Gå til innhold

Hey hey alle sammen:)

Gjest ¤Escada¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

Var en tur til haugesund igår... Bare sånn avslapping og kosetur egentlig.. Meg og mannen... bare dilla rundt på cafe... spiste litt ute... shoppa litt... Veldig koselig med andre ord... :kline:

Idag har vi ikkje gjort stort.. Var en tur på kaffe-besøk hos mamsen... spiste kake og litt sånne usunne saker.. :sjarmor: Å så var 2 av brødrene mine der... (med sine madammer..) Så fikk eg hilst litt på og kost litt med tante-barnet mitt og... :babygutt: Litt mer action ed han no... vil sitte på fange og tulle med tante no... og bar flire og ler heile tida... :hjerter_rundt: Ho andre svigerinna mi er forøvrig gravid i 3 måned no... Men ho har det ikkje så lett om dagen nei... Må væra noen dagar på sjukehuset her pga. at ho vært så mye dårlig og kasta så ye opp så sånn.. må visst ha litt inntravenøse vesker å sånn.. men d går no heldigvis bra med ho då.. :rosasmil:

No får eg hiva på litt nye sengetøy og ta kvelden... jobb venter imorra... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart dette hvor forskjellige svangerskap man har!

Jeg var knapt kvalm.. kjente det innimellom i 4 dager.. og andre er så kvalm at de ikke greier å reise seg opp uten at man må fly på do for å spy!

Stakkar svigerinna di! Håper det går bedre med henne videre i svangerskapet!

Deilig å dra på kosetur med mannen da...åååhh.. misunner deg.. min mann liker seg best hjemme han.. nyyyt det i fulle drag!

flott å høre at du er på bedringens vei! Ikke noe som er bedre enn det! God bedring videre ihvertfall! :klem:

Ha en fin dag!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Her går d i samma duren.... :roll: Gikk heldigvis bra på jobben idag... en del folk på... så eg fikk ik så veldig belstninger no med d samma...:sjenert:

Møtte foresten ei god venninne idag (som ikkje bor her lenger men bare er innom i helga + idag....), surra litt i sentrum etter jobben idag, var på cafe og prata og koste oss... før vi for heim til meg ei lita stund, koselig å ha ho på besøk når d er så sjeldent eg får sett ho.. ;):)

Skindeep: Ja d er stor forskjell på svangerskap ja.... Ho svigerinna mi har visst noe sånnn ekstrem greier.... jaggu bra at d pleier å gi seg i 3 mnd... :roll:

Cons: Er hardingeg ser du... ;)

¤Chanela¤: Kjempe kos idag då... må ha god tur tilbake til byn.... :klem:

No får eg brette litt ferdig vaska klær før d blir alt for seint på kvelden... :husarbeid::kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt med helgebesøk til Haugesund da! Syns det er en koselig by! :smilbla:

Har en venninne der som jeg burde besøke. Men det var det med å finne en ledig helg da... :roll:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Ville bare skriva litt her no.. kjekkare å skriva på kg enn å legga sammen klær... husarbeid å sånne ting.... :ler2::lol:

Har en fri-dag denna uko... og det er idag! :sjarmor: Einaste er jo at d regne kattungar ute... såd frista ikkje så veldig likavel... (spes. ikkje når gubben har bilen på jobb...), typisk då.. :klappe:

Seroxata: Snille og snille... :twisted: Neida... bare kødda litt.. Har d stortsett fint eg ser du... :blunke:

Tommeline: Ja d er ganske så koselig by Haugesund... ikkje for stor.. og ikkje for liten... :ler:;)

Sitte her og drikker kakao og spiser småboller (nam nam... :wow: ) og kikker ut på regnværet... jaggu grått og kjedelig der ute no... :roll: Tror eg skal tenna mg noen te-lys her og.. så d blir litt koseligare... sånn... :rosasmil:

Eg har jo vært vekke fra jobben i forrige uka sant... og vet dokke ka de andre som jobbe der trodde som var galt med meg? Dokke har nok hørt at d lett går rykter på sånne typisk kvinne-arbeidsplassar sant... Å når eg hadde vært vekke... då hadde ryktene surra då! For alle trodde nok sikkert at eg var blitt gravid! Hallo liksom... Bare fordi at eg liksom skal væra i den retta alderen for sånt.. og har gubbe... ja då er d liksom bare enselvfølge!:sinnatagg: Synes no at folk er litt frekke eg altså... laga sånn rykteflom på heile avdelinga uten å ha peiling... :overrasket: Må no ha lagt på mg i d sista iden folk går og tur d... el noe... får vel begynna å trena... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Typisk damearbeidsplass,ja, å drive å gruble i om folk er gravide..jaja, noe skal de jo få tida til å gå med ;) .

Ble deilig pizza på meg i kveld, snille kjæresten dro tappert avgårde og fanga en. ;)

Ha en fin kveld,da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤
:hoppe:

Typisk damearbeidsplass,ja, å drive å gruble i om folk er gravide..jaja, noe skal de jo få tida til å gå med ;) .

Ble deilig pizza på meg i kveld, snille kjæresten dro tappert avgårde og fanga en. ;)

Ha en fin kveld,da! :klem:

Å så heldig du var som fikk mannen din til å fange pizza til dg då! :hoppe: Må bare nøye meg med litt kyllingsuppe til kvelds her... Men d er no litt godt og då.. :ler:

Må være ganske kjedelig på jobben min tror eg.. Jaggu bra at d er noen som gir de noe å spekulere i! :ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤
Frekke folk på jobben din :frustrert:

Bare inne og hilse eg!!! Kjekt å se deg i går :):klem:

Ja var veldig koselig å se deg igjen og... ;) Greit å få preika litt med gode venninder.. :klem:

De er litt frekke på jobben min sånn ja... men d er jo litt bra at eg kan bidra med litt temaer å snakka om då...! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne graviditetsspekulasjoner er ikke noe gøy. Spesielt ikke når det er på jobben! :frustrert:

Håper du har en fin dag! :klem:

Voldsomt vær på vestlandet, leser jeg. Håper du ikke regner bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Regnfullt vær på vestlandet merker en ja... :sjenert:

Holder på å regna vekk her! :overrasket: Oversvømmelse oppi bondeland her... en plass som heter Jordalsstølen her er oversvømt....(ligger ved et vann her..) veier fulle av vann.... høyballer som flyter ut over visstnok... :ler: Ikkje så kjekt for de som eige de då men.. :roll: Og ute i fjorden er d visst ei elv som har funne seg en ny sti ned i hovedveien... de som sku forbi der (Edna hete det der...) imorges kom seg såvidt over... men den blei jo stengt og har vært det i heile dag.... Så de som bodde i fjorden kom seg ikkje heim... og de som skulle på ettermidagsskift kom seg ikkje på jobb.... De skal jo kanskje åpne veien igjen ikveld... men d er jo litt i seinaste laget då... festelig for de som ikkje får komt seg heim... :tristbla: Var visst et voldsomt ras i Bergen ida og hørte eg på radioen.... Er jaggu glad for at mine venninner ikkje bor i nærheten av d... :overrasket: Uff.... stakkars folk.. :roll:

Tommeline: Nei d er ikkje gøy... ikkje når de lage rykter om ting som ikkje er tilfelle i d heila tatt! :tristbla: Men men.... det er bare sånn på sånne plassar.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gaaah, jeg vil og til Haugesund igjen!!! Jeg elsker det stedet... :sjenert:

Tror vi har vært heldige her nede i sør jeg, har bare hatt litt regn og vind før på dagen.. høres kjassent ut med flom og greier...

ha en fin dag! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Nå er jeg "endelig" tilbake igjen fra ferie :) Skjedd mye på KG siden sist jeg var her... Var da ikke borte så lenge :klø: Hatt vondt i ryggen du da.. HUffe.... Bra at du er bedre da :) Har gått rykter om at du er gravid ja... Disse kvinnedominerte yrkene altså... Folk har jammen meg lite å prate om!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...