AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Bryr du deg ikke om å vite din HIV-status? Tenker da på folk som har hatt ubeskyttet sex med en eller flere og som aldri har testet seg for HIV. Selv om en kan være helt uten symptomer i 7-10 år etter smitte, så bryr du deg ikke? Viktigere å ikke få herpes eller klamydia? Syns det er så rart. Folk er opptatt av å spise sunt, trene, ha hvite tenner og generelt se bra ut, men om de hadde HIV/Ikke det gidder de ikke finne ut. Anonymkode: 37cb6...881 2
solmåneogstjerner Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Gjør vi ikke det? Jeg har testet meg mange ganger. Både for det ene og det andre. 2
Bamseklemmer Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 28 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Gjør vi ikke det? Jeg har testet meg mange ganger. Både for det ene og det andre. Bra! Det skulle alle ha gjordt som ikke har fast følge😊 2
solmåneogstjerner Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 2 minutter siden, museslikker69 skrev: Bra! Det skulle alle ha gjordt som ikke har fast følge😊 Enig. Har fast følge nå da. Men har jo ikke vært sånn hele livet 😊 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #5 Skrevet 18. august 2019 Jeg har testa meg for HIV, jeg. Da jeg var singel og hadde tilfeldig sex. Nå er jeg sammen med en kar på 6. året, så tviler på jeg trenger det. Anonymkode: b89f2...699 3
Bamseklemmer Skrevet 18. august 2019 #6 Skrevet 18. august 2019 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Enig. Har fast følge nå da. Men har jo ikke vært sånn hele livet 😊 Ikke jeg heller, må si jeg har hatt maks flaks, 1 clamydia på alle mine år😅 1
Jr.Garcon Skrevet 18. august 2019 #7 Skrevet 18. august 2019 Har aldri ubeskyttet sex med ny partner før begge har testet seg. Tester selvsagt også med blodprøve for HIV, hepatitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå