Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

heeeeelluuuu!!!! :sjarmor:

I'm back... snoker litt igjen! hehe..... godt at det ikke var noe fali siden tante rød ikke kom.....

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt alt står bra til vennen :klem:

vi lar det som skjer, skjer..

men ikke aktive prøvere nå på den måten, at vi tenker å lage baby ennå..

Skrevet

Hei snuppeluppa!

Innom med en :klem: og håper at du har det bra på en torsdag!

Følger du med på Jakten på kjærligheten? Gleder meg alltid til å se det på torsdagene, de er nå litt skjønne da...................... :sjenert:

-Charmis

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

No begynne eg å bli kraftig lei av detta regnet altså..... har regna og regna i d uenndelige syns eg! :forvirret: Bare litt opphold hadde gjort seg.... men d er vel straffen for å bo på vestlandet.... ;)

Tanterød kom idag... bare 14 dagar for seint....! :overrasket: Sjønner meg ik på det der..... hos meg pleier den jo å komme nesten etter klokka... Men men.... skal no ta den legetimen uansett siden dette er så uvanlig for meg... lenge siden sist så en GU hadde vel vært på sin plass... :forvirret:

Seroxata: Er no ganske babysjuk eg så hadde ikkje vært meg imot uansett då... :sjarmor:

Epica: Hadde bare gubben min vært sånn så.... hadde han bare latt sine små speidere komt på rett plass så.... kunne d jo kanskje hendt en aldrig så liten ulykke liksom... :ler:

Charmina: Skal nok se på de idag ja.. ;) Torsdag... snart fredag... :sjarmor:

Tommeline: Må ha en kjempe fin dag du og! :klem:

Må vel få igang noe middag her før halvparten komme heim... :)

Skrevet

Godt at du fikk mensen, da er nok alt i orden med deg får vi håpe! Ha en fin torsdagskveld :).

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

:klem: Bra at tante rød er på plass på eit vis sjølv om eg veit du kunne likt tanken på ein baby. Den kjem nok vennen.

Lurer på om eg får sett deg i helga . To helger før påske er jo ille men sånn er det når eg har valgt sånn som eg har i år.

Gjest Queenblue
Skrevet

Spennende lesing..om venting på tante rød..

Innom og ønsker deg en fin torsdagskveld. :)

Skrevet

Godt å få legetime, så er du på den sikre siden :klem:

På rett plass? Hmm? :ler: Er han forsiktig, prøver ikke la det skje?

Skrevet

Så det er regn på vestlandet? Det var jo ikke noe nytt :ler: . Har forresten regnet en del her på østlandet også, har vært flere jordras og stengte veger like ved her jeg bor.

Ha en fin helg! :klem1:

Skrevet

Hei du

Da var jo en ting avklart i hvert fall.

Ønsker deg en riktig god fredagskveld

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

HELG! :hoppe: Var så trøtt etter denne uka at no var d bare så herlig med litt fri! :tommelsmil:

Lagde lasagne når eg kom heim (mannen sin favoritt.. :ler: ) fra jobb... Så har eg tatt litt vindusvask her og der... og vaska hele badet... alltid så godt å få unnagjort husvasken til helga...!:smilorange: Så har mannen handla inn masse snacks som vi skal sitta å knaska på... ekstra med sjokolade og digg pga at eg er på den sido av måneden... han er no god sånn då... :hjerter_rundt:

Fakse: Får satsa på at alt er i orden ja... ;)

#Spidergirl#: Har du tid til noe du som skal pakke og alt i helga då..? :blunke:

Qeenblue: Men venter jo ik mer no då... :sjenert:

Epica: Joda... de sier jo at en skal ta seg en tur t legen og ta en GU minst en gang i året... men d må eg no innrømma at d er noe eg utsetter til noen år mellom hver gang... :sjenert:

Tommeline: Uff... ikkje kjekt med jord-ras og greier... :forvirret: Vi holder no på å regne vekk her... føles som om d aldrig skal bli bedre vær her igjen... :overrasket:

Cons: Takk d samme! :klem:

Bettie: Må ha en kjempe fin fredagskveld du og! :kose:

Skal bare slappe av ikveld og kose meg med mine kjære.. :kys_2: :kline:

Må ha en flott helg alle sammen! :vinke::kghjerte:

Skrevet

Flink du er som går til legen selv om det ikke er noe alvorlig! Må innrømme at jeg aldri har tatt GU selv om jeg er 25, men har aldri fått "tilbudet" heller...

Nå må du ha en fin helg iallfall!

Skrevet

Gjett om jeg er lei av regnet her også!!!!

Skal til byen og handle julegaver i morgen og det er ikke akkurat lystbetont når vannet flommer nedover ørene :sur:

Ønsker deg ellers en flott helg sweety!!!!

Klem fra Charmina :klem:

Gjest skindeep
Skrevet

HEISANN ESCADA!

Er så stuptrøtt, så jeg kommer innom bare for å ønske deg en

RIKTIG GOD HELG!

:hoppe:

Skrevet

Løper åtte skritt, tar sats på venstre fot, og hopper et elegant splitthopp inn i boken din :klem: (det hører med at jeg skled da jeg landet og krasjet inn noen andres dagbok også.. :tristbla: )

Håper du får en fortreffelig helg! Jeg skal også til GU snart, og jeg gleder meg :klappe:

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Hallais!

Det der regnet gjelder nok hele vestlandet... har høljet ned i to dager her og. To dager har jeg kommet fra barnehagen og vært våt gjennom klærne!!! Tror jeg må spraye den der Goretex jakka mi snart, ja :overrasket: Ræva kvalitet :evil:

Fått mensen, ja?! Jeje, er vel litt fint å ikke være gravid nå også... Prøv å vende om mannen din først ;) Hoppe av i svingen er jo ikke verdens sikreste prevensjon.. :)

Skal i helga da? Må hvertfall ha en kjempefin helg :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...