Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Det ser ut som du har litt av et prosjekt foran deg. Den fargen du har valgt synes jeg er fin. Nye gulv og lister også - kommer sikkert til å bli lekkert.

Det er hyggelig med litt advent, da.

Håper uka di blir fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser ut som du har litt av et prosjekt foran deg. Den fargen du har valgt synes jeg er fin. Nye gulv og lister også - kommer sikkert til å bli lekkert.

Det er hyggelig med litt advent, da.

Håper uka di blir fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivrig Bettie? ;)

Vet veldig godt hvordan du har det med oppussing. Og det tar alltid mer tid enn man tror, og som oftest koster det mer penger enn man hadde beregna. Lykke til vidre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tilbake på nettet! Gjett om jeg har kjedet meg uten da!

Pusser dere opp?

Håper du har det fint og koser deg!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest ¤Escada¤

En STOR :klem: til alle som har vært innom dagboka mi når eg ik er her sjøl.. Litt godt å se at eg ikkje blir heilt glemt bort liksom.. ;)

Bettie :kose:

Tommeline:kose:

Fakse :kose:

Charmina :kose:

Lille Ballerina :kose:

LinKri:kose:

¤Chanela¤ :kose:

Var en tur i Odda med mammo idag og handla litt julepynt og diverse.. kjøpte blant annet en stor engel på "snoperiet" med tunge store føtter (som gjør at den greit kan stå av seg sjøl..) tynne spinkle bein og resten laga i litt stopp og sånt.. syns den var ganske morsom då.. :ler: Er ik så lett å få den heilt store julestemningen her når alt i leiligheten bare står på hodet.. :tristbla: Har lyst å få d ferdig snart.. :sur: Men den gang ei... å så går d ik akkurat raskere når mannen driver å jobbe overtid heile tida og sant... Er faktisk ik så gøy å væra "stueløs" heller.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei huff, det er kjipt når alt er bare kaos fordi man pusser opp. Og dere som har bare ei stue må jo merke det ekstra godt. Vi har i det minste to, så vi har bare måtte ommøblere litt i den andre stua mens det hele står på. Også må vi bruke vaskerommet til garederobeplass siden inngangen vår er i ene enden av den stua vi pusser opp. Men det går jo på et vis, og det gjør det hos dere også skjønner jeg. Regner dere med å være ferdige til jul da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...