Calla Skrevet 28. oktober 2005 #901 Del Skrevet 28. oktober 2005 Innom for å ønske deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 28. oktober 2005 #902 Del Skrevet 28. oktober 2005 God helg til deg, ¤Escada¤! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. oktober 2005 #903 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hvorfor kjøper du ikke Clearblue, så er du på den sikre siden? Har du symptomer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 28. oktober 2005 #904 Del Skrevet 28. oktober 2005 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. oktober 2005 #905 Del Skrevet 28. oktober 2005 Hei du Ønsker deg en riktig god fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowerpower Skrevet 28. oktober 2005 #906 Del Skrevet 28. oktober 2005 Bare som snarest innom og ønsker deg god helg Håper du har det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 28. oktober 2005 #907 Del Skrevet 28. oktober 2005 Helg igjen ja! Hvordan er det mulig? :klø: Ha en brillefin helg iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #908 Del Skrevet 29. oktober 2005 god helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 29. oktober 2005 #909 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ja ja.. då var helga her igjen... Hadde besøk fra fredag til idag av lillebroren min igjen... han syns visst atte det er litt spennande å overnatta hos oss av og til... Men det er no heilt greit... han er jo bare så søt atte.... det blir jo bare kos.... :rosasmil: Han hadde stort ønske om heimalaga pizza igår og det fikk han jo selvfølgelig... Å så hjalp han meg til gjengjeld med å lage muffins etterpå.. Han lagde d jo nesten heilt sjøl... så han er no jammen flink... :blunke: Så blei d muffins og is.. Idag har vi bare kost oss med kafebesøk og sånt... og eg og mannen har biffa oss til middag... Blir kanskje en tur ut og på oss idag.... får nett se.... er no gubben som har mest lyst då... Har litt lyst når eg tenke på d i vekedagane... men når eg først komme til helga... ja så gidde eg liksom ikkje... tenke at d er no ikkje så spennande ute likavel liksom... :klø: Ang tanterød... den har ik komt endå... så eg får vel bestille en legetime på mandag og se om eg får en time så fort det går.... kjenner eg de rett der på d legesenteret så får eg vel time tidligst o0m en 1,5-2 uker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #910 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kan du ikkje berre ta ein ny test då? Er ikkje alltid HCG-innhaldet i blodet er høgt nok til å gi utslag på test på første IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 29. oktober 2005 #911 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Fakse Lille Ballerina #Spidergirl# Cons Lillelou Epica: Meteora Bettie Flowerpower Scheherazade Veslo Tuuuuusen takk for at dokke holde liv i dagboka mi når ikkje eg gjør d...! Må ha ei kjempe god helg jenter! Endret 29. oktober 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 29. oktober 2005 #912 Del Skrevet 29. oktober 2005 God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 29. oktober 2005 #913 Del Skrevet 29. oktober 2005 Kan du ikkje berre ta ein ny test då? Er ikkje alltid HCG-innhaldet i blodet er høgt nok til å gi utslag på test på første IKM. ← Tror du d?:icon_neutral: Trodde d alltid viste d d skulle på de testene eg.... siden de kan taes når som hellst på døgnet å sånn.... tok jo testen hele 2 dager etter eg sku hatt mens då.... burde ik d være nok da....? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2005 #914 Del Skrevet 29. oktober 2005 Tror du d?:icon_neutral: Trodde d alltid viste d d skulle på de testene eg.... siden de kan taes når som hellst på døgnet å sånn.... tok jo testen hele 2 dager etter eg sku hatt mens då.... burde ik d være nok da....? :klø: ← Er ikkje alltid det er nok du! Hos nokon er HCG-innhaldet så lavt at ein ikkje får positiv graviditets-test før langt uti svangerskapet! Men ein lege kan uansett kjenne om det er noko der på GU då. Men dersom du normalt har vanlege syklusar og du har gått lant over tida no, er det vel berre å ta ei ny test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 29. oktober 2005 #915 Del Skrevet 29. oktober 2005 Er ikkje alltid det er nok du! Hos nokon er HCG-innhaldet så lavt at ein ikkje får positiv graviditets-test før langt uti svangerskapet! Men ein lege kan uansett kjenne om det er noko der på GU då. Men dersom du normalt har vanlege syklusar og du har gått lant over tida no, er det vel berre å ta ei ny test? ← Det var rart..... Men d er vel mest sannsynlig at den testen var rett vel..... størst sjanse for d liksom...... Har jo vanligvis syklus som omtrent går etter klokkeslettet då men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 29. oktober 2005 #916 Del Skrevet 29. oktober 2005 Ska no uansett ringa legesenteret på mandag... og hvis d ik tar så mange dagane før eg får time så blir d bra.... hvis eg må venta lenge så får g anskje ta n ny test.... hvis eg tør då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. oktober 2005 #917 Del Skrevet 29. oktober 2005 Hei snuppa! Når jeg var gravid med Henrik viste ikke testene noe før lenge etter at de egentlig burde vist det - så det er forskjellige utslag hos ulike mennesker ja! Spennende dette God helg Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2005 #918 Del Skrevet 30. oktober 2005 GOD HELG!! Uff de testene er visst ikke helt til å stole på... Lykke til imorgen!! Håper du får time fort! Jeg har heller ikke fått tante rød enda... Men, har du enda symptomer på graviditet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. oktober 2005 #919 Del Skrevet 30. oktober 2005 Oj...så spennende dette er .. Håper du får time hos legen ganske raskt da! Ha en fin søndag da vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 30. oktober 2005 #920 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hei snuppo!! Det skjer ting hos deg, ja Ta ein ny test då!!! Men kan jo henda mensen bare e forsinka.. skjer jo av og til det når en har slutta med pillo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå