Gjest seroxata Skrevet 21. november 2005 #1061 Del Skrevet 21. november 2005 slenger inn et stort smell hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. november 2005 #1062 Del Skrevet 21. november 2005 Bare innom med en nattaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 22. november 2005 #1063 Del Skrevet 22. november 2005 Kjekt å komme i gang med julegavene da! Kanskje skal jeg ta en liten runde på lørdag, ser at helgene framover blir det ikke så mye tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. november 2005 #1064 Del Skrevet 22. november 2005 Lilleballerina: Det er no bare koselig d då vettu! Seroxata: Stilig avtar då... Bettie: Takk skal du ha! Tommeline: Ja d er godt å komme litt igang... tida går jo bare SÅ fort! Tenk.. neste helg er d jo advent allerede! Gjett om d er ei som skal kosa seg då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. november 2005 #1065 Del Skrevet 22. november 2005 No har eg begynt å riva vekk tapeten på stua mi her... så no ser d ikkje ut i det heila tatt!! Rot og møblene stua vekk overalt! Uff.... håper d ik tar altfor lang tid detta her... akkurat no ser d temmelig nitrist ut her.. Men d vil vel væramasse slit med all skrapingen å sånn... så litt tid tar d vel... Og no må eg stue vekk dataen her noen dager... sånn tilfelle noen lurer på ka eg bedrive.. Så dokke får passa på boka mi for meg noen dagar sjønne damene... Får bare fortsetta her... så blir d vel fin tapet og maling her tilslutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. november 2005 #1066 Del Skrevet 22. november 2005 Slapp av, vi skal vokte på boken din vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 23. november 2005 #1067 Del Skrevet 23. november 2005 Lykke til med oppussing! Stress mens det står på, men tenkt så bra det blir etterpå! Og så gleder vi oss til å ha deg tilbake igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 23. november 2005 #1068 Del Skrevet 23. november 2005 Håper du koser deg med oppussing..(er vel litt morro og vel??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. november 2005 #1069 Del Skrevet 24. november 2005 Det er slitsomt og rotete med opp-pussing, men man blir jo ofte fornøyd etterpå. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 24. november 2005 #1070 Del Skrevet 24. november 2005 Hei vennen No er det stress her altså oppgaver og eksamenslesing til den store gullmedalje :grine2: I hate this Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 25. november 2005 #1071 Del Skrevet 25. november 2005 Stå på med oppussing. Det er slitsomt, men det er verd det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. november 2005 #1072 Del Skrevet 25. november 2005 Innom og tasser jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 27. november 2005 #1073 Del Skrevet 27. november 2005 Og mens Escada pusser opp, havnet dagboken på siden 2. Det går ikke an.... Håper det blir fint hos dere da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 27. november 2005 #1074 Del Skrevet 27. november 2005 Lykke til med oppussinga ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 27. november 2005 #1075 Del Skrevet 27. november 2005 Håpe du har det fint, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. november 2005 #1076 Del Skrevet 27. november 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 27. november 2005 #1077 Del Skrevet 27. november 2005 Stue vekk dataen? *GISP* Går det an da? Kan du ikke sette den, tja, på do eller noe? Får abstinenser bare ved tanken jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 27. november 2005 #1078 Del Skrevet 27. november 2005 Jeg får også abstinens bare ved tanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. november 2005 #1079 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Ja... då sitter eg her ute i gangen min.. kor eg nett har fått kobla dataen på litt.. Må no nett bare takka alle god-jentene som har vært innom her!!!! :bukke: Tok litt lenger tid enn eg hadde tenkt denna opp-pussinga mi... var minnst 5 lag med tapeter (og aviser...?!? :klø: ) som måtte vekk! Og d har nett tatt litt tid.... for de henger jo nett litt fast då! Men no... ENDELIG ser d ut til at vi snart kan begynna neste trekk.... Har fått sparkla litt på murveggen min her no... så imorra skal eg nedover å¨kikka litt på tapet.. Skal bare ha ei fin glassfiber-tapet som eg skal mala etterpå.. Med en farge som heter lys-toscana.. Tror d blir fint då... Å så skal vi legga nytt golv... et lyst klikkparkett tror eg... Og nye lister... Pussa ned vinduskarmane og mala på nytt.... Å så skal vi få på plass ny vedovn.... Nett en del arbeid igjen her med andre ord.. Men d blir vel bra til slutt tenke eg.. Ellers så har eg rigga meg sånn halveis til inne på gjesterommet mitt med tv å sånn... så har eg og mannen fått sett litt på TV og tent adventslyset.. adventstaken må no på plass uansett då syns eg... :rosasmil: O lys i kjøkkenvindet og advenstaken i karmen er på plass.... stua får eg venta med til den er ferdig... Ellers har vi væt på "advent-middag" hos mormor og morfar og spist lammestek... Godt med et avbrekk i jobbinga... Endret 27. november 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. november 2005 #1080 Del Skrevet 27. november 2005 Det ser ut som du har litt av et prosjekt foran deg. Den fargen du har valgt synes jeg er fin. Nye gulv og lister også - kommer sikkert til å bli lekkert. Det er hyggelig med litt advent, da. Håper uka di blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå