Gjest ¤Escada¤ Skrevet 20. september 2005 #621 Del Skrevet 20. september 2005 Heisann til Lille Balleina og ¤Chanela¤! No nerme det seg slutten av skiftet.. gått litt treigt idag.. Men det er jo litt godt og.. skal ikkje klaga... e ikkje ofta en har det så pass rolig... Ellers ikkje noe nytt... Lure på og shoppa meg noe klær imorra.. Får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 20. september 2005 #622 Del Skrevet 20. september 2005 Hei hei! Bare innom en liten tur Håper du har hatt en fin dag, og så greit at det er rolig på jobb idag. Er nok ikke alltid då får den luksusen nei. Kos deg ikveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2005 #623 Del Skrevet 21. september 2005 Skal du shoppe idag? Ah, I wishhh... Frister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. september 2005 #624 Del Skrevet 21. september 2005 Takk for besøket Lille Ballerina, #Spidergirl#, Tommeline og Brunetten! I was here too!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 21. september 2005 #625 Del Skrevet 21. september 2005 Heisann du! Går det bra med deg? Artig å lese om vaktene dine.. minner meg om mine noen ganger! Jeg og vil shoppe klær! Det er så gøy!! Klær til meg og leker til min lille, det er fast rutine hver gang vi er i byen! Vi fikk penger av faren min nå nettopp, han solgte motorsykkelen sin, og da fikk jeg og bror min litt av summen hver, så nå skal jeg ihvertfall til byen! Men da skal jeg kjøpe meg stressless!!! Det skal bli godt å ha det! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 21. september 2005 #626 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg lurer også på hva du skal shoppe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 21. september 2005 #627 Del Skrevet 21. september 2005 Blir det shopping i dag da? Alltid moro med litt nytt Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. september 2005 #628 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har en idè; alle sykehus/sykehjem burde ha gulv laget av dekubitusmadrasser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. september 2005 #629 Del Skrevet 21. september 2005 Hei du Fikk du shoppet i dag? Nå er jeg på nett igjen, så nå får jeg bedre mulighet til å følge med hva som skjer - gleder meg til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 21. september 2005 #630 Del Skrevet 21. september 2005 SLIIIIIIIITEN.....!!! :hår: Er bare fornavnet altså..... Sov så skrekkelig dårlig inatt..... og sto opp en time før eg egentlig skulle idag.. (pleier då å stå opp 5.30...) Men det blir ofta sånn når eg først jobbe tidligvakt.... så kveldsvakt.. og så tidligvakt igjen... Men til gjengjeld så har eg jo to dager + helga fri då! Det er jo det kjekke med at eg ikkje jobber i full stilling (bare 75%) Kunne jo alltids trengt å vært i full stilling då men godt er d jo når eg først har litt fri! Idag har eg bare vært heima utenom at eg var nett og handla litt mat... Vært så trøtt at eg ikkje har orka noe anna.. litt vondt i ryggen og så eg tar d helst litt med ro.. @riel: Nei eg skal væra VELDIG glad for de dagane det er litt rolig på jobben ja... Dark Angel: Ble ikkje noe shopping på meg idag siden formen ikkje var på topp... men imorra derimot! (fri dager er til for kos/evnt. shopping!) Skindeep: Du har no jaggu snill papa då! Må væra kos og kjøpa ting til din lille då... eg og har lest på en liten.. Men får kjøpt litt til tantebarnet itt og vetla til ei venninna av meg då.... og no skal eg bli tante igjen på nytt! No er d andre broren min som har begynt på an... Brunetten: Tenkte eg skulle shoppe værtfalll en topp som skal matche et skjørt eg nylig kjøpte meg.... Et langt svart langt skjørt med mønster nederst.. litt sånn sigøyneraktig liksom... og så vil eg ha en topp/genser som passer til d... å så tenlte eg å kjøpa meg noen tøffe stømpebukser.. litt tjukkare då så eg kan ha under det skjørtet no på høsten og liksom... oppi boots eller noe.. Tommline: Som sagt ble d ikkje noe shopping idag.. men eg har avtale med ei venninna av meg imorra.. at vi skal ut og shoppa litt då! Lille Ballerina: Det har du heilt rett i! Skulle vært sånne golv av og til! Men eg har opplevd en plass at noen spes. urolige pasienter måtte ha skumgummimadrasser rundt senga si! Å så var det bare å plukka de opp igjen noen gangar iløpet av natta.... uten at de hadde skad seg! :grine2: Bettie: Så bra at du er på nett igjen Bettie! Har savna deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 21. september 2005 #631 Del Skrevet 21. september 2005 Har du prøvd TENS for ryggen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. september 2005 #632 Del Skrevet 21. september 2005 Hei vennen Artig å lese om jobben din, kjenner meg igjen der Så kjedelig å ikke få sove da, det merkes da man skal på tidligvakt! Blir jo helt utkjørt på slutten av dagen... Det er min erfaring i alle fall! Jeg og vil shoppe!!! Skal betale regninger i morra, så får jeg se hvor mye jeg har igjen etter det... Ingenting tenker jeg... Ha en god natt... Og være forsiktig med ryggen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sissi Skrevet 21. september 2005 #633 Del Skrevet 21. september 2005 AAARRRRGGGHHHHH Soveproblemer er noe HERK! Det kan jeg alt om.... sorry, ikke meningen å fylle dagboka di med sintesmilys For egen del så har jeg funnet ut at rødvin er en god sovemedisin. Mye bedre en valerian (eller noe sånt, orker ikke sjekke hvordan det staves....) - Prøvde det nylig da jeg hadde en fantastisk dårlig sovestatistikk (over flere uker ) og resultatet var dårlig søvn på natta, men desto bedre om morgenen. Forsov meg så det sang. Så nå går det mest i rødvin Rekker ikke å følge helt med i dagboka di, men syns det er kjempekos når du stikker innom min. Shopping høres ellers vidunderlig kjekt ut, så både skjørt, bukser og annet som jeg hadde lyst på da jeg løp gjennom et kjøpesenter for å få tak i møbelspray her om dagen Håper du sover godt, og ha en fin shoppingdag. Sissi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 22. september 2005 #634 Del Skrevet 22. september 2005 Hørtes fint ut det nye skjørtet ditt Fant du noe som matchet det på shoppingen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. september 2005 #635 Del Skrevet 22. september 2005 Det regner so besatt ute... koffor skjer detalltid når eg har fri?? :klø: FRiste ikkje lika mye å gå ut då liksom.. Har vært noe galt med fast-telefonen min i det sista... har ikkje virka... ikkje hatt summetone eller noe.. Så idag skulle det komma en fyr som skulle fiksa den... De ante visst ikkje korti han skulle komma, men han skulle ringa meg på mobilen sa de.. Okai.... han komme vel forhåpentligvis iløpet av formiddagen en gang tenkte eg.. Kl 08.00 ringte mobilen min.. "Ja no har eg sjekka boksen tanfor her... er du heima no?" "Ehh... ja..." Sa eg med grøtet stemme.. Okai... då komme eg opp om 10 minutter eg då... Fy f... så jævlig å bli vekt sånn...! Eg hoppa ut av senga og bare heiv på meg noen klær... hoppa i tøfflane og for ut og heiv litt rot til side.. flytta litt på sofaen (for telefon-kontakten står selvføgelig i der.... ) og der sto han på døra og ringte... Eg bare lure... ER DETTA NORMALT?????????????? Det var jo ikkje bestemt noe tid og han skulle jo ringa iløpet av formiddagen liksom... Men å stå utenfor kl 8??? Ka han trudde eg var då... ei gammal dama som står opp kl 6 av gammel vane eller?? Forbarka tulling... Han kom faktisk helt fra Haugesund for å fiksa linja mi... han kunne jo kanskje kommet litt seinare.. el ringt og sagt at "no komme eg om en halv time så eg håpe du er våken" el noe i den dur... Men neida... bare kommer og står på døra mi.. LEEEEEEEENGE før eg i det heila tatt hadde TENKT å stå opp... De som sa "iløpet av formiddagen en gang... " har tydligvis ikkje sjønt ka formiddag er... Men etter å ha sulla rundt i 1.30 time.. ( ) før han ENDELIG fant ut ka som var feilen... Så var han jo ferdig til slutt.... Han skulle til tannlegen når han var ferdig hos meg.. og det UNNA eg han igrunnen nett då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 22. september 2005 #636 Del Skrevet 22. september 2005 Lille Ballerina: Nei eg har ikkje prøvd TEENS.. Ka er det for noe? Må en gå til lege får å få det tro? :klø: LinKri: Eg har slitt med litt søvnproblemer i mange år egentlig.. men det er vel ikkje så mye å gjøra med.. Har ikkje lyst til å begynna på tabelettar værtfall... Men det er jo ganske slitsomt når en skal på tidligvakt ja.. Sissi: Rødvin er ikkje sådumt... men kan ikkje drikke rødvin hver kveld før eg skal på jobb då.. Kommer sikkert litt ann på hvilken jobb en har selvfølgelig... På min jobb har de pluttselige innfall om å teste løs på personal om de har alkohol i blodet på jobb... og d sku tatt seg ut... ¤Chanela¤: Sitter og ser på pøsregnet ute... og håper egentlig at det skal gi seg litt... er ikkje så fristande å gå ut å shoppa i det akkurat... Værtfall eg som aldrig har veet i knotten til å kjøpa gode regnklær.. Men eg får vel tusla nedover snart... høre visakortet rope på meg i gangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 22. september 2005 #637 Del Skrevet 22. september 2005 TENS er et lite apparat med elektroder som du fester på stedet du har vondt. Feks bruker endel damer TENS under fødselen, og fester eletrodene på korsryggen. Den lille boksen sender små elektriske impulser som sperrer for smerteimpulsene i nervene. (må ikke forveksles med elektriske støt) Det gjør ikke vondt, har prøvd det selv, og brukt det på pasienter. Det skal være gratis, og en kan bruke det hjemme når en føler for det. Er så lite at du kan ha det i vesken. Du kan jo lese om det på ryggforeningen.no, og se om du kanskje finner noe interessert der. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. september 2005 #638 Del Skrevet 22. september 2005 OJJJ... Det hørtes ut som en ubehagelig måte å våkne på! Er det mulig??? Typisk da man først har fri liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. september 2005 #639 Del Skrevet 22. september 2005 Hadde nok ikke blitt blid, nei. Fridag og bli vekket så tidlig. Æsj. Håper resten av dagen har vært bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 22. september 2005 #640 Del Skrevet 22. september 2005 For en frekk elektriker eller hva han enn var. Hadde blitt irritert selv jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå