AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Far har ytret at han vil ha delt bosted og 50-50. Har gått med på 60/40 og nå vil jeg ha henne mer Denne uka "visste han ikke" at han skulle ha henne. Han har alltid oddetallsuker i helgene fra torsdag. Han kjøper aldri klær eller bidrar økonomisk og det har han aldri gjort. Han har sagt til barna på 5 og 10 at han muligens flytter utenlands om et par år for å studere. Null ansvarsfølelse. Barnet ringte hjem i helga på gråten fordi faren lå og sov og ikke gadd finne på noe med henne, kl 18 på kvelden. Dette er bare en brøkdel, sykt lei av den gjøken. Har jeg grunnlag for å ønske at hun er der annenhver helg og at han betaler bidrag? Anonymkode: f88ab...4a8
Minlillesky Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Han må betale bidrag uansett. Så lenge du har barna mest. Søk bidrag gjennom nav. Privat avtale kan fort bli kluss om han unngår å betale. Med nav, så er det tryggere. Har dere vært på familievernkontoret, både med og uten barn for å prate ut og finne en løsning som passer barna? 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 1 minutt siden, Minlillesky skrev: Han må betale bidrag uansett. Så lenge du har barna mest. Søk bidrag gjennom nav. Privat avtale kan fort bli kluss om han unngår å betale. Med nav, så er det tryggere. Har dere vært på familievernkontoret, både med og uten barn for å prate ut og finne en løsning som passer barna? Jeg er ikke mor til hans 5 åring. Innkalte han, men han møtte ikke opp. Bidrag fikk han stanset gjennom nav i 2017, men vet han jobber litt nå som tilkallingsvikar. Anonymkode: f88ab...4a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå