AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Inntrykk av at " harryfolket" oppdrar barna sine til å skrike og rope. Skjønner at enkelte barn er mer høylytte og aktive, og det er ikke dette jeg skal frem til, men de foreldrene som ler av det, roper sammen med de, klapper av det og fremprovoserer det. Har et familiemedlem som desverre har gjort mye dumt inkl lovbrudd. Han skriker med ungen sin og legger det ut på some. Det samme gjelder en del andre. Hvorfor oppfordre dem til å bråke? Anonymkode: 256b7...6fa
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Det har jeg aldri vært borti 🤔 men opplever at en del blåser i støynivået til ungene. Hos oss praktiserer vi innestemme, med stadige påminnelser. Orker ikke masse bråk og leven hele dagen. Anonymkode: f3849...11c 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Har aldri sett foreldre som «oppfordrer» barna til å rope og bråke. Anonymkode: 4d3b2...43e
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #4 Skrevet 19. august 2019 Har heller aldri sett det Ts beskriver men jeg har sett innadvendte barn utvikle seg og "blomstre". Dette skaper mye hat og bitterhet fra mødre uten personlighet. Anonymkode: 2470c...f70 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #6 Skrevet 19. august 2019 Det har jeg aldri sett noen gjøre. Anonymkode: 661ca...c74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå