Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei du

Håper du får en legetime raskt så du slipper å gå å lure.

Kos deg i kveld.

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤Escada¤
Skrevet

God kveld.... då var søndagskvelden her igjen.... disse helgene går altfor fort då! :sur: Og imorra er det mandag og jobbing igjen.... :roll:

Charmina: Hmmm... og eg som gikk her og trodde at sånne tester var så super sensetive at de alltid slo riktig ut... ja ja... så dum er eg... :sjenert: Hvi eg sku treffa på gyn spesialisten på sjukehuset der eg jobber (som hjelpepleier..) så skal eg nok spør han... :roll:

Epica: ER litt usikker på symptomer eg skulle hatt...... men eg har vært litt kvalmen på kveldene og inne på matvare-butikker å sånn.... men d kan selvfølgelig bare være innbillning fordi eg mangler mens... Å så har eg sånn gangsperrsfølelse nederst i magen.. Veit ik om det er noe symptom men.....? :klø:

Cons: Spennende og spennende... skummelt syns no eg... :forvirret: Håper bare at d ikkje feiler meg noe... :tristbla: Er helst bekymret for det liksom...

¤Chanela¤: Får se kor lang tid d tar når eg får time å sånn.... hvis d ik tar så mange dagene så tar eg bare med en urinprøvepå legekontoret... ;) Det er no forestenleeenge siden eg slutta med pillo.. sist vinter... så den regelmessige mensn var jo komt tilbake den..... så eg sku ik tru at den begynte å surra så lenge etter.. :roll:

Bettie: Ja d håper eg og.... :sjenert: Vært å handla inn litt ekstra sjokolade ikveld.... som eg og mannen skal kose meg med... Vet d er litt fy fy... men det er no helg endå... :ler:

Skrevet

Det går sikkert bra vennen...kanskje det er derfor tanta ikke dukker opp? fordi du bekymrer deg over det? Du får ta en tur til legen så fort som mulig, slik at du kan slappe av og puste ut... :klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Det går sikkert bra vennen...kanskje det er derfor tanta ikke dukker opp? fordi du bekymrer deg over det? Du får ta en tur til legen så fort som mulig, slik at du kan slappe av og puste ut... :klem:

Ja d er helt sikkert derfor vet du.... ;)

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Idag var d no faktisk ganske så godt å væra på jobb igjen.... :smilbla: Har vært vekke ei heil uka no... så d var kjekt å treffe litt kollegar og jobbe litt igjen... :rosasmil: Blir jo litt kjedelig og bare gå hjemme og syre på og.... men eg tror eg trengte denne uka... var liksom litt metta ang jobben akkurat då..... Men detta var jo vitamin-innsprøytning då å væra vekke litt... :sjarmor:

Litt trøtt... funderer faktisk å ta en middags-lur... :ler: Beynner vel å bli litt gammal her el noe.... :grine2:

Gjest skindeep
Skrevet

HEIA!!

Venter du på tante rød eller??

Hun ventet jeg også på.. ganske lenge denne gangen. Hun er ikke stabil lengre denne tanta vår.. Men hun kom i dag, en uke forsinket..

Men hadde vel vært kjekt med et lite "ban" da? ;)

Fikk høre i helgen jeg også at min beste venninne er gravid, 3 mnd på vei. Jeg ble så glad at jeg nesten gråt!! :hoppe:

Tante rød kommer når du minst forventer det. Jeg hadde helt glemt av hele greia jeg nå.. var veldig bekymret forrige uke, tok test men den var negativ, og da tok jeg det mer med ro. Og nå er den her! Enten jeg vil eller ei... :sur:

Rart det der.. jeg hater å ha mensen, men blir jeg en uke forsinket... hehe, ja du skjønner..

Ha en fin kveld!! :klem:

Skrevet

Innom og sjekker "ståa"! :vinke:

Kjipt å gå og vente og ikke vite, men hvis du nettopp har sluttet med pilla så kan kroppen være litt på bærtur en stund...

Lykke til! :klem:

Skrevet

Så bra at det er kjekt å være tilbake på jobb. Man blir jo alltids lei av og til, men det er jo kjekt å ha en trivelig arbeidsplass!

Håper du finner ut av dette med tante rød eller ikke tante rød... :sjenert:

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Så bra at det var deilig å jobbe litt igjen... noen ganger trenger man liksom bare noen dager på å samle opp energi og tålmodighet igjen.. ;)

Ha en fin tirsdag! :klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Ingenting på vei her... bare manglende tanterød... :sjenert: Så då har eg fått legetime... om 14 dager... :forvirret: Håper bare at d ik feiler meg noe alvorlig då... men noe må d vel ære siden ik tanta kommer...? :tristbla:

Skindeep: Pleier jo å væra satbilt her.... men ik nå visst... ;)

Fru Fomle: Er ik nettopp faktisk.. så eg vet ik ka som gjør d.. men men.. :roll:

Tomeline: JOda d er godt å jobbe når en har hatt litt fri då.. :)

Fakse :klem:

Cons: Ja og d var akkurat d eg trengte og.. :ler:

Tar meg en tur på kafe med mammo.... så får eg kost meg litt før eg skal på ettermiddagskift... :sjarmor:

Skrevet

Hei vennen min :klem:

Hvor langt over tiden er du egentlig nå da???

Så tålmodig som jeg er hadde jeg sikkert testa meg flere ganger allerede :ler:

Synes dette er litt spennende jeg........................ :sjenert:

-Charmis

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Eg blir spent og nervøs over at tante rød ikkje dukker opp. Du må holde meg oppdatert :klem:

Skrevet

Uffff... Lenge å vente :roll:

Kanskje du får besøk av tante rød før den tid..?

Men... Har du symptomer på at du er gravid nå?...... ;)

Skrevet

Det er så mange forklaringer på hvorfor det er som det er, og de fleste forklaringene er at det ikke er noe farlig. 14 dager er jo en stund å vente, men - det er sikkert en enkel forklaring på "problemet".

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Ehhh... hallo... oppdatering.... DET ER INGENTING.... Sjekka d med en test for 2 dager siden.... (og det var 11 dager siden då... og då må d vise riktig sant... :) ) NOTHING...... :sjenert: Får bare ta en GU om 14 dager og sjekke at alt er ok..... :roll:

Ellers så vil eg bare klemme litt på jentene for dokke er jo søte då..... :rosasmil:

:klem: Charmina :klem: #Spidergirl# :klem: Epica :klem: Bettie :klem::smilbla:

Litt slitsomt på jobb idag... greit å ha elev då.... :erter:

Skrevet

Det var bra du ikke var gravid da? eller var det dumt kanskje?

Jeg kunne jo tenke meg å bli KG-tante jeg da.... :sjenert: Men, men.. ;)

Blir nok bra når du får sjekket alt hos legen, er sikkert bare kroppen som har surra litt... ;)

:klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Cons: Er nok bare kroppen som har surra litt ja... ;) Men skal nok prøve å få med meg halvparten å bli prøvere til våren/sommeren kanskje... :sjenert:

Skrevet

Hei du

Bare innom med en onsdagshilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...