AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Ser jeg hvordan sexlysten min har flukteet historisk så er det en klar sammenheng med hvor mange andre meningsfulle ting jeg har hatt i livet mitt. Når jobben trigger meg, forhold og familielivet gir meg masse og jeg har spennende mål jeg jobber mot innenfor hobbyene mine er jeg mye mindre kåt, enn når jeg har lite gående og går mye rundt og kjeder meg. For meg er altså veldig høy sexlyst et symptom på at livet jevnt over suger. Dette kan vel ikke gjelde bare meg? Anonymkode: 7efa2...d65 2
Bamseklemmer Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg er altså veldig høy sexlyst et symptom på at livet jevnt over suger. Dette kan vel ikke gjelde bare meg? Jeg har hjemmekontor, lite oppdrag: kjempekpåt, mye oppdrag: da er det ikke mye å se til "han" nei🙈
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 På 18.8.2019 den 21.34, AnonymBruker skrev: For meg er altså veldig høy sexlyst et symptom på at livet jevnt over suger. Hvordan er det nå da? Siden du er her, tenkte jeg.. Anonymkode: f2329...274
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 Jepp, kjenner meg igjen! Anonymkode: b5043...7bf
SardintrollReturns Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 (endret) Vil tro dette er vanlig, på en dag med mange gjøremål er hjernen for opptatt til å sende blodstrømmen nedover så ofte. Endret 21. august 2019 av SardintrollReturns 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #6 Skrevet 21. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det nå da? Siden du er her, tenkte jeg.. Anonymkode: f2329...274 Nå er livet bra og sexlysten litt lav. (At jeg er her inne har ingenting med kåtskap å gjøre, har det for deg?) Anonymkode: 7efa2...d65
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #7 Skrevet 21. august 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er livet bra og sexlysten litt lav. (At jeg er her inne har ingenting med kåtskap å gjøre, har det for deg?) Anonymkode: 7efa2...d65 Mente det at du laget tråd om det Nja, nei, egentlig ikke. Om jeg er kåt i utgangspunktet, så blir det nok ødelagt av å henge her inne på akkurat dette forumet. Men syntes at tråden var interessant, har aldri tenkt på det før! Anonymkode: f2329...274
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #8 Skrevet 21. august 2019 Tja, det er jo litt sånn at når jeg har mye å gjøre på jobben så tenker jeg kanskje mindre på sex, da kan jeg gå helt opp i hva jeg driver med. Har ikke energi til å drive og date på toppen av alt annet som skjer i livet mitt. Det er nok kanskje også litt sånn at når man kjeder seg, så føler man seg litt mer ensom og så får man mer lyst på nærhet. Man må liksom ha en form for stimuli hele tiden, er det ikke det ene, så er det det andre. Nesten eneste gang jeg har hatt en virkelig seriøs kjæreste i livet mitt var da jeg var på mitt laveste, rett etter studiene, jeg var blakk, hadde flyttet til nytt sted og søkte jobber og hadde bare en kjedelig jobb som mellomstasjon. Så ordnet ting seg med leilighet og jeg fikk en superkul jobb som jeg elsket og et kjempestort nettverk, og så ble det slutt med han. Skal ikke si det var en helt direkte eller eneste årsak, men det spilte nok inn. Anonymkode: a9824...2f9 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #9 Skrevet 23. august 2019 På 21.8.2019 den 21.39, AnonymBruker skrev: Mente det at du laget tråd om det Nja, nei, egentlig ikke. Om jeg er kåt i utgangspunktet, så blir det nok ødelagt av å henge her inne på akkurat dette forumet. Men syntes at tråden var interessant, har aldri tenkt på det før! Anonymkode: f2329...274 Hehe. Sånn funker forumet for meg også. Anonymkode: 7efa2...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå