Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Seroxata: Er ikkje så stor fare for at eg skal fina på for mye galskap siden eg er p¨å jobb då! :ler:

Lillelou: Håper d ordner seg med dataen din snart.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Heisann vennen! Du er vel på jobb du nå?

Skal svare på mailen din litt senere, selvfølgelig kan du komme bort en helg, du er hjertelig velkommen :-D Bare si i fra når det passer!

God lørdag videre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er vel kanskje kommet hjem fra jobb, men sikkert tidlig i seng for å klare å stå opp tidlig imorgen?

Du får iallfall ha en fin søndags kveld og slappe av masse da! Det har du nok fortjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja no har eg lagt alt enten hyt opp el lagt dem vekk... akkurat som med unger... :ler:

Er du mer hundeperson du kanskje?

:blunke:

Liker vel egentlig hunder bedre, men det er jo samtidig mer styr å ha.

Etter besøk hos en veninne i går med kattunger som enda ikke har åpnet øynene må jeg jo si at katter er veldig søte. De var jo bare helt herlige!! :rosasmil: Kaaaanskje skal vi be om å få en av dem...

Er det jobbing i dag også?

Ha en fin søndag uansette hva du gjør i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattunger er noe av det beste som finnes! Jeg passet 3 små champagnefargede nøster i sommer. Da var de ca 10 uker gamle og jeg skal si det gikk i 110 rundt på gulvet, opp på stoler og bord, overalt :ler:

I dag har jeg kost med katten til broren min, en staselig hannkatt som passer på gården. Nevøen min har til og med sett at den har jaget en rev :overrasket:

Håper du har hatt en fin helg selvom du måtte jobbe? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

God søndagskveld til alle de flotte mennskene som har vært innom her! :klem::klem::klem::klem::klem:

No ser eg virkelig fram til å ha heile 2 dagar fri her! :sjarmor: Skal bare slappa av og dilla.. :rosasmil: El eg får vel slå tl med litt husavask og tenke eg.. :sjenert: Men skal no i hovedsak ta litt igjen og kosa meg en del og då.. :eeeh:

¤Chanela¤: Hadde jo vært koselig då.. å besøkt deg ei helg.. :sjarmor: Håpe du har kost deg i helga, fått slappa av og får en fin start på nye uko.. ;)

Scheherazade: Hadde tidligvakt idag ja.. Litt godt på en måte.. for då kan eg liksom slappa litt av om ettermiddagen og kvellingen... Skal jaggu bli godt med et par dager fri no då.. :hoppe: Håpe du får en fin start på uka.. :smilorange:

Tommeline: Håper du har hatt en fin søndag og... d har no eg.. spes. etter at eg kom heim ifra jobb...! :erter: Hmmm... kanskje du skal få deg kattunge ja.. :ler: Ha e fin dag imorra då.. :klem:

Lille Ballerina: Hadde d faktisk ganske greit på jobben idag.. og enda bedre når eg kom meg heim idag! :) Håpe du og har hatt d fint og får en god dag imorra.. :kose:

Nett hatt meg en varm dusj.. og får å bygga på velbehaget så tror eg at eg skal skifta nye laken, laga meg litt kakao.. og slita sofaen litt med mannen.. :tunge1:

Endret av ¤Escada¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Oi... her var d noen innom mens eg skrev og dilla litt her! :ler: Klemmer til på Charmina og Flowerpower og!! :klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Charmina: Thanks! ;) Stresser litt med å få d til då men.. :grine2:

Flowerpower: Hadde en fin helg selv om eg hadde jobbehelg ja.. Jobba jo tidlig idag så eg har fått litt ut av dagen liksom... Katter ja... No sitte den lille svarte tassen og kanasker tørrfor..:eeeh: Skal passe han til imorra siden eg har fri... Mamma og de kommer så seint heim ikveld at d ik e noe vits i å komma å henta han ikveld.. Men d gjør jo ingentin for han er jo bare SÅ søt atte! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Heia :klem: Håper at du har hatt ein fin søndag. Eg har sikkert ikkje gratulert deg med fin avatar. Den likte eg ja. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Begynner å føla meg litt venneløs her... :sjenert: Alle de beste vennnanne mine har liksom flytta vekk her ifra og d merkes på sånne fridagar som detta.. Kjedelig då... men eg er ik så god på å stifta nye bekjentskaper og få meg nye vennar heller.. :forvirret:

Har ei venninna som eg har vært litt med her, men ho er VELDIG buisy... værtfall med å væra med andre meir kule folk en meg.. :roll: Tatt litt av i d sista ho.. har en liten unge, men er likavel ute hver einaste helg... Ho og gubben bruke flere tusen kroner som de egentlig ikkje har.. bare låne noen tusen her og der.. bla. av oss og.. Sa til mannen min at d var litt teit å låne de flere tusen når de holder på sånn.. Men de har forandra seg litt i d sista... blitt så VELDIG kule.. reiser vekk på ferie når de egentlig ikke har råd.. kjøper på nye dyre klær hele tida.. og som sagt ute HVER eneste helg... Forstår meg ik helt ka som går av de for tida, virka så jordnære liksom.. Spes. hu venninna mi har virkelig forandra seg.. Og så er det detta med alkohol.. det har de i huset hele tida liksom.. Komme vi på besøk så har de alltid vin bailis el øl.. og tilbyr detta likså godt som andre byr på kaffe... hver gang.. Om en kommer på middag el ka som helst.. Syynes detta er litt merkelig.. men kanskje det er bare eg som er rar..?? :klø: Er bare ik vane med å dikke alkohol hver dag til alle annledninger liksom.. Tar selvfølgelig et glass vin til maten i ny og ned og drikker selvfølgelig om eg tar meg en tur på byn sant.. Men føle ikkje for å sjenka meg på alle hverdager og til middag kaffe kvelds omtrent... Kanskje det bare er eg som overreagerer men eg orke liksom ikkje å gå på besøk til noen som vil tilby meg alkohol HELE tida (nermest helst ser at eg blir full oså..) mens en bare er innom på besøk liksom.. Uff.. men eg håper ikkje at de har noen problemer eller noe.. :icon_neutral: Men d får meg liksom til å tenke litt og bli litt bekymra på en måte.. :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, høres ikke helt bra ut det der med de vennene dine. Kan jo være at de har vært litt for jordnære og ansvarlige en stund (du skjønner hva jeg mener?) og at de nå har behov for å avreagere litt? Men med en liten unge høres det litt voldsomt ut. Tror ikke jeg ville ha lånt dem flere penger i alle fall. Hvordan reagerer de om du takker nei til alkohol når du er på besøk da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm..vet du.. jeg opplever mye av det samme. Venner som bruker penger over styr, reiser til syden, kjøper dyre møbler, klær etc. I løpet av ei uke kan jeg bli spurt om vi skal ut og spise på restaurant opptil 3-4 ganger.. Jeg har verken lyst eller råd til å bruke så mye penger i uken på restaurant besøk. Hadde det vært noe spesielt som en bursdag eller noe hadde det vært noe annet.. Jeg lurer på hvor de får pengene fra :forvirret:

Jeg har sluttet å ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke tilbyr vin etc når jeg har folk på besøk en vanlig kveld. Jeg fatter ikke poenget med å nyte alkohol hver eneste kveld bare fordi en har råd til det. Det er iallefall ikke meg det er noe galt med, og jeg er også en smule bekymret. Virker som det er blitt ganske vanlig :forvirret:

Iallefall, har du fått gjort noe husvask da? ;) Suss på deg :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skindeep

heia! :)

Ny avatar du da? den var stili!!

Håper det går bra med deg og vennene dine! Ikke bry deg med den alkohol-greia, la det være dems problem! De vil bare at du skal drikke, slik at de ikke blir misunnelig når de ser at noen faktisk greier å si nei til det! :) hehe

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei vennen!

Stilig avatar du har fått deg :)

Du er ikke den eneste som føler seg venneløs innimellom... De fleste venna mine har flytta herifra, og da sitter jeg her da... :sjenert: Men har jo så klart noen da! Men har det litt på samme måte som deg.. Har et par venninner som skal ut og feste 2-3 ganger i uka og kjøper klær for flere tusen i måneden! Ikke skjønner jeg hvor de får penger i fra... Men da klager de hele tida på at jeg alltid har dårlig råd og at jeg har blitt så kjedelig! :overrasket: Men det handler jo bare om prioritering da... :sjenert: Ikke har jeg råd eller lyst til å feste hver helg heller! Men ikke rart de mener jeg har dårlig råd, jeg klarer meg faktisk selv... Har ikke foreldre som betaler husleie og mat for meg jeg! Ikke hadde jeg hatt samvittighet til det heller, hvis foreldra mine hadde gjort det...

Men skjønner godt at du blir bekymra. Håper du har en fin kveld vennen :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...