@riel Skrevet 30. september 2005 #701 Skrevet 30. september 2005 Hei på deg Kveldsvakt på julaften Å nei stakkar deg Off det hørtes fælt ut Men i såtilfelle må dere ihvertfall gjøre det meste utav formiddagen! Lage en god julelunch kanskje med grøt og spekemat, flatbrød eggerøre og rømme og sånt og kose dere for alt det er verdt da
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #702 Skrevet 30. september 2005 (endret) Heisann til Dagoberta, Dark Angel, Skindeep, Lille Ballerina, Qeenblue, Aricept, Scheherazade, Flowerpower, #Spidergirl#, Bettie, LinKri og @riel! Tusen til alle sammen! Dokke er så gode atte! Er litt dumme skift på meg siste dagane så eg får liksom ikkje vært her så mye at d gjør noe.. Har ikkje skjedd så mye her siden sisst.. Bare jobbing på meg.. Foresten.. har fått en liten pusegutt på besøk... mamsen og de skal vekk i helga så vi er kattepassere.. En liten svart rampete sak som springer rundt og herjer... :grine2: Ser ikkje ut til at han brydde seg så veldig med at han kom til oss (kjenner jo oss ifra før då men....) i forhold til å væra heima der han bor.. Drive og bite mannen min litt i terna og springe rundt og angripe en to do-rull.. ser ganske så komisk ut der han hoppe rundt! :grine2: No er han påoppdagelses-ferd i væska mi.. tror eg må fakka rampetassen før han finne på noe gale.. Ups... tror katten har spist noe mobil-pynt her fant det i væska mi her... håper han ikkje har spist det.. Endret 30. september 2005 av ¤Escada¤
Calla Skrevet 30. september 2005 #703 Skrevet 30. september 2005 Så koselig med katte-besøk...morro med en liten tass som lager liv vel? Ønsker deg en god helg!
tommeline Skrevet 30. september 2005 #704 Skrevet 30. september 2005 Høres ut som du må passe godt på tingene dine, så ikke pusen tar dem.... Det er jo søtt med sånne lekne katter da (selv om jeg ikke er så veldig glad i katter...). Stå på med skiftene dine! Ha en god helg!
Lille Ballerina Skrevet 30. september 2005 #705 Skrevet 30. september 2005 Min pus har en forkjærlighet for ballonger.. Eter dem så fort hun får sjansen Katter er merkelige dyr..
Gjest gjesta Skrevet 30. september 2005 #706 Skrevet 30. september 2005 Ha en super helg! Høres ut som en søt katt
Bettie Skrevet 30. september 2005 #707 Skrevet 30. september 2005 Små katter har veldig mye energi, og de er eksperter på å finne på ting som ikke er lov. Men de er så søte at det er vanskelig å bli sint på dem. Du har en tøff helg foran deg. Håper kvelden i dag går greit.
Gjest Myztica Skrevet 30. september 2005 #708 Skrevet 30. september 2005 Koselig med pus på besøk da! De er så søte Bare venter på at pusen min skal få pusunger jeg da... Men nå er a visst ute! Bare hu ikke får dem ute da... Har ordna fødekasse og alt Ha en god jobbehelg
flowerpower Skrevet 30. september 2005 #709 Skrevet 30. september 2005 Litt for fort inn og ut igjen her.. Tatt til etterretning og fiksa på i innlegget Var ikkje meiningen å overse deg vennen! ← Ikke meningen å mase, altså Men, du er så flink til å være innom i dagboka mi og da var det jo synd om du ikke ser at jeg av og til er innom hos deg også Håper du får en fortreffelig helg, ¤Escada¤ Hilsen ei med fornyet rødfarge på håret :pippi:
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #710 Skrevet 30. september 2005 (endret) God kveld alle sammen! Sitter her god og mett etter å ha spist god pasta rett, som snille mannen har laget til meg når eg kom heim ifra kveldsvakta.. Ikkje værst.. Men han er no alltidsså snill og lager noe godt til meg om han er heima då.. :rosasmil: Kveldsvakta var litt sånn opp og ned.. travel til tider men stortsett ok.. Tida gikk iværtfall... selv om eg blei litt sliten i hodet av noen av pasientene på avdelinga.. men sånn er d no bare... Så er d kveldvakt imorra og... så tidlig på søndag... SÅ er helga over! Jippi... skal væra glad når arbeidshelga er over då.. No vil eg se litt film her med mannen og lille pus.. som endelig ser ut til å ha roa seg på et teppe i sofaen her... Er visst kveldens siste "vask" som er i gang.. Så vil eg bare takka alle de sjønne damene som har vært innom her....: Cons, Tommeline, Lille Ballerina, Dark Angel, Bettie, LinKri og Flowerpower!! Herlige folk altså! Får nett si sorry for at eg ikkje får vært så aktiv nett no i jobbe-helga... prøver å kikke innom alle sine dagbøker og sjekke opp i ka dokke foratar dokke.. lover å bli bedre.. Endret 30. september 2005 av ¤Escada¤
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #711 Skrevet 30. september 2005 (endret) Ikke meningen å mase, altså Men, du er så flink til å være innom i dagboka mi og da var det jo synd om du ikke ser at jeg av og til er innom hos deg også Håper du får en fortreffelig helg, ¤Escada¤ Hilsen ei med fornyet rødfarge på håret :pippi: ← Nei herlighet vennen.. var virkelig ikkje meininga og glemme navnet ditt då vettu!! Sikkert stilig på håret du no då! Endret 30. september 2005 av ¤Escada¤
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #712 Skrevet 30. september 2005 Koselig med pus på besøk da! De er så søte Bare venter på at pusen min skal få pusunger jeg da... Men nå er a visst ute! Bare hu ikke får dem ute da... Har ordna fødekasse og alt Ha en god jobbehelg ← Spennende tid for deg då!
Lille Ballerina Skrevet 30. september 2005 #713 Skrevet 30. september 2005 God kveld søta! Høres ut som vi har hatt omtrent samme kveldsvakten Mye å gjøre, men det er jo greit, så går vakten fortere i samme slengen. Så koselig mannen din er med deg da. Mat og greier. Får forlange det av min kjære i morgen Har samme vaktene som du har. Kos deg i kveld med mann og pus
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #714 Skrevet 30. september 2005 Små katter har veldig mye energi, og de er eksperter på å finne på ting som ikke er lov. Men de er så søte at det er vanskelig å bli sint på dem. Du har en tøff helg foran deg. Håper kvelden i dag går greit. ← Kvelden gikk bra den uten for mye styr.. Håper bare at resten av helga går bra og.. Håper at morra kveld blir bra og..
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #715 Skrevet 30. september 2005 God kveld søta! Høres ut som vi har hatt omtrent samme kveldsvakten Mye å gjøre, men det er jo greit, så går vakten fortere i samme slengen. Så koselig mannen din er med deg da. Mat og greier. Får forlange det av min kjære i morgen Har samme vaktene som du har. Kos deg i kveld med mann og pus ← Morsomt at vi har saamme vaktene då! Du får kreve lit god mat av mannen din imorra då ja.. Ha ei god jobbehelg videre!
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #716 Skrevet 30. september 2005 Ha en super helg! Høres ut som en søt katt ← Pusken er så søt atte.. rampete.. men søt... :rosasmil:
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #717 Skrevet 30. september 2005 Høres ut som du må passe godt på tingene dine, så ikke pusen tar dem.... Det er jo søtt med sånne lekne katter da (selv om jeg ikke er så veldig glad i katter...). Stå på med skiftene dine! Ha en god helg! ← Ja no har eg lagt alt enten hyt opp el lagt dem vekk... akkurat som med unger... Er du mer hundeperson du kanskje? :blunke:
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 30. september 2005 #718 Skrevet 30. september 2005 Så koselig med katte-besøk...morro med en liten tass som lager liv vel? Ønsker deg en god helg! ← Jp jøss! d er no sff.. stas med en sån liten livlig tass jo! Sku no faktisk ønska at vi hadde en sjøl.. men vi har ikkje lov å ha katt her.. Bor i blokk så.. men hvis vi flytter en gang så kanskje.. :rosasmil:
Lille Ballerina Skrevet 30. september 2005 #719 Skrevet 30. september 2005 Synger en liten sang i boken din (den nye til han idol Ali)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå