AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Altså jeg har tatt flere graviditetstester som viser neg/svakt.. og det blir ikke sterkere, burde så klart ta den på morgen da, men skjer som oftes ikke. Tror jeg er 2 dager over mensen så burde blitt mye sterkere strek. Vurdere å dra til legen siden jeg har hatt mens smerter i over en uke og vonde pupper. Menmen... hva tenker dere? Anonymkode: 29943...f22
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Kanskje det er en kjemisk graviditet, mensen kommer nok om et par dager. Det er ikke noe å dra til legen for ennå ihvertfall. Anonymkode: f74fe...b49
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Du finner tidsnok ut om du er gravid eller ikke og du trenger ikke helsehjelp bare fordi mensen er 2 dager forsinket. Se om mensen kommer i løpet av en ukes tid og test på ny på morgenurin. Men forbered deg på at du får mensen, hos de fleste slår testen ut døgnet rundt 2 dager på overtid.. Anonymkode: 2aa8f...323 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du finner tidsnok ut om du er gravid eller ikke og du trenger ikke helsehjelp bare fordi mensen er 2 dager forsinket. Se om mensen kommer i løpet av en ukes tid og test på ny på morgenurin. Men forbered deg på at du får mensen, hos de fleste slår testen ut døgnet rundt 2 dager på overtid.. Anonymkode: 2aa8f...323 Takk for svar, da venter jeg på mensen:) Anonymkode: 29943...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå