Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Gi meg en E! E!

Gi meg en S! S!

Gi meg en C! C!

Gi meg en A! A!

Gi meg en D! D!

Gi meg en A! A!

Hva blir det?

:heiajente:ESCADA!! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen!

De vennene dine hørtes unektelig litt spesielle ut ja! Og jeg tror heller ikke at jeg hadde lånt penger til de!

Håper du har det bra snuppeluppa pg at mandagen ikke har vært så aller verst!

Klems fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

hmm, skjønner godt du stusser litt over den her venninna og typen.. er jo ikke normalt å holde på sånn.. iallefall ikke når en har en unge å ta vare på! ville følt meg flau jeg...

nei uff....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Nei ka dei folkene styre med då? Har alltid synest dei var litt rare eg. Men hallo?

Dei må jo tenka på jento då?

Men det får vera deirans problem så lenge du får pengane dine tilbake. Det er jo ei stund siden dei lånte dei no??

Me er her , vennene dine sjølv om du ikkje ser oss kvar dag så er me her :klem:

gla i deg schnuppa :kose:

Det er jo ikkje så lenge til eg ser deg heller :) Då ska me berre prata og koza oss :) Me trenge iallefall ikkje alko for å koza oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg?

Hvordan står det så til på denne hærlige tirsdagen? (Tirsdager er den dagen jeg skifter uke, så jeg er blitt glad i de. Idag er jeg 16 uker på vei :hoppe: )

Må si at jeg skjønner frustrasjonen din over det venneparet. De virker som de er helt på økonomisk blåbærtur og hvis de ikke kommer seg ut av det mønsteret blir de nok millionær i gjeld før de runder 30. Men sånne ting må folk finne ut på den smertefulle måten av og til. Det er slik de lærer.

Men det er fryktelig irriterende. Vi har også et vennepar som omtrent kaster pengene ut vinduet. Greit nok at de har god økonomi for han tjener flust med peng, men jeg syns de har gått helt over streken nå. Kjøper og kjøper på alt slags luksus om det så er mat eller, ting eller ferier. Og så skryter det sånn av det at det blir tåpelig, og sånn var de ikke før. Syns de har blitt litt stormannsgalne. Men kanskje de bare er inne i en sløseperiode, og at de får fokusen tilbake snart :klø: Får håpe det :)

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, det hørtes da trasig ut, med venner som forsvinner og andre venner som låner penger og øser ut etterpå :tristbla:

Håper du har det bra ellers? Jeg må jo forresten begynne helt på nytt med venner når jeg flytter, jeg :sjenert: Men, heldigvis har jeg ikke pleid å ha problemer med å få nye venner så det går sikkert bra.

:klem: til deg fra meg ihvertfall (som nå også er blitt blogger :overrasket: )

Fin avatar,forresten ;)

Endret av flowerpower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Oi sann her har d vært aktivitet mens eg sjøl ikkje har vært her gitt! :overrasket: Kanskje eg skal holde meg mer unna her og la dere holde liv i dagboka mi! :sjarmor: Neida bare kødda! :ironi: 1000 :klem::klem::klem::klem: til alle som har vært innom her! :tommelsmil: :

#Spidergirl# :kose:

Tommeline :kose:

Fakse :kose:

Lille Ballerina :kose:

Skindeep :kose:

Linkri :kose:

Bettie :kose:

Charmina :kose:

Vindelspev :kose:

Seroxata :kose:

@riel :kose:

DOKKE ER BARE SÅ SUUUUPER GODE ALTSÅ!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Fri dagen min har igrunnen vært ganska bra.. Mammo trenge litt mye barnevakt for lillebroren min for tida og benytter seg vel kanskje en del hvis eg har fri el noe men.. Jeg liker jo å vær med han og då.. ;)

Mammo hadde tatt seg en ekstravakt på jobben sin så igår kveld spurte ho meg om å passa han.. så då endte d med at vetlingen kom nedom om kvelden igår og sov over til idag.. Så henta ho han etter jobben idag då.. :roll: Men eg og småtten hadde d no koselig idag vi.. etter sein frokost for vi på d lokale folkebadet her og bada.. Var faktisk ganske så deilig.. :sjarmor: Vetle broren min er veldig ivrig i basenget.. han har ikkje lært å svømma endå, men med svømmebelte og oppblåsbare armar så "svømte" han med meg heile tida, fram og til bake på korte lengdar og lange lengdar (25 meteren). Og holde iherdig på og øvde seg som han sa..:blunke: Han tulla liksom ikkje bare rundt... Komme sikkert til å bli en sterk svømmar når han først begynne, trur no storesøstra her då.. :) Bra at han er modig værtfall.. (siden han er masse ute på d dypaste og svømme så voldsomt meine eg..)

De herre folka som eg snakte om.. vennparet meine eg.. De får iværtfall jobba litt for seg no... :sjenert: I den resturanten som de har spist nesten hver dag og drukket på i helgene sant... Der har de nemmlig fått "skriva" som de kalle d.. sant.. altså.. ikkje betalt for seg men fått lov til å holda på likavel.. Og der skjylde de no litt etter hvert sant.. og no trengte innhaveren hjelp til å pussa opp litt, med litt maling å sånt... Så no må begge to væra med og mala heile resturanten.. :ler: Og ho venninno mi er jo opptatt heile dagen idag og igår.. med å mala i den resturanten... :grine2: Nesten litt til pass for de syns no eg.. sikkert litt stygt sagt av meg men.... :sjenert: Ja ja... de får holda på.. Det er deiras liv.. :forvirret:

Får ta meg litt sov ii ro te her.. så kanskje eg får sova litt inatt... er ikkje akkurat trøtt men.. får roa meg litt til seinare så får eg kanskje noen timar søvn.. Ny kveldsvakt imåro igjen.. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: De vennene dine høres ut som de hadde godt av den jobbingen. Ser for meg klassiske folk som ikke kan gjøre opp regningen og må ta oppvasken på restauranten... :roll: :grine2:

Vel, vel... håper du ikke låner bort pengene dine til dem... ikke verdt å få problemer selv selv om de er noen surrehoder i forhold til penger!

Høres herlig ut å være å svømme. Savner ordentlig svømmehall her jeg bor... :tristbla:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Tommeline: Ja eg ser de faktisk for meg eg og.... bare i malerklær med rullane sine! :ler: :grine2:

Har de ik badebaseng der du bor? :klø: Så kjedelig då... det som er så deilig.. :hjerter_rundt:

Ha en kjempe fin kveld du og! :kose:

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skindeep

hei!

Å være i bassenget er deilig! Lenge siden vi har vært der selv nå.. kanskje vi skal dra dit i helga?? hmm..ingen dum ide! Takk for tankevekkeren Escada! ;)

Bra at vennene dine ble satt til å pusse opp, kanskje de tenker seg om neste gang.. :roll:

Håper du har det flott ellers!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har de ik badebaseng der du bor? :klø:  Så kjedelig då... det som er så deilig.. :hjerter_rundt:

Bare sånt kort basseng, og det er litt lite når jeg vil trene.

Men kanskje klarer kommunen å bevilge penger en vakker dag...

Ha en fin dag! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MOHAHAHAHA! Så herlig med vennene dine som maler.. :grine2: Er lurt å sette tæring etter næring ;)

:klem: Godt å se deg igjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å være i basseng. Tøff kar han lillebroren din.

Er det i kveld du jobber? I så fall - god vakt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤

Her har ikkkje skjedd mye siden sist nei... ;) men alt står bra til då... har bare litt skrivesperra for tida.. Ingenting spes. skjer... ikkje så mye å skriva med andre ord... :ler:

Skindeep: Må ta deg en tur på badet ja.. ;) Dissa folka ska no ut t helga igjen de så det tar ingen ende no.. men men.. :sjenert:

Tommeline: Ja d er jo litt greit med et basseng der en kan svømma værtfall 25 meter en vei... er litt bale og bare svømma små lengdear HEILE tida.. Men men... er ik alle kommunar som tar henseyn t sånt.. :roll:

Lille Ballerina: Disse folka eg kjenne fortsette nok i samma tralten.. ser ik ut til å læra liksom.. men d er no bare deiras problemer.. :forvirret:

Bettie: Jepp, vetle broren min er litt av en tøffing! men også en skikkelig going! :sjarmor:

Meteora: Kjekt å se deg innom! Klemmer tilbake! :klem:

Charmina: Helga mi begynner ekstra tidlig nå... allerede imorra! :sjarmor: H en fin fin kveld og håpe du får en topp helg! :)

Skal ha langhelg eg no... så imorra er det ei som skal sova leeeeeeeenge! :sjarmor: Og mannen har jobba inn så han kan ha fri med meg! :hjerter_rundt: Siden d var jobbehelg foriige helg.. så skal d jammen bli godt å få en heil dag sammen.. BARE OSS 2.. :kys_2: Blr nok til at vi får kost oss litt då ja.. :kline:

Natta folkens! :vinke: Håpe alle begynner en suuuper helg imorra....... :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...