Lille Ballerina Skrevet 25. oktober 2005 #881 Skrevet 25. oktober 2005 Tjallabais! Hvordan har din dag vært?
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 25. oktober 2005 #882 Skrevet 25. oktober 2005 Idag kom snøen her og..... ik d at d holdt så lenge... for d måtte jo selvfølgelig regna så alt bare blei slapps og fele greier... Men men... håper d regner bort til imorra... Lille Ballerina; Koser meg med fridagene mine:sjarmor: Kose deg vel du og håper eg... Bettie: Er så deilig å ha en hel uke då... Må nesten ta igjen d sosiale siden forrige uke når eg stortsett var påpå jobb hele tiden... Fakse: Må kose deg så godt du kan og... Og lykke til med Halloween party! @riel: Deb går altfor fort ja... må bare forsøke å utnytte den til d fulle! Cons: Fikk og litt julestemmning idag morres når eg såg ut... men no er d bare sørpa igjen her og... Håper d regner bort til imorra då.. Cogita: Så hyggelig at du stakk innom! Tror eg tar litt rester etter middagen... Pasta skruer og kjøttsaus... ble litt sulten igjen...
Calla Skrevet 25. oktober 2005 #883 Skrevet 25. oktober 2005 Nå er snøen borte allerede hos oss... Regn i stedet... Jaja, det snør jo nok i løpet av året uansett! Kos deg med middagsrester!
Charmina Skrevet 26. oktober 2005 #884 Skrevet 26. oktober 2005 Hvordan har du det da? Håper dagen har vært fin så langt! Klem fra Charmis
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. oktober 2005 #885 Skrevet 26. oktober 2005 Gjeeeesp..... Lurer på en ting.... Er d vanlig å begynne å banke og borre i veggene i 8 tiden om morran???? Har en ny nabo under meg som driver og pusser opp til alle døgnets tider...! Bor i blokk så d høres jo ut som om han står rett vedsiden av meg og borrer og banker sant... Og å begynner han i 8 tida.... holder på et par timer... slutter.... begynner igjen i middagstida (veeeeeldig kult å sitte å spise til sånt bråk..... ) tar seg så en pause... og begynner i kveldinga litt.... Han driver nok å pusser opp både bad og kjøkken for han har holdt på i uker og måneder allerede...Og av og til tar han hovedkranen og skrur av.... HELT UTEN Å SI IFRA TIL DE SOM BOR RUNDT HER! Veldig festlig då d gjerne er om morgenen og en står i dusjen og lignenede! Dessuten er eg livredd for å sette på opvaskemaskinen el vaskemaskin med klær og gå ut en tur.... tenk om den jævl.. dusten tar vannen og dtte står seg varmt og utvikler brann el noe... Skikkelig idiot altså..... Har jo fri og synes ik d er festelig og bli vekket av banking og borring (sånt slagborr for mur...) kl 8 om morran... Er det ik noen regler for dette her? Med ro fra kl... om kvelden til kl.... om formiddagen? :klø: Noen som vet...? Cons: Heldig du då.... her snødde d litt inatt og å så regner d om morran.... blir jo SÅ deilig slappsevær ute liksom.. Men men...d pleier ik vare så lenge då.... håper d går vekk snart.... liker bare flott snø el ikke noe i d hele tatt... Charmina: Som du ser her oppe så har ik dagen vært helt topp då men.. den er no på vei til å bli bedre.... Må bare dille meg ferdig her... skal nemmlig nedover å få med meg noen malings-tester hjem.. har nemmlig tenkt å male stua..
Lille Ballerina Skrevet 26. oktober 2005 #886 Skrevet 26. oktober 2005 Du må jo ikke male stua! Du må ta med deg en svær pussemaskin og la den stå på til alle døgnets tider! Særlig om natten! Skal være regler på når en må være stille og slikt nåren bor i blokk? Mener det iallefall Har dere noen internregler eller noe slikt?
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #887 Skrevet 26. oktober 2005 Ah.... Naboer er noe dritt ja... Min nabo driver å spiller musikk til 2-3 om nettene på hverdager! Du fikk tante rød ja? Har dere hatt "uhell" siden sist? Det har vi........ .....2 stk... Men tror ikke det har skjedd noe. Skal bli prøvere neste år..
Bettie Skrevet 26. oktober 2005 #888 Skrevet 26. oktober 2005 Det finnes noen generelle husordensregler, men ofte har borettslag ol egne regler for når det skal være ro i huset. Men han kan da ikke bare ta vannet etter eget forgodtbefinnende? Klart han må varsle om slike ting. Ønsker deg en god - og stille - onsdagskveld
Gjest #Spidergirl# Skrevet 26. oktober 2005 #889 Skrevet 26. oktober 2005 Natta vennen. Eg synest du bør ta ein prat med naboen eg og lage ein avtale med han eller noko.
Gjest Myztica Skrevet 27. oktober 2005 #890 Skrevet 27. oktober 2005 Den naboen din hørtes jammen meg festlig ut! Irritasjonsmoment! Har ei bråkebøtte under min kjære og... hu spiller musikk på full guffe til alle døgnets tider!!! Slipper heldigvis å irritere meg mer over hu snart... Ha en fin torsdag vennen
Fakse Skrevet 27. oktober 2005 #891 Skrevet 27. oktober 2005 Har du fri nå i helga også, eller må du på jobb da?
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. oktober 2005 #892 Skrevet 27. oktober 2005 Ikke særlig kjekt å ha denne friuka når d gjelder søvn altså.... Idag hadde naboen fagfolk ho seg så då våkna eg til bankin kl 7....... synes det er nett litt tidlig å bli tvunget opp kl 7 når en har fri liksom.... Men d gir tydligvis den naboen en grei f.... i.. Har no vært i sentrum og dilla i heile dag med mammo... dilla på kafe og i butikker.. ++ masse ærender osv... Orker ikkje å væra heima å høra på d støyet heller då... Men d var no koselig å dilla litt med mammo en dag og... Lille Ballerina : Ja nei d var jo nett det eg sku gjort då... Epica: Ikkje særlig med sånne naboer som spiller musikk døgnet rundt heller då! Vel vi vurdere å bli prøvere til våren/sommeren då... får nett se... Tante rød har ikkje meldt seg hos meg endå... imorra er d en uke siden eg sku hatt den då.... og eg som pleie å væra SÅ PRESIS... :klø: Men eg tok en test 3 dagen eg sku hatt den (nå på mandag som var) og den var jo negativ... og d burde jo være seint nok å ta den då vel? Få vel ta meg en tur til legen og sjekke om noe er galt siden jeg ik får mens denne gang... Bettie: Vi har jo husregler for borettslaget å sånn... men eg veit ik om eg har noe eg sku sagt likevel... har har jo fagfolk som begynner banking og båring kl 7 om morgenen.... og de kan vel kanskje bare komme då....? :icon_neutral: Men tar han vannet uten å si ifra en gang til så.... #Spidergirl#: Han har jo fagfolk hos seg.. og de kommer vel bare når de kommer for å si d sånn..... LinKri: Fytter den dumme naboen din snart då el? Fakse: Jobber bare hver 3 helg.... så denne halga skal vi bare kose oss.. Får besøk av minste broren som hadde så ønske om å sove over hos oss fra fredag til lørdagen....den goingen...
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #893 Skrevet 27. oktober 2005 Lurest å teste med Clearblue, tror de er mest til å stole på.. Men så rart, så forsinka.. Men kanskje det bare er fordi du er stressa? Du har ikke akkuratt slutta på pillene da? Vi tenker å begynne prøvinga i januar...
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. oktober 2005 #894 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Epica:Slutta med pillen for noen måneder siden... men har vært helt bra med mens siden dess... Og jeg pleier alltid å være veldig presis... men eg får ringe legekontoret på mandag og forhøre meg... Endret 27. oktober 2005 av ¤Escada¤
tommeline Skrevet 27. oktober 2005 #895 Skrevet 27. oktober 2005 Høres kjedelig ut med den naboen ja! Forige sted vi bodde hørte vi veldig godt naboen som syklet på trimsykkelen sin, irriterende lyd! Så nå har vi flyttet laaangt ute på et jorde . Her kan vi bråke så mye vi vil, og noboene og! Misunner deg friuke!
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. oktober 2005 #896 Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Var foresten på besøk til tanteungen min ikveld... Daniel heter han.... er jo bare SÅ sjønn atte! Han er 6 måneder... mulig litt mindre enn de på sin egen alder.. siden han ble født 2 mnd for tidlig... men han er komt like langt i utviklingen som de andre på sin egen alder... Han liker mye oppmerksomhet og syns d er stas når en underholder hammed mye fjas og tull....! Han er jo bare blid og flirer og ler..:grine2: Hår jo ikkje mindre lyst på sånne småfolk då sant.... Tommeline: Ja nei d er ik så festelig å ha sånne naboer då.... men egg vurderer å få meg hus istedenfor hvis eg finne noe passende.... :rosasmil: Friuke er absolutt herlig ja! Bare så synd at de går så fort over... :icon_neutral: Endret 27. oktober 2005 av ¤Escada¤
Fakse Skrevet 27. oktober 2005 #897 Skrevet 27. oktober 2005 Åh, ja det er koselig med baby da, spesielt de som bare er smørrblide hele tida.
Lille Ballerina Skrevet 27. oktober 2005 #898 Skrevet 27. oktober 2005 God natt til deg Tror du det er action i magen? Håhå! Tenker det blir spennende å finne ut av :-D Herlig å kose med mamma i byen en gang i blandt. Savner min nå Mødre er gode å ha..
Gjest #Spidergirl# Skrevet 27. oktober 2005 #899 Skrevet 27. oktober 2005 Ka vil du gjøre viss du mot for modning er gravid?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå