Frk.sommerfugl Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Hei!🌸 Jeg har vanskelig med å velge hvilke privatskole jeg skal gå nå til høsten. Jeg skal ta opp naturfag, matematikk, samfunnsfag og engelsk. Klarer ikke å finne ordentlige erfaringer fra noen av stedene, er det noen her som har gått der som kan fortelle litt om de? Hadde vært til stor hjelp!🤗
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Sonans! Utrolig flinke lærere og man merker utrolig godt at de vil du skal klare å forbedre deg. Gikk fra 2 til 5 i matematikk hos de, og fra 4 til 6 i sosiologi. Veldig mye oppfølging, og de gir ofte tilbakemeldinger. Har ingenting vondt å si om sonans. Anbefales virkelig:) Anonymkode: 56866...9c7 1
Frk.sommerfugl Skrevet 18. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sonans! Utrolig flinke lærere og man merker utrolig godt at de vil du skal klare å forbedre deg. Gikk fra 2 til 5 i matematikk hos de, og fra 4 til 6 i sosiologi. Veldig mye oppfølging, og de gir ofte tilbakemeldinger. Har ingenting vondt å si om sonans. Anbefales virkelig:) Anonymkode: 56866...9c7 Oi, så bra du! Når gikk du der? Var det mange elever i klassene?😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå