Edie Skrevet 2. september 2005 #521 Del Skrevet 2. september 2005 God helg! Jeg har ferie en uke nå, og skal nyyte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 3. september 2005 #522 Del Skrevet 3. september 2005 Har du en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. september 2005 #523 Del Skrevet 3. september 2005 Hallaoen og takk for alle besøk i dagboka mi!! :hoppe: @riel: Jøss!!! Your back! Håpe d går bra med deg.. Teit med d lokalet då... sjønte de ikkje d at folk drikke alkohol i et bryllup?!? :klø: Hørtes no heilt idiotisk ut... Men då er d no lika greit at du finne et anna lokale når de er så rare der då.. #Spidergirl#: Kjekt at du hadde gøy ute igår då..! Å så tok du på han eine som av de i bandet 2 ganger! Ikkje verst.. Skindeep: Her går d bare bra vettu... helg er heeeeeerlig! Seroxata: Så kjekt då! Håpe du har d bra og.. Og kose deg i helga.. Cons: God helg til deg og! Håpe du har ei strålande helg! ¤Chanela¤: Skal nok ikkje ut i helga nei... Er bare Hellbillis eg v se i den blueshelga og då.. Lille Ballerina: God helg til deg og vennen! :klem1: Lillelou: Her kan du få sitta såm mye du vil vettu! Ha ei suuuuper helg! Bettie: Koser meg alltid i helegene... håper du har d bra og koser deg og slapper av og.. Flowerpower: Eg kose meg og har d bare fint for tida.. Og d håpe eg at du og har? Charmina:Sol har d vært her idag faktisk... å så herlig med fin høst... Håpe du har d bra i helga og kose dg med Charmina-mannen og ungene... Aricept: Å så heldig!! Hørtes herlig ut..... har ei sånn uke på jobbturnusen min eg og.... men d er ik før i neste måned en gang... Håpe du kose deg i helga og... Meteora: Jepp har ei vedlig koselig helg... Du og håper eg! Idag har eg bare kost meg med mannen, gikk på cafe sammen i formiddag og dilla litt rundt og kikka på valgkampanjen (rene galskapen sånn som de nermest kaster seg over deg... ) og annet arangemang... Å så hadde vi lasagne til middag.... nam nam... Å så såg vi på barne-tv med Emil.. Å så gjorde vi på litt andre saker som ikkje eg skal nevna heilt her... Ellers så har vi bare slappa av... og no sitte han og ser på fotball... noe som intresere meg nederst i ryggen.... så då sitte eg her å kose meg... men no må eg en dagbokrunde fo d e noen dagar siden eg har vært her... GOD HELG TIL ALLE SAMMEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 3. september 2005 #524 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Hei igjen... Var foresten på besøk hos et vennepar av oss igår og spiste litt utenlandsk mat Var litt kylling med tlbehør som stekt paprika... Poteter med masse krydder og løk og olje (+++++ masse greier som eg ikkje har peiling på... ) Veit ikkje ka d heite men d var no værtfall godt! Å så var d veldig koselig i seg sjøl då.... såg blant anna litt ferievideo som de hadde filma... Såg no ut som de hadde kost seg ja.. Endret 3. september 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 4. september 2005 #525 Del Skrevet 4. september 2005 Høres godt ut det dere spiste, fint å smake nye retter. Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. september 2005 #526 Del Skrevet 4. september 2005 Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 4. september 2005 #527 Del Skrevet 4. september 2005 God søndag Håpe d står bra til med kg folket.. Qeenbee: Ja d er spennende å smake på nye ting Håpe du får en fin søndag og...og får kost deg litt før hverdagen begynner igjen imorra... Fakse: Takk d samme! :blunke: Men sjøl syns eg at søndager går litt fort.... og så veit en liksom at imåro.. så er d på an igjen....! :hår: Ikkje så gøy då... Men sånn er d no bare en gang.. Har ingen spesielle planar idag... Bare avslappings dag idag og tenke eg... Hvis vi då ikkje stikke en tur til mamsen på besøk ikveld el noe... Har litt lyst å leige en film el gå på kino og.. :klø: Får høra med ¤Escada¤ mannen (som forøvrig er å vaske bilen... ) når han komme heim.. ka han kunne tenkt seg.. Får vel snart til å begynna med middagen og... Biff stroganoff er d som står på menyen idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 4. september 2005 #528 Del Skrevet 4. september 2005 Har du fått bil??? Ha ein fin søndag. Hørtes ut som ein fin dag i går det virker som dere har det bra og det er så gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 4. september 2005 #529 Del Skrevet 4. september 2005 God søndag Jeg og min kjære så "Saw" i går.. anbefales ikke til sarte øyne.. Til alt hell greide jeg å sovne, men den var kjempe skummel. Men den er god å se når en har en mann å ligge inntil! Da har man iallefall en grunn til å få litt ekstra kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. september 2005 #530 Del Skrevet 4. september 2005 Hei!! Blir kosekveld her i dag også... ble litt for mye drikke på både meg og mannen i går, så nå ligger vi rett ut begge to... "Saw" som Lille Ballerina snakker om er skikkelig bra syns jeg! Skummel ja, men som hun sier så gjør jo ikke det noe når man har en god armkrok å gjemme seg i... Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. september 2005 #531 Del Skrevet 4. september 2005 Hallo! Høres ut som du har hatt en fin helg. Her i huset er det sløve tilstander etter at vi har "slitt oss ut" med å montere de to kommodene.Nå skal jeg bare latsabbe i sofaen med et glass vin og en hårete hund . Ha en koooselig søndagskveld da,søte du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 4. september 2005 #532 Del Skrevet 4. september 2005 hehhe, dere så og på emil? synes det er så koselig jeg... mimre litt til barndommen... Håper du får en fin dag i morra tutta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2005 #533 Del Skrevet 4. september 2005 God søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 5. september 2005 #534 Del Skrevet 5. september 2005 Høres ut som du har hatt en fin helg! Og masse god mat Enig i at Emil er koselig (lenge siden jeg har sett nå), men snikkerbua har jo brent ned Dumme folk som satte fyr på den ! Håper du har en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 5. september 2005 #535 Del Skrevet 5. september 2005 Hei te neste år skal eg bli sosionom Eg kom inn i dag og har søkt om permisjon i eit år sånn at eg kan ta d t neste år. Visste ikkje at det gjekk ant eg. :TooHappy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 5. september 2005 #536 Del Skrevet 5. september 2005 Heia! Takk for hilsen i dagboka mi! Håper det går bra med deg fortsatt! Dere vet å kose dere, du og typen din! he he.. Kos deg videre i uken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. september 2005 #537 Del Skrevet 6. september 2005 Hei snuppa Hørtes spennende ut den maten dere fikk på besøk. Alltid kjekt med noe annerledes. Jeg blir nemmelig veldig fort matlei jeg! KAnskje fordi jeg er Vegeterianer og ofte må finne på lure løsninger? Her er det deilig og varmt i dag med over 21 grader! Kos deg og ha en fin tirsdag! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sissi Skrevet 6. september 2005 #538 Del Skrevet 6. september 2005 Hei, innom med en liten hilsen . ¨klarer ikke helt å følge med med grattis for studieplass! Jeg syns iallfall det alltid er spennende å lære noe nytt og å gjøre litt annet enn den vanlige tralten. Høres ut som du hadde en koselig helg, jeg var fadder i barnedåp - ikke helt meg, men kan liksom ikke si nei når besteveninna spør Ha en fin kveld! fra Sissi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 6. september 2005 #539 Del Skrevet 6. september 2005 Håpe dataen din blir fiksa snart! Savne deg her inne allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. september 2005 #540 Del Skrevet 7. september 2005 Bare innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå