Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. august 2005 #481 Del Skrevet 26. august 2005 Skal du ut på byen i helga? Herlig å slappe av ja.. Deilig med fri! Hvorfor er det så deilig å sove..?.... ← Veit ikkje om eg skal ut i helga (værtfall ikkje idag...), tatt litt skrekken siden sist... neida... er ik så gale... Men eg liker veldig godt heimekos med gde mannen min og då... "Sova" leeeeeenge om morgenen å sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. august 2005 #482 Del Skrevet 27. august 2005 God helg Drar i praksis snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 27. august 2005 #483 Del Skrevet 27. august 2005 jeg er litt treg av meg: Gratulerer med bryllupsdagen Og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 27. august 2005 #484 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) God helg til deg! Jeg reiser snart, men skal prøve å oppdatere meg i løpet av ferien... Endret 27. august 2005 av LinKri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skindeep Skrevet 27. august 2005 #485 Del Skrevet 27. august 2005 Heia!! Ønsker deg ei god helg kjære venn!! Håper det går bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 27. august 2005 #486 Del Skrevet 27. august 2005 Helger uten for mye program, og med late morgener er også gode helger, synes jeg. Ha en fortsatt god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 27. august 2005 #487 Del Skrevet 27. august 2005 At d går an å væra så trøtt på en lørdgskveld.... Skulle ikkje vært lovlig!! Værtfall ikkje når en har fri å sånn... Lille Ballerina: Lykke til med praksisen då! :rosasmil: Går sikkert fint.... Dagoberta: takk skal du ha! Er akkurat sånn sjøl eg... LinKri: Blir nok kjekt å reise då.. Skindeep: Går bare bra med meg... Håpe helga de blir kos og;) Bettie: Jepp det synes eg og! Sånne helger er minst lika bra.... hvis ikkje bedre... Sitte forøvrig og guse på snop og tar meg en smirnof ice... :rosasmil: ER no ganske så behagelig med sånne bare slapp av helger og... Spare egentlig litt på "ute-lysten" til ei anna helg... har nemlig tenkt meg ut å se Kvinner på randen ei helg her når de kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 28. august 2005 #488 Del Skrevet 28. august 2005 Håper søndagen også har vært bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. august 2005 #489 Del Skrevet 28. august 2005 Søren og glømde heile bryllaupsdagen eg Håper du hadde det fint. Håper at denne helga også var fin. Det er så godt å berre lena seg tilbake og slappa av Eg må læra da. Her går det i 100 masse å gjera heile tida. Skulen tar mykje tid. Den heimturen min er forskøve fram til 20 oktober, det er dårlig nytt fordi eg stikker til Rauland etterpå på ridning. Men ska få skvist deg inn i avtalebokjii Men sorry. Ska ta ei langhelg i januar eg love dæg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. august 2005 #490 Del Skrevet 28. august 2005 Ja, sooove leenge er alltid digg Rauland? Der var vi ofte med familien før og rant slalom. Rir du ofte? Ha en suuuper søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 28. august 2005 #491 Del Skrevet 28. august 2005 Heia og god søndagskveld allle sammen! Bettie: Det var den vettu!! #Spidergirl#: Så dumt at du ikkje komme heim på leeeeeenge likavel då.... Men ellers har eg hatt d fint i heile helga.... dark angel: Ja e jo bare heilt SUUUUPERT å sova lenge om morgenen då! Sku ønska eg kunne d heile tida eg... :blunke: Idag har eg bare slappa av (idag og! he he he.. ) og slete sofaen med min kjære... piste pizza ute... (herlig og slippa å laga mat.. ) og sett på film... For meg kan ikkje en søndag bli bedre.. Men imåro er d hverdag igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 28. august 2005 #492 Del Skrevet 28. august 2005 BØ! så kom jeg meg endelig ut litt her inne Høres ut som du har hatt en herlig søndag iallefall SItter her og hører på regnet mens jeg hører på musikk... alt er så rolig at! Ha ei flott uke!! :sjamor: jeg er nok tilbake her på onsdagen senest iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 28. august 2005 #493 Del Skrevet 28. august 2005 Heisann! Takk for besøk i dagboka mi... Håper du har en fin søndagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 28. august 2005 #494 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor er søndagskvelder alltid litt kjipe? Mandag og hverdagen henger som en liten skygge over frikvelden synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 29. august 2005 #495 Del Skrevet 29. august 2005 Hei Høres ut som du har hatt en herlig avslapningshelg! God det og av og til! Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. august 2005 #496 Del Skrevet 29. august 2005 Hverdag og mandag - men det går fort mot helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 29. august 2005 #497 Del Skrevet 29. august 2005 Ja hverdag igjen... men fridag for meg likavel!! Seroxata: Uææææ!!!!! No vart eg skremt ja! Selv om regnet ikkje er så kjekt i seg sjøl... så kan d jo væra behagelig å sitta å høra på av og til... litt beroligandes liksom.. cons: Hadde en koselig søndagskveld ja... Håpe du og hadde det...? Aricept: Helt enig i at søndager kan væra litt kjipe sånn... men no var eg så heldig at eg hadde fri på mandagen eg! Langfi.... erjaggu godt av og t! :rosasmil: Tommeline: Håper du får en fin uke og! Bettie: Ja ukene går no som regel fort då... heldigvis! Har forøvrig vært å spist middag hos mammo idag... pizzahorn... Mammo lage verdens beste pizzahorn! Ingen tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 30. august 2005 #498 Del Skrevet 30. august 2005 Håper du får en fin dag i morgen, og så er det snart helg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. august 2005 #499 Del Skrevet 30. august 2005 Pizzahorn - det er det lenge siden jeg har lagd. Det er kjempegodt. Men jeg får vente med slike utskeielser til jeg har flyttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cosmo Skrevet 31. august 2005 #500 Del Skrevet 31. august 2005 Grattis med bryllupsdagen som var, da! Litt på etterskudd, jeg..Hørtes jo ut som dere hadde det hygelig Ha en fin uke fortsatt! Håper det ikke blir alt for stressende tempo,da=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå