Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei på deg :vinke:

Kveldsvakt på julaften :overrasket: Å nei stakkar deg :grine:

Off det hørtes fælt ut :tristbla: Men i såtilfelle må dere ihvertfall gjøre det meste utav formiddagen! Lage en god julelunch kanskje med grøt og spekemat, flatbrød eggerøre og rømme og sånt :sikle: og kose dere for alt det er verdt da :)

:klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)

Heisann til Dagoberta, Dark Angel, Skindeep, Lille Ballerina, Qeenblue, Aricept, Scheherazade, Flowerpower, #Spidergirl#, Bettie, LinKri og @riel! Tusen :klem::klem::klem::klem: til alle sammen! Dokke er så gode atte! :hjerter_rundt:

Er litt dumme skift på meg siste dagane så eg får liksom ikkje vært her så mye at d gjør noe.. :sjenert:

Har ikkje skjedd så mye her siden sisst.. Bare jobbing på meg.. :roll:

Foresten.. har fått en liten pusegutt på besøk... :smilbla: mamsen og de skal vekk i helga så vi er kattepassere.. :ler: En liten svart rampete sak som springer rundt og herjer... :grine2: Ser ikkje ut til at han brydde seg så veldig med at han kom til oss (kjenner jo oss ifra før då men....) i forhold til å væra heima der han bor.. Drive og bite mannen min litt i terna og springe rundt og angripe en to do-rull.. ser ganske så komisk ut der han hoppe rundt! :grine2: No er han påoppdagelses-ferd i væska mi.. tror eg må fakka rampetassen før han finne på noe gale..

Ups... tror katten har spist noe mobil-pynt her :overrasket: fant det i væska mi her... håper han ikkje har spist det.. :roll:

Endret av ¤Escada¤
Skrevet

Så koselig med katte-besøk...morro med en liten tass som lager liv vel? :ler:

Ønsker deg en god helg! :klem:

Skrevet

Høres ut som du må passe godt på tingene dine, så ikke pusen tar dem.... :ler: Det er jo søtt med sånne lekne katter da (selv om jeg ikke er så veldig glad i katter...).

Stå på med skiftene dine!

Ha en god helg! :klem:

Skrevet

Min pus har en forkjærlighet for ballonger.. Eter dem så fort hun får sjansen :overrasket: Katter er merkelige dyr.. ;)

Skrevet

Små katter har veldig mye energi, og de er eksperter på å finne på ting som ikke er lov. Men de er så søte at det er vanskelig å bli sint på dem.

Du har en tøff helg foran deg. Håper kvelden i dag går greit.

Skrevet

Koselig med pus på besøk da! De er så søte :) Bare venter på at pusen min skal få pusunger jeg da... Men nå er a visst ute! Bare hu ikke får dem ute da... Har ordna fødekasse og alt :ler:

Ha en god jobbehelg :klem:

Skrevet
Litt for fort inn og ut igjen her.. :overrasket:  Tatt til etterretning og fiksa på i innlegget ;)  Var ikkje meiningen å overse deg vennen! :klem:

Ikke meningen å mase, altså :sjenert: Men, du er så flink til å være innom i dagboka mi og da var det jo synd om du ikke ser at jeg av og til er innom hos deg også :klem:

Håper du får en fortreffelig helg, ¤Escada¤ Hilsen ei med fornyet rødfarge på håret :pippi:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)

God kveld alle sammen! :tommelsmil:

Sitter her god og mett etter å ha spist god pasta rett, som snille mannen har laget til meg når eg kom heim ifra kveldsvakta.. :sjarmor: Ikkje værst.. ;) Men han er no alltidsså snill og lager noe godt til meg om han er heima då.. :rosasmil:

Kveldsvakta var litt sånn opp og ned.. travel til tider men stortsett ok.. Tida gikk iværtfall... selv om eg blei litt sliten i hodet av noen av pasientene på avdelinga.. :sjenert: men sånn er d no bare... Så er d kveldvakt imorra og... så tidlig på søndag... SÅ er helga over! Jippi... skal væra glad når arbeidshelga er over då.. ;)

No vil eg se litt film her med mannen og lille pus.. som endelig ser ut til å ha roa seg på et teppe i sofaen her... :ler: Er visst kveldens siste "vask" som er i gang.. :roll:

Så vil eg bare takka alle de sjønne damene som har vært innom her....: Cons, Tommeline, Lille Ballerina, Dark Angel, Bettie, LinKri og Flowerpower!! :kose::kose::kose::kose::kose: Herlige folk altså! :tommelsmil::kghjerte:

Får nett si sorry for at eg ikkje får vært så aktiv nett no i jobbe-helga... prøver å kikke innom alle sine dagbøker og sjekke opp i ka dokke foratar dokke.. lover å bli bedre.. :eeeh:

Endret av ¤Escada¤
Gjest ¤Escada¤
Skrevet (endret)
Ikke meningen å mase, altså  :sjenert: Men, du er så flink til å være innom i dagboka mi og da var det jo synd om du ikke ser at jeg av og til er innom hos deg også  :klem:

Håper du får en fortreffelig helg, ¤Escada¤ Hilsen ei med fornyet rødfarge på håret :pippi:

Nei herlighet vennen.. var virkelig ikkje meininga og glemme navnet ditt då vettu!! :klem::klem::klem: Sikkert stilig på håret du no då! :sjarmor:

Endret av ¤Escada¤
Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Koselig med pus på besøk da! De er så søte :)  Bare venter på at pusen min skal få pusunger jeg da... Men nå er a visst ute! Bare hu ikke får dem ute da... Har ordna fødekasse og alt :ler:

Ha en god jobbehelg :klem:

Spennende tid for deg då! :smilbla:

Skrevet

God kveld søta! Høres ut som vi har hatt omtrent samme kveldsvakten :ler: Mye å gjøre, men det er jo greit, så går vakten fortere i samme slengen. Så koselig mannen din er med deg da. Mat og greier. Får forlange det av min kjære i morgen :sjenert: Har samme vaktene som du har. :)

Kos deg i kveld med mann og pus :klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Små katter har veldig mye energi, og de er eksperter på å finne på ting som ikke er lov. Men de er så søte at det er vanskelig å bli sint på dem.

Du har en tøff helg foran deg. Håper kvelden i dag går greit.

Kvelden gikk bra den uten for mye styr.. ;) Håper bare at resten av helga går bra og.. :sjenert: Håper at morra kveld blir bra og.. :roll:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
God kveld søta! Høres ut som vi har hatt omtrent samme kveldsvakten  :ler:  Mye å gjøre, men det er jo greit, så går vakten fortere i samme slengen. Så koselig mannen din er med deg da. Mat og greier. Får forlange det av min kjære i morgen  :sjenert:  Har samme vaktene som du har.  :)

Kos deg i kveld med mann og pus  :klem:

Morsomt at vi har saamme vaktene då! :ler: Du får kreve lit god mat av mannen din imorra då ja.. :sjarmor: Ha ei god jobbehelg videre! :klem:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
:klem:  Ha en super helg!

:ler:  Høres ut som en søt katt

Pusken er så søt atte.. rampete.. men søt... :rosasmil:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Høres ut som du må passe godt på tingene dine, så ikke pusen tar dem....  :ler:  Det er jo søtt med sånne lekne katter da (selv om jeg ikke er så veldig glad i katter...).

Stå på med skiftene dine!

Ha en god helg!  :klem:

Ja no har eg lagt alt enten hyt opp el lagt dem vekk... akkurat som med unger... :ler:

Er du mer hundeperson du kanskje?

:blunke:

Gjest ¤Escada¤
Skrevet
Så koselig med katte-besøk...morro med en liten tass som lager liv vel? :ler:

Ønsker deg en god helg! :klem:

Jp jøss! d er no sff.. stas med en sån liten livlig tass jo! :ler: Sku no faktisk ønska at vi hadde en sjøl.. men vi har ikkje lov å ha katt her.. :sjenert: Bor i blokk så.. men hvis vi flytter en gang så kanskje..

:rosasmil:

Skrevet

Synger en liten sang i boken din (den nye til han idol Ali) :digge:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...