Gjest ikke innlogget Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Vi var to venninner som var på nachpiel sist helg. Ingen av oss drakk stort, men verten blandet de to drinkene. Hun er en del eldre enn meg, og verten ba henne gå hjem. Hun bor rett ved der vi var på fest. Heldigvis skjønte hun hva som holdt på å skje, og forlot meg ikke. Vi nærmest ravet hjem og måtte støtte hverandre opp for å unngå å gå i sikksakk. Da jeg kom hjem, sjanglet jeg og følte meg overstadig beruset, men ikke på alkohol, var mest sløv Like etter sovnet jeg, og var i koma i timer. Jeg våkna ikke av telefonen engang. Heldigvis skjedde ingenting fordi vi holdt sammen, men hva kan vi ha fått i oss? (Jeg har ikke lyst å blande polititet inn i det, fordi vi bare vil få bråk i form av trusler osv.)
liv Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 om du vil vite hva, så gå til legen å be han ta en blodprøve.
Gjest trådstarteren Skrevet 11. mai 2005 #4 Skrevet 11. mai 2005 Rohypnol... ja, kanskje men jeg tviler. Vi hadde tatt par drammer og jeg hadde ikke blackout, slikt som kan oppstå når man blander alkohol og hypper. Jeg ble heller ikke "opptent", noe som også kan oppstå når du blander hypper med alkohol. Ble bare helt sløva ned, nesten som å gå på sterkt morfinliknende stoff... Er glad vi holdt sammen og at vi begge kom oss helskinnet hjem.
Gjest Catwoman Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Dte kan ikke ha vært noe sovepiller rett og slett, eller sterkt beroligende medisin han blandet i? Siden du ble så sløve og sov såpass tungt etterpå
Fakse Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Huff, skumle greier! Godt å høre at det gikk bra likevel!
Gjest Gjest123 Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Min første tanke er GHB... Det blir man litt sløv av og når man sovner, så sover man uendelig lenge og som om man var i koma...
Gjest trådstarteren Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Det var garantert ikke GHB. Dette vet jeg fordi jeg har en erfaring med stoffet for mange år tilbake. GHB gjør at man nærmest svever, men den sløve tilstanden vi ble i er ikke sammenliknbar. Heldigvis skjønte min venninne tegninga. Hun har bodd her lenge og jeg tror hun visste hvilke typer vi var på nachpiel med. Jeg er lettet fordi hun ikke gikk (hun ble forsøkt frosset ut flere ganger. Det vil si at de ba henne gå hjem, selv om hun var stille og ikke sa stort). Jeg kjenner ikke verten på den festen, eller han andre som var der, men det var innlysende hvilke typer de er. Det var anabole steorider, m.m. De holdt det ikke skjult engang. Det virket som de likte å vise muskler og som de var stolt av sin image... Og de vet at verken jeg eller min venninne vil snakke høyt om dette. Noen ganger er det best å tie for sin egen del...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå