Bettie Skrevet 24. august 2005 #461 Del Skrevet 24. august 2005 Bare innom med en liten hilsen. Har du det bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 24. august 2005 #462 Del Skrevet 24. august 2005 Kom akkurat til å tenke på at jeg har sluttet på ppillene.. det betyr vel at menssmertene kommer tilbake. Ikke noe særlig Bruker du noe for å bli døyve smertene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 24. august 2005 #463 Del Skrevet 24. august 2005 ojoj, en veldig forsinket gratulasjon herifra huffe, må visst holde meg mer oppdatert! håper du har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 25. august 2005 #464 Del Skrevet 25. august 2005 Halla.... Idag sitte eg bare her og lure.... vente bare på at eg skal på ettermidag... Kjedelig på sånne dager... får liksom gjort så lite.... Men på en annen side er d no godt å få sova litt lenger om morgenen då.... ¤Chanela¤: Vi koste oss ja... :blunke1: Går bra med bok-handling eller? Lille Ballerina: Jepp....mens smertene kommer VIRKELIG tilbake når en har slutta med pillo..... Hadde nesten glemt kor vondt eg pleide å ha jo... Sannelig godt at d finns ibux og paracet og lignende..!! Hatt det 2 ganger etter at eg slutta no.... Hørt at det finns noen andre tabeletter som skal væra litt meira effektive mot menssmerter?? :klø: Flowerpower: Veit ikkje heilt kem som er heldigst eg.... ser ikkje særlgi ut når mammo får sine hete-tokter innimellom...?? Virke ikkje så særlig å væra i overgangsalderen heller nei.. men noe skal vi vel alltids ha... Linkri: Er noe bedre med mens auen no... men er litt kjedelig å blø så masse... må jo gå med nattbind om dagen jo...!!!! Men sånn er d å slutta med pillo... :blunke: Er spennende avdeling eg jobbe på ja... men tempoet er vel kanskje ikkje alltids lika forsvarlig... Bettie: Takk for hilsen... er bedre no takk Har du d litt bedre no då...?? Seroxata: Har d jo bra då vettu.. Fant ut at eg hadde litt å oppdatera meg innen sidene dine og her idag.... Håper det gt bedre med leiligheten din no.. Må nett ned i kjellaren å henga opp litt klær her før eg skal på kveldsvakta... til alle som har vært innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 25. august 2005 #465 Del Skrevet 25. august 2005 Hmmmm............. Undrer om eg faktisk skal begynna med litt trening... (bare vanlig airobic-trening) Sitte å ser på avisa at de skal starta opp igjen nå etter sommeren.... Veit jo at eg hadde hatt SÅ godt av det... Er bare det at d e så treigt å komma igang.. er ikkje særlig flink t å sparka meg sjøl i baken og si atte no...!!! Tror eg skal ta en overbevisande samtale med ei venninna som komme heim ifra ferien sin no på søndag... Er litt lettare om det er fleire med liksom.. :blunke1: Nei.. no får eg dra meg på jobb.... håpe d blir en bra dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. august 2005 #466 Del Skrevet 25. august 2005 Aerobic er jo kjempemorsomt da Hadde gått på det selv, hadde det ikke vært for alle de slanke menneskene som har SUPERkondis... Føler at jeg ikke passer helt inn da... Du får ha god vakt i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 25. august 2005 #467 Del Skrevet 25. august 2005 Jeg skal begynne på aerobic også, til neste uke. Gleder meg litt, faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. august 2005 #468 Del Skrevet 25. august 2005 Ett ord: Power Yoga! Anbefales på det aller beste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 25. august 2005 #469 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Hellu... Nett spist litt mat her... mannen har laga.. Alltid godt når en har vært på kveldsvakt.. LinKri: det er nettopp det som er problemet... alltid masse slanke folk... som har rytmen... ser bra ut... osv...++++ Men noe må eg vel gjøre for å føle meg bedre... og kanskje se litt bedre ut og...? Rihakath: Tanken på det begynner faktisk å gleda meg litt og.... bedre form.. bedre kondis... bedre kropp...??? Lille Ballerina: Det høres jo kjempe tøft ut då! :-D Men så bor eg på en liten (dritt) plass... som ikkje har sånne festelige ting.. :storfot: Men får ta til takke med de få tilbudene som er.. :rosasmil: Men no tror eg at eg må gå å finna AGNES.... skal ha tidlig vakt imorra... Sååå..... natta folkens! Endret 25. august 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 25. august 2005 #470 Del Skrevet 25. august 2005 Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. august 2005 #471 Del Skrevet 25. august 2005 Håper du har hatt en fin uke og at helgen blir bra. Og selvfølgelig håper jeg at du har frihelg da Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. august 2005 #472 Del Skrevet 25. august 2005 Det er alltid lettere å være to som går sammen på trening, synes jeg, så å avtale med en venninne er bra. Ha en god vakt i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. august 2005 #473 Del Skrevet 26. august 2005 Bare innom for å ønske deg GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. august 2005 #474 Del Skrevet 26. august 2005 Skip o'hoi! Eller; Suuuupergod helg til deg også! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. august 2005 #475 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) GOD HELG ALLE SAMMEN!!!!! ]Deler og iherdig ut litt til alle sammen!!!! [/size] Endret 26. august 2005 av ¤Escada¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. august 2005 #476 Del Skrevet 26. august 2005 Det er alltid lettere å være to som går sammen på trening, synes jeg, så å avtale med en venninne er bra. Ha en god vakt i morgen. ← Hadde ei fin vakt idag... men jaggu godt det er fredag likavel..!! Er foresten alltids lettare hvis en får vært 2 stk. smmen om treninga ja... hjlper på d.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 26. august 2005 #477 Del Skrevet 26. august 2005 Håper du har hatt en fin uke og at helgen blir bra. Og selvfølgelig håper jeg at du har frihelg da Klem fra Charmina ← Jobba sist helg... så eg har fri denne helga ja.. Og gjett om det er noen som skal ta igjen fo d no då...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Chanela¤ Skrevet 26. august 2005 #478 Del Skrevet 26. august 2005 Håpe du får ei KANONFIN helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. august 2005 #479 Del Skrevet 26. august 2005 Skal du ut på byen i helga? Herlig å slappe av ja.. Deilig med fri! Hvorfor er det så deilig å sove..?.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 26. august 2005 #480 Del Skrevet 26. august 2005 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå