Gjest MinaP Skrevet 11. mai 2005 #1 Skrevet 11. mai 2005 Har sett et par brune skinnstøvler som jeg synes er så tøffe. De er litt kraftige, høy hel og litt cowboypreg (men likevel langt ifra å se ut som cowboystøvler) I fjor høst begynte jo denne typen støvler å komme, og har blitt masse av d nå. Men hvor lenge varer d egentlig? Usikker på om d vil være unødvendig å kjøpe d nå som sesongen er nesten helt over. Sannsynligvis vil d vel være sånne til høsten igjen også?
Sommerfugl Skrevet 11. mai 2005 #2 Skrevet 11. mai 2005 Trenger du sånne støvler nå som det blir sommer? Jeg ville heller ventet til høsten. Eventuelt kjøpt de på salg.
Gjest MinaP Skrevet 12. mai 2005 #3 Skrevet 12. mai 2005 Nei jeg trenger ikke sånne støvler nå som d blir sommer. Var bare for at jeg har sett på et par som jeg syntes var spesielt fine... Så derfor har jeg lyst til å kjøpe dem selv om sesongen egentlig er over, for vet jo ikke om jeg finner noen jeg liker like godt til høsten. Så spørsmålet er egentlig om disse vil være "ut" til høsten igjen. Noen som vet??
Gjest kalle27 Skrevet 12. mai 2005 #4 Skrevet 12. mai 2005 er det bare meg eller ser det ganske dumt ut når alle jenter har like brune cowboysko med buksa nedi? her i oslo er det i alle fall overalt. så mitt råd er: vent til neste mote kommer og vær tidlig ute!
Sienna Skrevet 12. mai 2005 #5 Skrevet 12. mai 2005 Har sett et par brune skinnstøvler som jeg synes er så tøffe. De er litt kraftige' date=' høy hel og litt cowboypreg (men likevel langt ifra å se ut som cowboystøvler) I fjor høst begynte jo denne typen støvler å komme, og har blitt masse av d nå. Men hvor lenge varer d egentlig? Usikker på om d vil være unødvendig å kjøpe d nå som sesongen er nesten helt over. Sannsynligvis vil d vel være sånne til høsten igjen også?[/quote'] Sjansen for at de kommer til å være i motebildet til høsten også er stor. Vi er rimelig trege her i Norge, spesielt utenfor hovedstaden.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #6 Skrevet 12. mai 2005 Flere synspunktet på det: ser det bare teit ut å ha sånne sko når så mange har d?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Det ser ikke teit ut at alle har det samme når det gjelder mote. Det er jo derfor det er mote! Det som er teit er når folk klager over at "alle går jo i det og det nå, så da skal ihvertfall ikke jeg ha det". Er det liksom bare de ti første som skal få lov å ha det nyeste? Hva skal liksom vi andre gå i da?
Morea Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Jeg gikk til anskaffelse av brune støvletter som jeg har buksa nedi, men passet på å kjøpe noen som var såpass spesielle at jeg har sett bare én annen person med disse. Pluss at jeg kan ha dem til skjørt uten at de ser klumpete ut. Synes det er veldig fint med sånne støvletter som de selger på Bianco, men valgte bevisst ikke å kjøpe sånne fordi det ante meg at det ville bli en farsott. Men tror nok at denne trenden kommer til å fortsette ja. Høstmoten bærer i allefall fremdeles preg av cowboy/romantisk..
Gjest Kalle27 Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 Det ser ikke teit ut at alle har det samme når det gjelder mote. Det er jo derfor det er mote! Det som er teit er når folk klager over at "alle går jo i det og det nå' date=' så da skal ihvertfall ikke jeg ha det". Er det liksom bare de ti første som skal få lov å ha det nyeste? Hva skal liksom vi andre gå i da?[/quote'] Det er vel ikke noe stas å se ut som alle andre vel? Trender er jo nettopp det, trender en kort stund. Når alle har det er det ikke trendy lenger! Tenk selv, lag din egen stil! (eller vær tidlig ute med det som er in). Det er så trist å kjøpe noe som alle andre har, mener nå jeg i alle fall. Men hver sin smak (eller kan alle lik smak...?) :-?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #10 Skrevet 12. mai 2005 Det er vel ikke noe stas å se ut som alle andre vel? Trender er jo nettopp det, trender en kort stund. Når alle har det er det ikke trendy lenger! Tenk selv, lag din egen stil! (eller vær tidlig ute med det som er in). Det er så trist å kjøpe noe som alle andre har, mener nå jeg i alle fall. Men hver sin smak (eller kan alle lik smak...?) Javisst er det trist når alle går i det samme. Men det jeg prøver å få frem er at det er umulig at det ikke skal skje. Man handler jo i de samme butikkene, og så snart noe nytt kommer vil jo "alle" ha det. Og når "alle" kjøper det med en gang, så er det liksom ut da??? Å ha sin egen stil handler vel mer om å sette sammen klær, sko og tilbehør på en slik måte at man ikke ligner alle andre. Og for de som ikke synes at f.eks slike støvletter er noe fint, ja så er det jo perfekt, for da kan de jo bare kjøpe noe annet, hvis de finner noe annet i butikken da...
Alterna Skrevet 12. mai 2005 #11 Skrevet 12. mai 2005 Trenden vil vare ganske lenge tror jeg. er selv på utkikk etter støvletter å ha jeans oppi, men ikke tykke brune, men heller litt feminine, har sett noen med snakeskin til pynt på, som er kule. hva med hvite, eller der det for lyst...
Hilde Skrevet 12. mai 2005 #12 Skrevet 12. mai 2005 Her er mine ganske nyinnkjøpte støvletter, og jeg er storfornøyd med de. Jeg er ganske sikker på at jeg kan bruke de til høsten også, og om moten er litt på hell, så bruker jeg de nok allikevel..
Gjest Madam Felle Skrevet 12. mai 2005 #13 Skrevet 12. mai 2005 Nei jeg trenger ikke sånne støvler nå som d blir sommer. Var bare for at jeg har sett på et par som jeg syntes var spesielt fine... Så derfor har jeg lyst til å kjøpe dem selv om sesongen egentlig er over' date=' for vet jo ikke om jeg finner noen jeg liker like godt til høsten. Så spørsmålet er egentlig om disse vil være "ut" til høsten igjen. Noen som vet??[/quote'] Du liker de, men må forsikre deg om at de er "in" til høsten? Unnskyld meg, men det blir for dumt for meg. Liker man noe, så burde det virkelig ikke spille noen rolle om de er "in" eller "ut".
lena24 Skrevet 12. mai 2005 #14 Skrevet 12. mai 2005 noen som vet hvor de selger disse skoene? pris. synest også de er kjempe stilige..
Væren Skrevet 12. mai 2005 #15 Skrevet 12. mai 2005 Jeg har ikke sansen for denne moten; håper ikke jeg kommer til å ombestemme meg, heller! Men man skal aldri si aldri...
Gjest Embla s Skrevet 12. mai 2005 #16 Skrevet 12. mai 2005 Det er vel litt naiv tankegang? Hvis du var ung på 80-tallet regner jeg med du syntes det var kjempekult med Ballgenser stappet ned i klorbleket 501 med strategiske revner og blondekant nederst? Regner også med at du ikke syns det er så fint lenger og at du ikke bruker det lenger.... Noen klær er klassiske og tidløse, men sånne super-motegreier ser ofte ganske dumt ut etter en stund. Sånn er det bare..
Sienna Skrevet 12. mai 2005 #17 Skrevet 12. mai 2005 Her er mine ganske nyinnkjøpte støvletter' date= og jeg er storfornøyd med de. Jeg er ganske sikker på at jeg kan bruke de til høsten også, og om moten er litt på hell, så bruker jeg de nok allikevel.. Jeg har nesten helt likedane. Og jeg kommer til å bruke mine til hælene detter av. :-)
Gjest MinaP Skrevet 13. mai 2005 #18 Skrevet 13. mai 2005 Det er vel litt naiv tankegang? Hvis du var ung på 80-tallet regner jeg med du syntes det var kjempekult med Ballgenser stappet ned i klorbleket 501 med strategiske revner og blondekant nederst? Regner også med at du ikke syns det er så fint lenger og at du ikke bruker det lenger.... Noen klær er klassiske og tidløse, men sånne super-motegreier ser ofte ganske dumt ut etter en stund. Sånn er det bare.. Du sa akkurat det jeg ville si Embla!
Gjest Kath. Skrevet 13. mai 2005 #19 Skrevet 13. mai 2005 Uff, sånt blir jeg oppgitt av... Synes moten er kjempestilig, liker den knallgodt! MEN, gjør din egen vri på det! Hent fargene, materialene og uttrykket på moten, og finn dine egne klær og sko som er "deg", du MÅ ikke kjøpe akkurat de skoene som er så trendy akkurat nå, skjønner du. Tror ikke alle bohemene gikk med samme klærne. Snarere tvert imot! You go girls! 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå