AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Liker du å sende bilder av tissen din? Da sitter du ikke nødvendigvis trygt. Ny forskning har avslørt personlighetstrekkene til menn som sender uønskede penisbilder til kvinner.https://www.dagbladet.no/tema/derfor-sender-menn-egentlig-penisbilder/71487574 Hvem sender bilder av penisen sin til fremmede – og hvorfor? Narsissisme og sexisme er nevnt. Anonymkode: 7b5d2...9f3 4
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Og hva med kvinner som sender nakenbilder? Gjelder narsissisme og sexisme der også? Anonymkode: 25dca...25d
Deerinspotlight Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva med kvinner som sender nakenbilder? Gjelder narsissisme og sexisme der også? Anonymkode: 25dca...25d Nå er det ikke så veldig ofte at kvinner sender uønskede nakenbilder til folk. Det skjer som regel når begge parter er med på det. Penisbilde derimot har jeg blitt tilsendt flrere ganger av menn jeg ikke kjenner eller vil ha noe med å gjøre. Regner med at det er den typen det er snakk om her 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 Akkurat nå, Deerinspotlight skrev: Nå er det ikke så veldig ofte at kvinner sender uønskede nakenbilder til folk. Det skjer som regel når begge parter er med på det. Kvinner også gjør det, dere elsker oppmerksomhet. Noen lar seg knulle av fremmede som filmer med snapchat. Anonymkode: 4fbab...8d6 2
Deerinspotlight Skrevet 18. august 2019 #5 Skrevet 18. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinner også gjør det, dere elsker oppmerksomhet. Noen lar seg knulle av fremmede som filmer med snapchat. Anonymkode: 4fbab...8d6 Og dette er noe du har fått tilsendt uten at det er ønsket? 2
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 18. august 2019 #6 Skrevet 18. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Liker du å sende bilder av tissen din? Da sitter du ikke nødvendigvis trygt. Ny forskning har avslørt personlighetstrekkene til menn som sender uønskede penisbilder til kvinner.https://www.dagbladet.no/tema/derfor-sender-menn-egentlig-penisbilder/71487574 Hvem sender bilder av penisen sin til fremmede – og hvorfor? Narsissisme og sexisme er nevnt. Anonymkode: 7b5d2...9f3 Skulle likt å lest litt forskning på alle dere jenter og kvinner som snapper og viser dere fram på instagram osv.... DET er jeg nysgjerrig på. Hvorfor dette enorme behovet av å vise seg fram / bli sett ????
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #7 Skrevet 18. august 2019 7 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev: Skulle likt å lest litt forskning på alle dere jenter og kvinner som snapper og viser dere fram på instagram osv.... DET er jeg nysgjerrig på. Hvorfor dette enorme behovet av å vise seg fram / bli sett ???? Hm. Har lest om at av de som sender mye selfies (både kvinner og menn) så er det en stor andel narssissister. Anonymkode: 7b5d2...9f3
dr_zhivago Skrevet 18. august 2019 #8 Skrevet 18. august 2019 6 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev: Skulle likt å lest litt forskning på alle dere jenter og kvinner som snapper og viser dere fram på instagram osv.... DET er jeg nysgjerrig på. Hvorfor dette enorme behovet av å vise seg fram / bli sett ???? Det er en viss forskjell på å sende bildet av snabelen til noen som ikke har bedt om det, og å legge ut hotte bilder på instagram. Er vel ikke såå mange damer som sender ut bilde av sin gapende fløyelsgarasje til alle menn hun har nummeret til? 7
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #9 Skrevet 18. august 2019 Instagram etc. flommer jo over av folk som vil vise frem kroppen sin til verden. For å få bekreftelse og for å føle seg bra. Man kan godt kalle det narsisisme Anonymkode: 7932c...fa9 1
SoWhat? Skrevet 18. august 2019 #10 Skrevet 18. august 2019 26 minutter siden, Deerinspotlight skrev: Nå er det ikke så veldig ofte at kvinner sender uønskede nakenbilder til folk. Det skjer som regel når begge parter er med på det. Penisbilde derimot har jeg blitt tilsendt flrere ganger av menn jeg ikke kjenner eller vil ha noe med å gjøre. Regner med at det er den typen det er snakk om her Her får jeg nesten arrestere deg litt altså. Jeg skal love deg at mange kvinner gjør! Til visse menn. Som fks om de er blitt kjente på ett eller annet vis. Du ville antageligvis fått deg en skikkelig overraskelse om du visste hva slags bilder de sender... 2
SoWhat? Skrevet 18. august 2019 #11 Skrevet 18. august 2019 Akkurat som om det var en overraskelse?! 1
Roci Skrevet 18. august 2019 #12 Skrevet 18. august 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva med kvinner som sender nakenbilder? Gjelder narsissisme og sexisme der også? Anonymkode: 25dca...25d Spørreundersøkelser gjort blant menn som sender dick- pics viser at mange gjør det fordi de faktisk går ut fra at kvinner liker/ønsker det, siden de selv liker å få nakenbilder av kvinner. Andre gjør det fordi det gir dem en følelse av makt. Men det er vel rimelig å anta at kvinner som sender nakenbilder har et visst oppmerksomhetsbehov, de også.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #13 Skrevet 18. august 2019 Bare sånn til opplysning; selv om det er gjort forskning og forskerne kommer opp med en teori, så betyr det ikke at det er fakta. Anonymkode: b92f3...89f
Svartfugl Skrevet 18. august 2019 #14 Skrevet 18. august 2019 Jeg tror at det ligger mye spenning i det for en del menn, men jeg har alltid blitt spurt først om det er greit å sende. Jeg lurer på om de tror at det oppleves veldig spennende for meg eller noe, og håper sikkert på at jeg vil sende bilder av mitt kjønnsorgan tilbake. Men penisbilder gir meg svært lite, blir ikke kåt av det og vet ikke hva jeg skal svare på sånne bilder. Jeg tror altså ikke vi skal demonisere alle menn som sender dickpicks, i alle fall hvis vi ikke regner med dem som sender sånt uoppfordret.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #15 Skrevet 18. august 2019 2 timer siden, SoWhat? skrev: Her får jeg nesten arrestere deg litt altså. Jeg skal love deg at mange kvinner gjør! Til visse menn. Som fks om de er blitt kjente på ett eller annet vis. Du ville antageligvis fått deg en skikkelig overraskelse om du visste hva slags bilder de sender... Stemmer 100%. Jeg våknet opp i dag tidlig til noe som ikke egner seg å ha med i kirka for å si det forsiktig. Min relasjon til henne, via arbeid. Hun 29, jeg 44. Begge samboere. Dette er ikke første gang jeg har opplevd, skjer ca 1 gang i året. Anonymkode: 862aa...ddb 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #16 Skrevet 18. august 2019 Er det ikke på tide å skru av internett for for i dag TS, og finne på noe annet enn å lage tråder basert på forskning? Anonymkode: 3efc3...a66
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #17 Skrevet 18. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke på tide å skru av internett for for i dag TS, og finne på noe annet enn å lage tråder basert på forskning? Anonymkode: 3efc3...a66 Meg? Jeg har vært utlogget i 3 timer. Logget meg inn i gjenn bare for å svare. Det er ikke jeg som er ivrig etter å diskutere dette temaet akkurat 😁 Ha en fin søndag i solen dere ⛅ Anonymkode: 7b5d2...9f3 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #18 Skrevet 18. august 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Instagram etc. flommer jo over av folk som vil vise frem kroppen sin til verden. For å få bekreftelse og for å føle seg bra. Man kan godt kalle det narsisisme Anonymkode: 7932c...fa9 Man kan ikke godt kalle det narsissisme nei, det er en reell og forferdelig personlighetsforstyrrelse. Slutt å vann ut begrep på den måten. «Han ser ofte sint ut, kan godt kalle det psykopati» 🙄 Anonymkode: ce8a2...fce
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #19 Skrevet 18. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker du å sende bilder av tissen din? Da sitter du ikke nødvendigvis trygt. Ny forskning har avslørt personlighetstrekkene til menn som sender uønskede penisbilder til kvinner.https://www.dagbladet.no/tema/derfor-sender-menn-egentlig-penisbilder/71487574 Hvem sender bilder av penisen sin til fremmede – og hvorfor? Narsissisme og sexisme er nevnt. Anonymkode: 7b5d2...9f3 Jaja, nå er jo narsissisme det normale, uansett. Hvis du ikke er narsissist ser folk rart på deg, Anonymkode: 351c1...3c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå