Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Gjest skindeep
Skrevet

Heia!!

Bare innom for å høre om alt er bra, gi deg en stor klem og ønske deg en

GOD HELG!!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Queenblue
Skrevet

Takk for oppmuntrende ord i boka mi Escada.

Håper du får en kjempefin helg :klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Fredagskveld og d knitrer i kaminen... sjønner ikkje korfor, men eg elsker den lukten av veden som brenner i ovnen! :ler: Kjempe slitsomt på jobben idag, så no er d godt å få slappa av å kost seg litt... :smoke:

Seint ikveld kommer i venninda heim t gamle byen så imåro blir d nok til at vi tusle litt rundt i byen og går på cafe el noe... :rosasmil: Å så blir d nok en tur ut på byn sinare på kvelden... forhåpentligvis litt jentekveld.. ;)

Cons: Er litt travelt på jobben for tida, jammen glad at eg har fri denna helga..:smilorange:

Tommeline: JEPP! KG tid er så nyttig atte! Iværtfall moro då.. :erter::kghjerte:

¤Chanela¤: Kan du si! :ler::ler::ler:

Bettie: På jobben er d helt greit.. bare litt travelt..:blunke:

Skindeep: Alt er bra, ha ei flott helg du og! :hoppe:

Qeenblue: Bare hyggelig! :klem::klem::klem:

No får eg kikka litt i bøkene dokkas tenke eg... :sjarmor:

Skrevet

Lyden av ved som knitrer er herlig.. :-D Og så lukter maling så godt! (ikke at det ene hadde noe med det andre å gjøre da..) :sjenert:

Skrevet

Ingenting er som å kose seg foran peisen når det er kaldt og mørkt ute!

Håper du har en fin helg! :klem:

Gjest skindeep
Skrevet
Fredagskveld og d knitrer i kaminen... sjønner ikkje korfor, men eg elsker den lukten av veden som brenner i ovnen! :ler:  Kjempe slitsomt på jobben idag, så no er d godt å få slappa av å kost seg litt... :smoke:

Den lukten liker jeg og, minner meg om da vi dro på akebrett og gikk på ski rundt huset, på lillejulaften, mens mamma og pappa var inne og fyrte i peisen, lagde middag og skulle til å sette frem juletreet!

åhh.. det var tider det...

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Ja ja... igår hadde eg besøk av ei venninna (som nevnt lenger ned...) Og vi forsa først heima hos meg.... masse sterke saker som besti o tynne drinkar som for litt vel raskt innpå kanskje... :forvirret: Blei litt godt i siget då vi for ut på byn og fortsatte i samma tralten.... gjorde litt ting vi sikkert ik ville gjort til vanlig.. :ler: Og dansa villt og herja på... :sjarmor: Så idag har eg vel vært en smule redusert kan en vel trygt si... :sjenert:

Dagoberta: Har kost meg... håpe du har gjort det og! :hoppe:

Lille Ballerina: Ja er helt enig med at maling lukter godt! :ler: Skal forøvrig kjøpe maling her en dag... har lyst å male stua mi.... vurderer å kjøpa en farge som heter "lys toscana", sett den el? ;)

Charmina: Har kost meg i helga ja... håper du og har d.. :klem:

Skindeep: Ja tenk om vi kunne reist tilbake i tida og opplevd julaften++++ då vi var små... :hjerter_rundt: Det hadde vært noe d! :blunke:

¤Chanela¤: Uff ja..... :rodme: Har ik vært såpass på leeeenge eg! :ler: Men vi hadde d jo gøy og då.... kan ik huska sist eg dansa fra meg sånn.... og så der oppe då! :overrasket::ler::ler::ler: Formen er stigande... men var heilt for jævlig tidligare idag.. tror eg var full fremdeles når eg sto opp idag.. :hakeslepp: Har no brukt heile dagen på å klara å komma meg opp... dusja.. og komma meg til hektene her.... Har ik vært så dårlig på lenge! Svimmel og kvalm og heilt for jævlig... uff... :hår: Men morro hadde vi d jo igår då... :sjarmor:

Skrevet

Høres ut som dere hadde det gøy i går!! Morro å danse å tulle rundt på byen... :ler:

Håper det var verdt det, med tanke på fyllesyken! ;)

Ha en fortsatt fin kveld! :klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Cons: Joda vi hadde d kjempe gøy då! :sjarmor: så får d vel heller gå at eg blei litt fyllesjuk idag... :ler:

Skrevet

Hihi, konge om natten, konge om dagen, vettu! :sjarmor:

Skrevet

Fyllesyke er kjipe greier :tristbla: , men tyder på en bra fest dagen før! :sjarmor:

Håper formen er bedre nå! :klem:

Skrevet

Noe annet som lukter godt, er blanko :ler: (spesielt en sort) Nei, tror ikke jeg har sett den fargen før? Kanskje jeg skal google den fram ;) Takk for innlegg i boken min :klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

I formiddag var eg i byn med ei venninna av meg.. dilla bare rundt på cafe og kikka i butikker å sånn då... :rosasmil: Men d var no veldig koselig... :blunke: De har jo så masse fine ting i butikkene no før jul... og ikkje minst så er d så så flott med all julepynten og greier.... får no no bare SÅ julestemmning eg då! :nissevink: Hanka i havn en julegave idag og.... har MANGE igjen... uff... må komma skikkelig igang no... hate å driva med julegavar sånn på slutten rett før julaften... :sprettoy:

Scheherazade: Ja d var nett d då! :sexy::icon_lol:

Qeenblue: Jo takk for d... :eeeh:

Tommeline: Jo formen er betraktelig bedre idag.... men vi hadde d no veldig skøy på lørdagen då.. he he.. :danse:

Bustetroll: Velkommen tilbake vennen! Du har vært savna skal du vita... :klem: KOselig å se deg tilbake i boka mi då.. :)

Fakse: Jo takk, du må ha en flott mandag sjøl! :klem:

Var no godt med fri etter en litt våt helg... :smoke: Så blir d litt sofasliting på meg resten av kvelden... må jo spara itt energi til dagvakta imorra.. ;)

Skrevet

Innom og leser jeg.. Klarer ikke å holde meg unna :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...