AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Forrige gang jeg stappa en finger inn i rumpehullet hans kom det en fis, han bare lo og ba meg om å gjøre det igjen. Så kom han og når jeg trakk fingeren ut var den full av dritt. Han synes dette er skikkelig digg, men for meg er det turn-off. Han klarer nesten ikke å komme uten stimuli der bak. Anonymkode: dfc8e...e55 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Be ham om å skylle der først da. Du går kjøpt skyllegreie på kondomeriet. Men hvis du virkelig ikke vil gjøre det så lar du jo bare være. Anonymkode: 43e85...f0f 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Hva med å kjøpe en liten butplugg? Jeg hadde heller ikke klart en finger opp der, svett og hårete mannerumpe er uaktuelt Anonymkode: 4ef30...fa9 1
Dr. A. Kula Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 Om du bruker dildo/buttplug eller noe annet som erstatning for din egen finger unngår du å risikere ubehageligheter på egen finger samtidig som partneren får sitt ønske oppfylt. 3
Hr. Aktiv Skrevet 18. august 2019 #5 Skrevet 18. august 2019 Plasthansker da? Det er veldig deilig å ha en finger eller to der bak. Spesielt hvis fingeren masserer prostata.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #6 Skrevet 18. august 2019 Har aldri fått bæsj på fingeren, men noen ganger bruker jeg kondom på fingeren. Men kanskje typen kan øve seg på å komme uten fingeren, jeg gjør dette kun en gang i blant. Anonymkode: 9d832...fd0
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #7 Skrevet 19. august 2019 Prøv å stimulere i mellomkjøttet da, du når prostata derfra også. Og be han skylle og vaske seg oppi der først, det er jo første bud. Eller så får han ordne seg selv... Anonymkode: 93a98...ec5 2
Hr. Aktiv Skrevet 19. august 2019 #8 Skrevet 19. august 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv å stimulere i mellomkjøttet da, du når prostata derfra også. Og be han skylle og vaske seg oppi der først, det er jo første bud. Eller så får han ordne seg selv... Anonymkode: 93a98...ec5 Mellomkjøttet? Ja da fucker du bare opp hodet og man blir irritert. Ihvertfall jeg blir det. Det kan vel sammenlignes med å rote rundt i skjedeåpningen med penis og du stikker den ikke inn. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #9 Skrevet 20. august 2019 Ikke noe stas å få avføring på fingeren. Hvis han vil ha moro der bak, så får han jobbe for det. Han får kjøpt en analdusj på sex butikk. Han spyler oppi "rommet" rett innenfor anus åpningen trykker det ut på do. Gjenta helt til det ikke engang blir farge. Etter analdusj tar det litt tid før det trekker seg sammen. I det tidsrommet får han smøre og slikt. Og så vaske utsiden på nytt til slutt. Og så avslutte med en helskyll i dusjen. Etter det kan du bruke hansker. Eller leketøy/strap-on som HAN vasker og desinfiserer etterpå. Du får sett med ganske mange ting for 500 kroner. Ikke ert skrukken hvis du ikke har tenkt å gå inn. Det er frustrerende. Anonymkode: f9a63...d1c
barbent Skrevet 20. august 2019 #10 Skrevet 20. august 2019 Helt greit han ønsker en finger i rumpehullet, jeg liker det selv også selv om jeg ikke har prostata. Du bør forlange at han gjør seg ren først, du kan også bruke en kondom eller kjøpe engangshansker så slepper du avføring på fing.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #11 Skrevet 20. august 2019 11 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Mellomkjøttet? Ja da fucker du bare opp hodet og man blir irritert. Ihvertfall jeg blir det. Det kan vel sammenlignes med å rote rundt i skjedeåpningen med penis og du stikker den ikke inn. Jeg har lest flere steder at å trykke hardt på mellomkjøttet, så kan prostata stimuleres utenfra. Så jeg har også prøvd det flere ganger, men nå har kjæresten gitt tydelig tegn på at det er selve åpningen som gir glede. Så nå har jeg kjøpt engangshansker i dag så vi kan ta den helt ut snart, eller inn da. 😄 For øvrig er det ganske spennende å bli teaset med penis i skjedeåpningen uten at den blir presset inn umiddelbart. Anonymkode: a8058...fe0
Hr. Aktiv Skrevet 20. august 2019 #13 Skrevet 20. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lest flere steder at å trykke hardt på mellomkjøttet, så kan prostata stimuleres utenfra. Så jeg har også prøvd det flere ganger, men nå har kjæresten gitt tydelig tegn på at det er selve åpningen som gir glede. Så nå har jeg kjøpt engangshansker i dag så vi kan ta den helt ut snart, eller inn da. 😄 For øvrig er det ganske spennende å bli teaset med penis i skjedeåpningen uten at den blir presset inn umiddelbart. Anonymkode: a8058...fe0 Da må du trykke hardt. Du når ikke den bare ved å trykke der. Da hadde de fleste menn harr prostatamassasje f.eks. når de sykler. Trykking der bare irriterer meg. Da er det mye bedre å ikke gjøre det. Trykking der er nesten ensbetydende med inn med en finger eller dildo. Ok. De damene jeg har holdt på med likte det ikke. Den teasingen ble de helt gal av. Ei ble såpass gal at hun avbrøt og dro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå