Gå til innhold

Kvinner: kan vi se det på dere når dere kåte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker da først og fremst på hvordan dere kler dere. Påvirker lysten hvilke klær du velger? Jeg var nettopp på en universitetscampus og møtte ei tilfeldig jente som det var umulig å ikke legge merke til. Hun så helt vanlig ut, fin og velkledd, men hadde på seg en supertight lys grå joggebukse som viste alt, også foran. Hva skal man tro? Er hun kåt, eller bare ute etter å tease? eller er det helt normalt liksom? Hadde forresten tidenes bollemus, helt herlig jente! Tenker dere ikke over det, eller ligger det en forklaring bak?

Anonymkode: 9b295...001

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 9320a...b90

• Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tenker da først og fremst på hvordan dere kler dere. Påvirker lysten hvilke klær du velger? Jeg var nettopp på en universitetscampus og møtte ei tilfeldig jente som det var umulig å ikke legge merke til. Hun så helt vanlig ut, fin og velkledd, men hadde på seg en supertight lys grå joggebukse som viste alt, også foran. Hva skal man tro? Er hun kåt, eller bare ute etter å tease? eller er det helt normalt liksom? Hadde forresten tidenes bollemus, helt herlig jente! Tenker dere ikke over det, eller ligger det en forklaring bak?

Hun hadde sikkert sett deg på avstand, og skyndt seg inn på toalettet i en fei for å skifte. 😛 

Anonymkode: 9e149...57c

• Liker 3
Skrevet

Eh nei. Jenter som kler seg slik har god selvtillit og vet at de tiltrekker seg oppmerksomhet. Betyr ikke at de er ute etter noe.

Anonymkode: adf60...108

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eh nei. Jenter som kler seg slik har god selvtillit og vet at de tiltrekker seg oppmerksomhet. Betyr ikke at de er ute etter noe.

Takk for et fornuftig svar ♥️

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil heller si at jenter som kler seg slik ikke ser seg selv i speilet. Man viser ikke frem bollemus.

Anonymkode: d901e...e54

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vil heller si at jenter som kler seg slik ikke ser seg selv i speilet. Man viser ikke frem bollemus.

Hva er bollemus? 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun hadde sikkert sett deg på avstand, og skyndt seg inn på toalettet i en fei for å skifte. 😛 

Anonymkode: 9e149...57c

Særlig! Gjorde meg ingen forhåpninger, men hun der "made my day" for å si det sånn..en stor takk til den ukjente prinsessen!

Skrevet

Hvorfor ikke? Ikke alle jenter er gjerrige på bollemusa si. Noen ønsker å glede andre i hverdagen uten å forvente noe tilbake.

Anonymkode: 2b152...c1e

Skrevet

Jeg har ofte lyst på sex og kjæreste men kler meg ikke vågalt for det. Hovedsaklig fordi jeg ønsker meg en mann som er interessert i meg som person og ikke bare pga jeg har en fin kropp. :)

Den perioden jeg trente mye og faktisk hadde en kropp jeg var ganske stolt av så hadde jeg heller aldri behov for å vise meg fram slik din "ukjente prinsesse" gjorde. Selv ikke da jeg var singel og kåt. 😛

Tror nok heller hun har et slags oppmerksomhetsbehov i en eller annen form.

Anonymkode: 4c259...942

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor ikke? Ikke alle jenter er gjerrige på bollemusa si. Noen ønsker å glede andre i hverdagen uten å forvente noe tilbake.

Anonymkode: 2b152...c1e

Så optimistisk og positiv velger jeg også å være. Hun gjorde meg oppstemt og i godt humør, uten å bli besatt av at jeg måtte ha sex med henne. Tro det den som vil. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan godt vise frem bollemus og mange gjør det.

Heldigvis.

Anonymkode: 0bbe2...fa7

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man kan godt vise frem bollemus og mange gjør det.

Heldigvis.

Anonymkode: 0bbe2...fa7

Det var litt derfor jeg startet denne tråden. For jeg synes det blir mer og mer vanlig, og så synlig at det ikke er til å unngå at du legger merke til det. Derfor jeg tenkte å spørre om det bare er en klesstil. 

Skrevet

Det fins hjelp for begge deler når det gjelder bollemus, på Amazon finner du alt du ikke visste at du trengte 🙂

Du kan kjøpe falsk bollemus

image.jpeg.f3c9dfb7b2c0ea06769b26a7dca76618.jpeg    

Eller du kan kjøpe bollemus skjuler på Amazon.

Lightweight & invisible---Perfect for leggings, swimwear, activewear, And this camel toe cover foam pad is an insurance against embarrassing camel toe when wearing tight fitting clothing or swimwear.

Anonymkode: ad06d...4ea

• Liker 5
Skrevet

Jeg har en sømløs tights jeg bruker til trening, som jeg vet jeg ser bra ut i både bak og fremme. Da snurper jeg alltid inn treningsjakken når jeg drar til og fra trening, for jeg liker å vise meg frem og få blikk. Men det betyr ikke at jeg er kåt. Kanskje litt 😂 Spørs hvem jeg får blikk av 😏

Anonymkode: 04430...782

• Liker 2
Skrevet

Det er jo bare å gå etter de som har antenne ute, for noen er de usynlig, for andre ser den ut som et sirenelys😂

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en sømløs tights jeg bruker til trening, som jeg vet jeg ser bra ut i både bak og fremme. Da snurper jeg alltid inn treningsjakken når jeg drar til og fra trening, for jeg liker å vise meg frem og få blikk. Men det betyr ikke at jeg er kåt. Kanskje litt 😂 Spørs hvem jeg får blikk av 😏

:kghjerte:Super innstilling. Jeg er sikker på at du gleder mange, ikke noe galt i det!

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der du ser hun har bollemus er så turn off... 😊

Anonymkode: dbfe2...fa6

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk! Nyter det, på samme måte som jeg nyter når det er ferie og solen skinner fra en skyfri himmel. Springer ikke hjem som en tulling og runker. Blir bare i godt humør.

Det er lite som overgår det å få et lite glimt av runde lår, the gap og en liten bollemus. Fine inntrykk som varer i dagevis. 

Skrevet

Menn kan vel egentlig både se og lukte det. 

Synes menn ofte smiler mer litt meg når jeg er på butikken etter en heftig runde med fingring. Men kanskje det bare er jeg som er mer oppmerksom på menn... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...