Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Fridag... herlig dag idag!

Men gruer meg til å begynne på springskiftene mine og arbeidhelg.. :roll:

Var i byn med mammo idag og tråkka rundt i butikkar... Ganske koslig idag... hadde god tid og skulle ingentingfør lillebror min sku hentas på SFO. Så vi fikk sett litt sjikkelig liksom.. Fikk handla meg noen tøffe støvelettar :sjarmor: Gått å tenkt på noen lignande i lenger tid.. men ikkje funne de rette før no.. Å så fant mammo noen sko som ho likte og.. de var ikkje så dyre og siden ho har bursdag imåro.. ja så kjøpte eg liksågodt de til ho.. :eeeh: så allt i allt.. så hadde eg en koselig dag idag.. :rosasmil:

Dark Angel: ja eg kunne tenkt meg å gjøra noe anna på en måte... for det er ikkje så særlig det der med skift-arbeid... Særlig ikkje når eg kan se på turnusen at eg har samme uka som no i jula.... Jula havne jo på ei helg i år.. og eg har SELVFØLGELIG kveldsvakt på julaften! :tristbla: Kan ikkje forestilla meg noe meir grusomt.. :sur: Elske jul og spes. julaften... Og no går heile driten i vasken... Så skuffande altså... :grine: Og ingen mulighetar til å slippa heller.. :rodme: Men men... e ik noe å gjøra med d.

Lille Ballerina: :klem: tilbake! :sjarmor:

Bettie: Sparer opp energi til helga ja... føle ikkje at eg har så mye av d egentlig.. men må bare stålsetta meg.. :roll:

Charmina: Må ha en flott dag du og.. Og god bedring! :kose:

Cons: Ha en fin kveld du og vennen! :vinke:

Flowerpower: Nei d er kanskje ikkje så dumt å komme i overgangsalderen sånn sett!;) Ha en kjempefin kveld du! :klem:

No skal eg kosa meg med lit te og kjeks her.. :rosasmil:

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia! :)

Så du har vært å kjøpt deg støvletter? åhh... lyst til byen å shoppe jeg og. Men først er det en barnehage regning som må betales, og deretter kan jeg vurdere om jeg har råd til å reise... :tristbla:

men men..

Kjekt å ha med mamma`n til byen.. hun er så gavmild att :sjarmor:

Ha en fin kveld da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :vinke: Det er så deilig å kose seg i byen og se i butikker og slikt. Enda bedre er det om en kan kjøpe noe :sjarmor: Rart hvordan en liten bytur kan hjelpe på kropp og sjel ;) Så koselig at du fant en fin bursdagsgave. Er arti å få noe som en virkelig har lyst på!

Skiftarbeid er noe herk.. Men vi har kanskje ikke noe valg :forvirret: Er ikke noe særlig å må jobbe i julen... Been there, done that. Men som du sier, er ikke noe å gjøre med det :sur:

Ha en fortreffelig kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går unna i denne boka ja..

Ble imponert jeg, når jeg leste om oppsetting av IKEA-møbler. Mannen din må være flink i forhold til min mann. Jeg må bokstavelig talt gå ut av rommet, helst helt ut av huset når han skal gjøre slike ting..

Tålmodighet? Nei, det er noe dritt.. Han blir forbanna og banner og det som verre er.. Skummelt å være i nærheten av en stor, sterk, forbanna mann, så jeg fordufter like godt jeg da.. :ler:

Noen ganger er skiftarbeide skikkelig dritt.. Men det er herlig noen ganger også - fri på en hverdag for eksempel! :sjarmor:

Og jeg nøyer meg ikke med å nynne bare her inne, jeg digger litt jeg!

:digge::digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe særlig å jobbe på julaften nei, men har stor respekt for de som gjør det. Og det er jo en del som ikke har noe valg. Men så har vel du gjort ditt for en stund, du får vel typisk fri noen dager i romjulen som "belønning"? Har du noen andre muligheter til å søke på jobber som ikke involverer så mye skiftarbeid da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#

Hei vennen :klem: Så du har vært med mammo. Du gratulera ho frå meg i morra!

Har vært i eid i dag og ridd. Bomba :ler: Ka støvlettar va d då? Har lyst å handle skjøl men pengane tillatter ingen utskeielser. Tenk no e ¤ Chanela¤ i oslo heldiggrisen :)

Håper ellers du har d strålande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så ut som om du hadde hatt en koselig dag. heldig du var som fant støvletter. For tiden finner jeg ingenting jeg liker.

Synd at du må jobbe julaften. Det skal frøkna mi også. Tror poden har fri den kvelden, hvis han ikke melder seg som frivillig hjelper til julemiddagen for enslige og fattige. han har gjort det noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

Har visst lik jobbehelg vi... Skal jobbe i helga jeg og! 3 netter på rad... Og det betyr at jeg også må jobbe julehelga!! :sur: Men får litt ut av julaften da, for begynner ikke på jobb før 2145... Men allikevel. Men da har vi jo fri neste år da :)

Håper du har det bra snuppa :) STOOOR :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gooood morgen :Gjesp: Har du det bra? Jeg sitter for min del og psyker meg opp til å reise meg, og lage litt mat.. Urk.. Såååå trøtt og umotivert.. :plystre: Her øsregner det, det er kaldt ute, men det gjør ingenting, for min kjære kommer i kveld :sjarmor:

Ha en flott dag! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
Så du ikke at jeg hadde vært innom eller?  :sjenert: 

:klem:

Litt for fort inn og ut igjen her.. :overrasket: Tatt til etterretning og fiksa på i innlegget ;) Var ikkje meiningen å overse deg vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...