Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjekt å komme i gang med julegavene da! :nisseblunk:

Kanskje skal jeg ta en liten runde på lørdag, ser at helgene framover blir det ikke så mye tid...

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Lilleballerina: Det er no bare koselig d då vettu! :klem:

Seroxata: :ler: Stilig avtar då... :sjarmor:

Bettie: Takk skal du ha! :klem:

Tommeline: Ja d er godt å komme litt igang... tida går jo bare SÅ fort! :sjarmor: Tenk.. neste helg er d jo advent allerede! :overrasket: Gjett om d er ei som skal kosa seg då... :sjarmor:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

No har eg begynt å riva vekk tapeten på stua mi her... så no ser d ikkje ut i det heila tatt!! :overrasket: Rot og møblene stua vekk overalt! :sur: Uff.... håper d ik tar altfor lang tid detta her... akkurat no ser d temmelig nitrist ut her.. :tristbla: Men d vil vel væramasse slit med all skrapingen å sånn... så litt tid tar d vel... Og no må eg stue vekk dataen her noen dager... sånn tilfelle noen lurer på ka eg bedrive.. :ler: Så dokke får passa på boka mi for meg noen dagar sjønne damene... :klem: Får bare fortsetta her... så blir d vel fin tapet og maling her tilslutt... ;)

Skrevet

Slapp av, vi skal vokte på boken din vi :sjarmor:

Skrevet

Lykke til med oppussing! Stress mens det står på, men tenkt så bra det blir etterpå! :tommel:

Og så gleder vi oss til å ha deg tilbake igjen ;) .

Skrevet

Håper du koser deg med oppussing..(er vel litt morro og vel??)

Skrevet

Det er slitsomt og rotete med opp-pussing, men man blir jo ofte fornøyd etterpå. Lykke til

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Hei vennen

No er det stress her altså oppgaver og eksamenslesing til den store gullmedalje :grine2: I hate this

Skrevet

Stå på med oppussing. Det er slitsomt, men det er verd det :)

Skrevet
:klem: Innom og tasser jeg.. :sjenert:
Skrevet

Og mens Escada pusser opp, havnet dagboken på siden 2. Det går ikke an.... :ler:

Håper det blir fint hos dere da!

:klem:

Skrevet

Stue vekk dataen? *GISP* Går det an da? Kan du ikke sette den, tja, på do eller noe? :ler: Får abstinenser bare ved tanken jeg... :sjenert:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)

Ja... då sitter eg her ute i gangen min.. kor eg nett har fått kobla dataen på litt.. :ler: Må no nett bare takka alle god-jentene som har vært innom her!!!! :bukke: :kghjerte::klem:

Tok litt lenger tid enn eg hadde tenkt denna opp-pussinga mi... var minnst 5 lag med tapeter (og aviser...?!? :klø: ) som måtte vekk! :overrasket: Og d har nett tatt litt tid.... for de henger jo nett litt fast då! :sur: Men no... ENDELIG ser d ut til at vi snart kan begynna neste trekk.... Har fått sparkla litt på murveggen min her no... så imorra skal eg nedover å¨kikka litt på tapet.. :klappe: Skal bare ha ei fin glassfiber-tapet som eg skal mala etterpå.. Med en farge som heter lys-toscana.. Tror d blir fint då... Å så skal vi legga nytt golv... et lyst klikkparkett tror eg... Og nye lister... Pussa ned vinduskarmane og mala på nytt.... Å så skal vi få på plass ny vedovn.... Nett en del arbeid igjen her med andre ord.. :forvirret: Men d blir vel bra til slutt tenke eg.. ;)

Ellers så har eg rigga meg sånn halveis til inne på gjesterommet mitt med tv å sånn... så har eg og mannen fått sett litt på TV og tent adventslyset.. adventstaken må no på plass uansett då syns eg... :rosasmil: O lys i kjøkkenvindet og advenstaken i karmen er på plass.... stua får eg venta med til den er ferdig... :eeeh:

Ellers har vi væt på "advent-middag" hos mormor og morfar og spist lammestek... :sikle: Godt med et avbrekk i jobbinga... :sjarmor:

Endret av ¤Escada¤
Skrevet

Det ser ut som du har litt av et prosjekt foran deg. Den fargen du har valgt synes jeg er fin. Nye gulv og lister også - kommer sikkert til å bli lekkert.

Det er hyggelig med litt advent, da.

Håper uka di blir fin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...