Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Min eks var veldig kontrollerende og eiesyk (og mye mer) overfor meg. Gjorde det slutt etter under et år. Stygt brudd, jeg fikk skylda for alt. Det som skjedde etter bruddet har gjort til at jeg har kuttet all kontakt med denne fyren. 

Vi har felles venner og var på samme fest i helga. Har ikke sett han på flere måneder, og heller ingen kontakt (det er jeg som ikke ønsker det) 

Så på lørdag da vi var på fest, latet jeg som at han ikke var der. Unngikk blikket hans. Det gikk fint lenge. Jeg storkosa meg, det så han nok også. 

Langt ut på natta kom han bort da jeg satt med en felles venn. 

Han tok tak i haka mi (ikke hardt) og sa høyt og tydelig "jeg driter i hvem du knuller". Jeg sa ingenting, og gikk bort til venninna mi. Så stilte eksen min seg over denne vennen, og holdt han på samme måte. Vennen satt helt stille og "tok i mot" det som ble sagt. Han sto sånn et par minutter, tror jeg. Det gikk da trolig på at eksen trodde at denne kompisen sjekket meg opp. Til slutt kom det noen og førte vekk eksen min. 

Jeg gråt og skalv etterpå. Den felles vennen gråt enda mer (voksen mann) 

Vennene våre var sjokkerte over det som skjedde. 

Hva er dette slags oppførsel? Han slo ingen, men det er jo ikke greit likevel! Vet ikke om jeg skal gjøre eller si noe, eller bare la det forbigå i stillhet..

Anonymkode: ac10f...59f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, med den oppførselen han utviste der, spørs det om dere har felles venner mer. De tar nok avstand fra han nå, så blir nok lenge til neste gang du ser han. Ta kontakt med den mannlige vennen og hør om det går bra med han.

Anonymkode: bb176...3c9

• Liker 2
Skrevet

Hærregud ! Vær forsiktig. Kommer han med trusler også ? 

Hvis ikke så kan det være att han er redd for å tape ansikt ? 

Eller att han føler seg litt teit/såret/avvist pga bruddet og vil ta igjen ? 

Menn og kvinner takler brudd på forskjellige måter.

Men det skal ikke være sånn att du skal ha bruddet hengende over deg til evig tid heller.

Åsså er det jo litt dumt fra han sin side også HVIS dere skulle finne tilbake til hverandre.(man forandrer seg med årene liksom) 

Anonymkode: 89b01...bc2

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hærregud ! Vær forsiktig. Kommer han med trusler også ? 

Hvis ikke så kan det være att han er redd for å tape ansikt ? 

Eller att han føler seg litt teit/såret/avvist pga bruddet og vil ta igjen ? 

Menn og kvinner takler brudd på forskjellige måter.

Men det skal ikke være sånn att du skal ha bruddet hengende over deg til evig tid heller.

Åsså er det jo litt dumt fra han sin side også HVIS dere skulle finne tilbake til hverandre.(man forandrer seg med årene liksom) 

Anonymkode: 89b01...bc2

Nei, han har ikke kommet med trusler. Han var sjalu når vi var sammen, så han er det nok enda. Han sa da det ble slutt: "VISS du får det en ny mann nå, sååååå..." 

Og generelt da vi var sammen "viss NN prøver seg på deg skal jeg slå han rett ned" 

Men at han føler seg avvist og såret etter bruddet? Ja, det gjør han nok. 

Har nå sendt melding til han andre som fikk gjennomgå. 

Anonymkode: ac10f...59f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...