AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #1 Skrevet 18. august 2019 Massasjestudio som tilbyr happyending er vel å rekne som bordell og blir stengt, mens lingam/yoni massasje er lovlig. Er det egentlig så stor forskjell på disse? Bare lurer.... Er kvinne, og egentlig litt nysgjerrig på yoni-massasje men vil jo helst ikke bidra til prostitusjon. Anonymkode: 7cd3c...e17
Påkrevd Skrevet 18. august 2019 #2 Skrevet 18. august 2019 Nei, man kan saktens lure. Er ikke alltid liver og regler er helt å forstå seg på. Usikker på hvor mye som legges i massasjen på disse stedene fra politiets side. Jeg leste en artikkel der de hadde aksjonert på flere plasser. Det var vel stort sett thai-massasje og den slags, men så vidt jeg husker var det ulovlig opphold og/eller manglende arbeidskontrakter og slike ting de var ute etter. Hvis jeg skulle tolket reglene, som jo sier at sexkjøp er ulovlig, så ville jeg vel tenkt at lingam/yoni massasje også berøres av den paragrafen. Kaller man en spade for en spade, så er det jo i bunn og grunn runking og fingring det er snakk om.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #3 Skrevet 18. august 2019 Teknisk sett er jo tantrisk massasje etc. ulovlig i Norge, da kjønnsorganer berøres og onaneres. Men i realiteten har jo politiet viktigere ting å bry seg med, dette ser de gjennom fingrene med. Ingen tar skade av slikt, da skal ikke politiet bry seg Anonymkode: ab06a...533
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #4 Skrevet 18. august 2019 Det finnes seriøse klinikker som gir deg ordentlig tantramassasje. Se for eks: https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt-deg-massere-der-nede/67864819 Selv aldri prøvd det, er mann. Men jeg liker veldig godt "hot stone" massasje, varme steiner som har ligget i oljebad....nydelig og avslappende! Kunne prøvd tantra, men da måtte det vært seriøst. Anonymkode: 7e5d1...ed9 1
herzeleid Skrevet 18. august 2019 #5 Skrevet 18. august 2019 Saken over er igrunn ganske interessant. Her er det altså en kvinne som går åpent ut med at hun har kjøpt det som ellers må kunne kalles seksuelle tjenester, uten at det får noen følger 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå