Gjest gjesta Skrevet 5. november 2005 #961 Del Skrevet 5. november 2005 Hadde du det kos igår med din kjære... Uff ja, jeg syns alltid det er tiltak å gå til lege og gynekolog.. Alt er nok bra skal du se Ha en fin kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. november 2005 #962 Del Skrevet 5. november 2005 No blir d heimalaga pizza og rødvin her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. november 2005 #963 Del Skrevet 5. november 2005 Ha litt chili i pizzasausen, så blir det lidenskapelig action etterpå også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. november 2005 #964 Del Skrevet 5. november 2005 Fakse: Har tante rød då.... Scheherazade: Legen er ik så flinke å "tilby" sån kanskje... Fru Fomle: Klemmer tilbake eg då! Charmina: Nei d hadde gjort seg med litt opphold her på vestlandet no... Skindeep: Du har vel fri i helga vel? Håper du får slappa litt godt av då... Lille Ballerina: Du gelder deg du og ja... ¤Chanela¤: Hadde nok vært på sin plass med litt bedre vær no ja... Hlga blir det bare avslapping... skjer så lite her atte eg snart daue... Epica: Bare kos og avslapping denne helga her... :kys_2: Var og kjøpte meg en ny genser og en topp på den nye Cubus butikken her idag..... har aldrig hatt sånne greie kjede-butikker på denna lille plassen her før.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 6. november 2005 #965 Del Skrevet 6. november 2005 Ahh... sein frokost og fint vær utenfor.... sånn skal søndager væra! Til og med vært en anelse solskinn ute! :-D Den er leeeeenge siden eg såg sist... Ut på tur aldrig sur.... går jo an når d er såpass bra ute.... Kanskje vi skal ta oss en tur på kino ikveld og... får se om det går noe bra... Disse helgene går jammen fort... er ik før begynt før de over synes eg! Men men... imorra er d jobbing igjen... og på tirsdag har eleven som går med meg stelledag.. håper d går bra.... :rosasmil: Må ha en kjempe flott søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 6. november 2005 #966 Del Skrevet 6. november 2005 Helgen går alt for fort ja! Syns ukene går veldig fort for tiden også jeg...før vi vet ordet av det er det jul! Du får kose deg på kino, eller hva det blir til, i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2005 #967 Del Skrevet 6. november 2005 Uff ja, helga gikk altfor fort!! Her regner det, som vanlig... Det gikk to mnd før du fikk tanta etter pilleslutt eller? kos deg på kino ikveld (hvis du skal der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 6. november 2005 #968 Del Skrevet 6. november 2005 hello er innom og svinser litt igjen jeg! håper du får ei flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 7. november 2005 #969 Del Skrevet 7. november 2005 Så bra med et solgløtt i alt regnet Ble det kino i går da? Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. november 2005 #970 Del Skrevet 7. november 2005 Håper du kosa deg med uteaktiviteter i det fine søndagsværet. Det er så deilig når man får sånne dager. Håper du får en fin uke, og akkurat passe mye jobbing . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. november 2005 #971 Del Skrevet 7. november 2005 Håper du får en fin uke vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2005 #972 Del Skrevet 7. november 2005 Prøvere snart?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. november 2005 #973 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Igår var d no litt fint på formiddagen før d befynte å øse... og d har jo aldrig stoppa jo! Idag har d øsregna fra eg sto opp til no... er så mørkt og trist ute atte... Sku liksom prøve å gå på butikken og handla litt etter jobb idag, men d var jo nesten med livet som innsats... Det var jo så svære dammer at eg måtte jo nesten svømma mellom fortauene her... å så regna d og blåste jo sidelengs... og paraplyen gikk no bare rett vesst.. Jammen ble eg gjennom blaut altså... Då var d godt å komme sg innomdørs og hive av seg dyvåte klær og hoppe i jogge-dressen.. Regner det like ille imorra så går eg ik ut av døra anna enn når eg må på jobb.. Cons: Helgene gå jo bare skamfort då! Og jula kommer vel før eg veit ordet av det i år og.. Og eg som ik har begynt å handle julegaver endå! Jammen bra at eg har fri onsdag og torsdag (før jobbehelga mi...) så eg får handla litt julegaver då... Epica: Jepp... d gikk faktisk 2 mnd etter at eg slutta med pilla før den kom igjen.. Og så ble den regelmessig.. et halvt års tid... så skjedde d rare opplegget som no sist.. Neste helg gleder eg meg faktisk ikkje til.. mulig det har noe med at eg ska jobbe og gjøra...? Seroxata: Bare kom å svinse hos meg du god jento!! Må ha ei kjempe flott uka du og! Eg prøve forsåvidt å innstille meg på jobbehelg her... Tommeline: Ja flott med litt solgløtt innimellom.. selv om d bare var litt på formiddagen.. Men har jo fått d igjen til gangs idag då... Utvalget på kino her er så som så.. og siden d ik var noen filmer av særlig interesse, så ble d heller en tur på videokiosken og film ++++ masse kos heima... Fakse: Var bare litt på formiddagen, men fikk no tatt en tur nett... ser ik ut til at vi får masse av d været framover desverre.. Charmina: Må ha en kjempe flott uke du og! Håper været er komt seg noenlunde til imorra... har tenkt meg en tur på postkontoret og posta et brev til ei venninna.. Har nemmlig gått tom for frimerker og så eg kan ik bare hive d i nærmeste postkasse heller... Endret 7. november 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. november 2005 #974 Del Skrevet 7. november 2005 Prøvere snart?.... ← I WISH!!!!!!!!!!! Men halvdelen er visst ikkje heilt enig.... Hvordan prøva å overtala han....???????? tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. november 2005 #975 Del Skrevet 7. november 2005 Ingen gode tips, annet enn at det er lurt at dere begge er enige. Jeg er også lei av regn og vind. Håper du har hatt litt klarvær i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 7. november 2005 #976 Del Skrevet 7. november 2005 I WISH!!!!!!!!!!! Men halvdelen er visst ikkje heilt enig.... Hvordan prøva å overtala han....???????? tips mottas med takk! ← Ingen gode tips nei... her begynte det med at jeg maset om å få hund, og da ville mannen heller ha barn... Neida, vi har jo snakket en del om det..og nå har det gått opp for mannen at han nærmer seg 30, så det hjelper vel på litt det også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 8. november 2005 #977 Del Skrevet 8. november 2005 Hei hei vennen! Nå er det jammen lenge siden sist jeg var innom dagboka di... har dataproblemer hjemme, og nå sitter jeg på jobb Så tanta di kom etterhvert ja, det gjorde min og, nesten 3 uker på overtid. Er nok ikke helt stabilt enda, men får vente å se om neste kommer da Håper du har det bra :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 8. november 2005 #978 Del Skrevet 8. november 2005 Ingen gode tips her heller. Men det er jo litt viktig å være enige da! Det er jo en stor forandring i livet tross alt! Men hvilken hærlig forandring! Men masing gjør jo ofte underverker det Jeg har da mast meg til masse jeg (hund f.eks) Regner noe innmari her også Klems fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 8. november 2005 #979 Del Skrevet 8. november 2005 Eg blir så VÆRSJUK! Noen som har tips....? Orke ik å gå ut bortsett fra når eg må.... Bettie: Sant nok... partene bør jo væra enige om sånt.... men når en ønske noe SÅ sterkt.... så er d liksom litt fælt når en ikke har noen ting en sku ha sagt... Cons: Han er 26.... begynner jo å nerme seg litt han og... men ser ik ut t at han forstår ting på den måten... LinKri: Ikkje kjekt når d er sånt ik er i ruta nei... men d ordne seg nok... Charmina: Er nok store forandringer med barn ja... og en må nok ofra mye... Men ka er vel livet uten?!? Kunne værtfall ikkje tenkt meg d.... Imorra har eg fri... Så då skal eg ut å handla julegavar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 8. november 2005 #980 Del Skrevet 8. november 2005 Har dessverre ingen tips mot værsyke... har ingen sol å sende over herifra heller... Beste tipset er kanskje å sitte her på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå