Gjest skindeep Skrevet 18. november 2005 #1041 Skrevet 18. november 2005 Heia!! Bare innom for å høre om alt er bra, gi deg en stor klem og ønske deg en GOD HELG!!
Gjest Queenblue Skrevet 18. november 2005 #1042 Skrevet 18. november 2005 Takk for oppmuntrende ord i boka mi Escada. Håper du får en kjempefin helg
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. november 2005 #1043 Skrevet 18. november 2005 Fredagskveld og d knitrer i kaminen... sjønner ikkje korfor, men eg elsker den lukten av veden som brenner i ovnen! Kjempe slitsomt på jobben idag, så no er d godt å få slappa av å kost seg litt... Seint ikveld kommer i venninda heim t gamle byen så imåro blir d nok til at vi tusle litt rundt i byen og går på cafe el noe... :rosasmil: Å så blir d nok en tur ut på byn sinare på kvelden... forhåpentligvis litt jentekveld.. Cons: Er litt travelt på jobben for tida, jammen glad at eg har fri denna helga.. Tommeline: JEPP! KG tid er så nyttig atte! Iværtfall moro då.. ¤Chanela¤: Kan du si! Bettie: På jobben er d helt greit.. bare litt travelt..:blunke: Skindeep: Alt er bra, ha ei flott helg du og! Qeenblue: Bare hyggelig! No får eg kikka litt i bøkene dokkas tenke eg...
Lille Ballerina Skrevet 18. november 2005 #1045 Skrevet 18. november 2005 Lyden av ved som knitrer er herlig.. :-D Og så lukter maling så godt! (ikke at det ene hadde noe med det andre å gjøre da..)
tommeline Skrevet 19. november 2005 #1046 Skrevet 19. november 2005 Ingenting er som å kose seg foran peisen når det er kaldt og mørkt ute! Håper du har en fin helg!
Charmina Skrevet 19. november 2005 #1047 Skrevet 19. november 2005 Håper du har hatt en fin helg så langt snuppelupp
Gjest skindeep Skrevet 20. november 2005 #1048 Skrevet 20. november 2005 Fredagskveld og d knitrer i kaminen... sjønner ikkje korfor, men eg elsker den lukten av veden som brenner i ovnen! Kjempe slitsomt på jobben idag, så no er d godt å få slappa av å kost seg litt... Den lukten liker jeg og, minner meg om da vi dro på akebrett og gikk på ski rundt huset, på lillejulaften, mens mamma og pappa var inne og fyrte i peisen, lagde middag og skulle til å sette frem juletreet! åhh.. det var tider det...
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 20. november 2005 #1049 Skrevet 20. november 2005 Eg tror vi blei litt fulle i går.. Formen fin?
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. november 2005 #1050 Skrevet 20. november 2005 Ja ja... igår hadde eg besøk av ei venninna (som nevnt lenger ned...) Og vi forsa først heima hos meg.... masse sterke saker som besti o tynne drinkar som for litt vel raskt innpå kanskje... Blei litt godt i siget då vi for ut på byn og fortsatte i samma tralten.... gjorde litt ting vi sikkert ik ville gjort til vanlig.. Og dansa villt og herja på... Så idag har eg vel vært en smule redusert kan en vel trygt si... Dagoberta: Har kost meg... håpe du har gjort det og! Lille Ballerina: Ja er helt enig med at maling lukter godt! Skal forøvrig kjøpe maling her en dag... har lyst å male stua mi.... vurderer å kjøpa en farge som heter "lys toscana", sett den el? Charmina: Har kost meg i helga ja... håper du og har d.. Skindeep: Ja tenk om vi kunne reist tilbake i tida og opplevd julaften++++ då vi var små... Det hadde vært noe d! :blunke: ¤Chanela¤: Uff ja..... Har ik vært såpass på leeeenge eg! Men vi hadde d jo gøy og då.... kan ik huska sist eg dansa fra meg sånn.... og så der oppe då! Formen er stigande... men var heilt for jævlig tidligare idag.. tror eg var full fremdeles når eg sto opp idag.. Har no brukt heile dagen på å klara å komma meg opp... dusja.. og komma meg til hektene her.... Har ik vært så dårlig på lenge! Svimmel og kvalm og heilt for jævlig... uff... :hår: Men morro hadde vi d jo igår då...
Calla Skrevet 20. november 2005 #1051 Skrevet 20. november 2005 Høres ut som dere hadde det gøy i går!! Morro å danse å tulle rundt på byen... Håper det var verdt det, med tanke på fyllesyken! Ha en fortsatt fin kveld!
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. november 2005 #1052 Skrevet 20. november 2005 Cons: Joda vi hadde d kjempe gøy då! så får d vel heller gå at eg blei litt fyllesjuk idag...
Scheherazade Skrevet 20. november 2005 #1053 Skrevet 20. november 2005 Hihi, konge om natten, konge om dagen, vettu!
Gjest Queenblue Skrevet 20. november 2005 #1054 Skrevet 20. november 2005 Her kommer et glass vann og en Paracet....
tommeline Skrevet 20. november 2005 #1055 Skrevet 20. november 2005 Fyllesyke er kjipe greier , men tyder på en bra fest dagen før! Håper formen er bedre nå!
Lille Ballerina Skrevet 20. november 2005 #1057 Skrevet 20. november 2005 Noe annet som lukter godt, er blanko (spesielt en sort) Nei, tror ikke jeg har sett den fargen før? Kanskje jeg skal google den fram Takk for innlegg i boken min
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. november 2005 #1059 Skrevet 21. november 2005 I formiddag var eg i byn med ei venninna av meg.. dilla bare rundt på cafe og kikka i butikker å sånn då... :rosasmil: Men d var no veldig koselig... :blunke: De har jo så masse fine ting i butikkene no før jul... og ikkje minst så er d så så flott med all julepynten og greier.... får no no bare SÅ julestemmning eg då! Hanka i havn en julegave idag og.... har MANGE igjen... uff... må komma skikkelig igang no... hate å driva med julegavar sånn på slutten rett før julaften... Scheherazade: Ja d var nett d då! Qeenblue: Jo takk for d... Tommeline: Jo formen er betraktelig bedre idag.... men vi hadde d no veldig skøy på lørdagen då.. he he.. Bustetroll: Velkommen tilbake vennen! Du har vært savna skal du vita... KOselig å se deg tilbake i boka mi då.. Fakse: Jo takk, du må ha en flott mandag sjøl! Var no godt med fri etter en litt våt helg... Så blir d litt sofasliting på meg resten av kvelden... må jo spara itt energi til dagvakta imorra..
Lille Ballerina Skrevet 21. november 2005 #1060 Skrevet 21. november 2005 Innom og leser jeg.. Klarer ikke å holde meg unna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå