lille Ballerina: Takk.. klemmer tilbake eg.. :klem:;)

Meteora: Her går d bare fint ser du.. :rosasmil:

Får lalle sove snart.. er bare SÅÅÅÅÅ trøtt.. :ler::sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei beibi! :klem:

ENDELIG tid til å oppdatere meg skikkelig :-D Godt å se at alt står bra til med deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Laika har nedkomme sier pappa gjennom telefonen . Eg: Hæ Pappa: Ho har fått valpar Eg : eg visste d , eg såg d på pattane sitt eg va heima: Eg: koffor har dere ikkje sagt noke? Pappa: Me var usikker Eg: ka skjer no? Pappa: Nei eg må vel berre "ta dei"

Eg kjente berre kossen luften forsvant ut av meg

Det va då eg ringte deg. Dagen var då "komplett" not..... :frustrert::sjarmor:

I dag kom det over meg kor masse eg savna deg.

Tårene trilla :):grine:

Eksamen nærmer seg og eg kjenner at ting er fullstendig ut av kontroll. Men eg ska stå på alt.

Eg gler meg til å sjå deg igjen. Håper du nyter friuka di. Etter jul må du ta noken dagar her oppe! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Saa du pusser opp? Moro men slitsomt :sjenert:

Haaper du har det bra? her er det utrolig! Naa skal jeg paa marked, kanskje jeg treffer Lillesky?

Klemz, haaper du har en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...