Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tjallabais! Hvordan har din dag vært? :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Idag kom snøen her og..... ik d at d holdt så lenge... for d måtte jo selvfølgelig regna så alt bare blei slapps og fele greier... :forvirret: Men men... håper d regner bort til imorra... :roll:

Lille Ballerina; Koser meg med fridagene mine:sjarmor: Kose deg vel du og håper eg... :klem:

Bettie: Er så deilig å ha en hel uke då... :smilbla: Må nesten ta igjen d sosiale siden forrige uke når eg stortsett var påpå jobb hele tiden... :ler:

Fakse: Må kose deg så godt du kan og... :klem: Og lykke til med Halloween party! :eeeh:

@riel: Deb går altfor fort ja... må bare forsøke å utnytte den til d fulle! :erter:

Cons: Fikk og litt julestemmning idag morres når eg såg ut... men no er d bare sørpa igjen her og... :klaske: Håper d regner bort til imorra då.. :roll:

Cogita: Så hyggelig at du stakk innom! :kose:

Tror eg tar litt rester etter middagen... Pasta skruer og kjøttsaus... ble litt sulten igjen... ;)

Skrevet

Nå er snøen borte allerede hos oss... Regn i stedet... :roll:

Jaja, det snør jo nok i løpet av året uansett!

Kos deg med middagsrester! :klem:

Skrevet

Hvordan har du det da?

Håper dagen har vært fin så langt!

Klem fra Charmis :klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Gjeeeesp..... Lurer på en ting.... Er d vanlig å begynne å banke og borre i veggene i 8 tiden om morran???? :overrasket: Har en ny nabo under meg som driver og pusser opp til alle døgnets tider...! :frustrert: Bor i blokk så d høres jo ut som om han står rett vedsiden av meg og borrer og banker sant... :forvirret: Og å begynner han i 8 tida.... holder på et par timer... slutter.... begynner igjen i middagstida (veeeeeldig kult å sitte å spise til sånt bråk..... :sur: ) tar seg så en pause... og begynner i kveldinga litt.... Han driver nok å pusser opp både bad og kjøkken for han har holdt på i uker og måneder allerede...Og av og til tar han hovedkranen og skrur av.... HELT UTEN Å SI IFRA TIL DE SOM BOR RUNDT HER! :sinna: Veldig festlig då d gjerne er om morgenen og en står i dusjen og lignenede! :kjempesinna: Dessuten er eg livredd for å sette på opvaskemaskinen el vaskemaskin med klær og gå ut en tur.... tenk om den jævl.. dusten tar vannen og dtte står seg varmt og utvikler brann el noe... :frustrert: Skikkelig idiot altså..... Har jo fri og synes ik d er festelig og bli vekket av banking og borring (sånt slagborr for mur...) kl 8 om morran... :( Er det ik noen regler for dette her? Med ro fra kl... om kvelden til kl.... om formiddagen? :klø: Noen som vet...?

Cons: Heldig du då.... her snødde d litt inatt og å så regner d om morran.... blir jo SÅ deilig slappsevær ute liksom.. :roll: Men men...d pleier ik vare så lenge då.... håper d går vekk snart.... liker bare flott snø el ikke noe i d hele tatt... :sjenert:

Charmina: Som du ser her oppe så har ik dagen vært helt topp då men.. den er no på vei til å bli bedre.... :roll:

Må bare dille meg ferdig her... skal nemmlig nedover å få med meg noen malings-tester hjem.. har nemmlig tenkt å male stua.. :sjarmor:

Skrevet

Du må jo ikke male stua! Du må ta med deg en svær pussemaskin og la den stå på til alle døgnets tider! Særlig om natten! :sjarmor:

Skal være regler på når en må være stille og slikt nåren bor i blokk? Mener det iallefall ;) Har dere noen internregler eller noe slikt? :klem:

Skrevet

Ah.... Naboer er noe dritt ja... :roll:

Min nabo driver å spiller musikk til 2-3 om nettene på hverdager! :overrasket:

Du fikk tante rød ja?

Har dere hatt "uhell" siden sist? :ler:

Det har vi........ :sjenert: .....2 stk...

Men tror ikke det har skjedd noe. Skal bli prøvere neste år.. ;)

:klem:

Skrevet

Det finnes noen generelle husordensregler, men ofte har borettslag ol egne regler for når det skal være ro i huset. Men han kan da ikke bare ta vannet etter eget forgodtbefinnende? Klart han må varsle om slike ting.

Ønsker deg en god - og stille - onsdagskveld

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Natta vennen. Eg synest du bør ta ein prat med naboen eg og lage ein avtale med han eller noko. :):klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Den naboen din hørtes jammen meg festlig ut! :sjokkert: Irritasjonsmoment! Har ei bråkebøtte under min kjære og... hu spiller musikk på full guffe til alle døgnets tider!!! :sinna: Slipper heldigvis å irritere meg mer over hu snart... ;)

Ha en fin torsdag vennen :klem:

Skrevet

Har du fri nå i helga også, eller må du på jobb da?

Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Ikke særlig kjekt å ha denne friuka når d gjelder søvn altså.... Idag hadde naboen fagfolk ho seg så då våkna eg til bankin kl 7....... synes det er nett litt tidlig å bli tvunget opp kl 7 når en har fri liksom.... :frustrert: Men d gir tydligvis den naboen en grei f.... i.. :sur:

Har no vært i sentrum og dilla i heile dag med mammo... dilla på kafe og i butikker.. ++ masse ærender osv... Orker ikkje å væra heima å høra på d støyet heller då... :sjenert: Men d var no koselig å dilla litt med mammo en dag og... :roll:

Lille Ballerina : Ja nei d var jo nett det eg sku gjort då... :sjarmor::ler:

Epica: Ikkje særlig med sånne naboer som spiller musikk døgnet rundt heller då! :forvirret: Vel vi vurdere å bli prøvere til våren/sommeren då... får nett se... ;) Tante rød har ikkje meldt seg hos meg endå... imorra er d en uke siden eg sku hatt den då.... og eg som pleie å væra SÅ PRESIS... :klø: Men eg tok en test 3 dagen eg sku hatt den (nå på mandag som var) og den var jo negativ... og d burde jo være seint nok å ta den då vel? Få vel ta meg en tur til legen og sjekke om noe er galt siden jeg ik får mens denne gang... :tristbla:

Bettie: Vi har jo husregler for borettslaget å sånn... men eg veit ik om eg har noe eg sku sagt likevel... har har jo fagfolk som begynner banking og båring kl 7 om morgenen.... og de kan vel kanskje bare komme då....? :icon_neutral: Men tar han vannet uten å si ifra en gang til så.... :frustrert:

#Spidergirl#: Han har jo fagfolk hos seg.. og de kommer vel bare når de kommer for å si d sånn..... :sur:

LinKri: Fytter den dumme naboen din snart då el? ;)

Fakse: Jobber bare hver 3 helg.... så denne halga skal vi bare kose oss.. Får besøk av minste broren som hadde så ønske om å sove over hos oss fra fredag til lørdagen....den goingen... :sjarmor:

Skrevet

Lurest å teste med Clearblue, tror de er mest til å stole på.. ;)

Men så rart, så forsinka.. Men kanskje det bare er fordi du er stressa?

Du har ikke akkuratt slutta på pillene da?

Vi tenker å begynne prøvinga i januar... :sjarmor:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)

Epica:Slutta med pillen for noen måneder siden... men har vært helt bra med mens siden dess... Og jeg pleier alltid å være veldig presis... men eg får ringe legekontoret på mandag og forhøre meg... :sjenert:

Endret av ¤Escada¤
Skrevet

Høres kjedelig ut med den naboen ja! :frustrert: Forige sted vi bodde hørte vi veldig godt naboen som syklet på trimsykkelen sin, irriterende lyd! Så nå har vi flyttet laaangt ute på et jorde :ler: . Her kan vi bråke så mye vi vil, og noboene og!

Misunner deg friuke!

:klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)

Var foresten på besøk til tanteungen min ikveld... Daniel heter han.... er jo bare SÅ sjønn atte! :hjerter_rundt::babygutt: Han er 6 måneder... mulig litt mindre enn de på sin egen alder.. siden han ble født 2 mnd for tidlig... men han er komt like langt i utviklingen som de andre på sin egen alder... :) Han liker mye oppmerksomhet og syns d er stas når en underholder hammed mye fjas og tull....! :ler: Han er jo bare blid og flirer og ler..:grine2: Hår jo ikkje mindre lyst på sånne småfolk då sant.... :roll:

Tommeline: Ja nei d er ik så festelig å ha sånne naboer då.... men egg vurderer å få meg hus istedenfor hvis eg finne noe passende.... :rosasmil:

Friuke er absolutt herlig ja! :smilbla: Bare så synd at de går så fort over... :icon_neutral:

Endret av ¤Escada¤
Skrevet

Åh, ja det er koselig med baby da, spesielt de som bare er smørrblide hele tida.

Skrevet

God natt til deg :klem: Tror du det er action i magen? :overrasket: Håhå! Tenker det blir spennende å finne ut av :-D Herlig å kose med mamma i byen en gang i blandt. Savner min nå :tristbla: Mødre er gode å ha.. :hjerte:

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Ka vil du gjøre viss du mot for modning er gravid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...